Mikä on pahin rikos jonka olet tehnyt, mutta mistä et koskaan jäänyt kiinni?
Minä joskus rekisteröin ulkomailta varastetun auton itse väärentämillä rekisteripapereilla verovapaasti suomeen
Kommentit (55)
Välttelin todistajaksi joutumista ja onnistuin siinä. Mulla oli kohtalainen idea siitä, mitä oli meneillään, mutta jätin kertomatta ja valehtelin, vaikka olisi ollut tilaisuus puhua. En kadu pätkääkään sen jälkeen, miten poliisi ja oikeusjärjestelmä kohteli minua aiemmin todistajana. Positiivista on se, että opin pitämään silmäni ja korvani poissa muiden asioista entistä paremmin ja ennen kaikkea sen, että älä ikinä kysy yhtään mitään yhtään keneltäkään ja käske muiden lopettaa heti, jos yrittävät kertoa jotain ongelmallista.
Vierailija kirjoitti:
aiheutin puolisoni kuoleman ja sain kohtuullisen korvauksen siitä henkivakuutusrahojen ja perinnön muodossa..
Ilmoitin poliisille varoiksi, koska murha ei vanhene.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen rai kaus
Ilmoitin.
Äänesti kerran vasemmistoliittoa. Virhe ei enää toistu t. Nykyinen persu
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus mukana paloittelemassa ja hautaamassa ruumista. Itse surmaajakaan ei ole jäänyt teosta kiinni, vaikka asiaa on käsitelty mediassakin säännöllisesti. Tapauksesta on jo yli 20-vuotta, joten ainakin minun osuus siihen on jo vanhentunut.
Eipä ole, ilmoitus lähti.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten sun kaltaiset säälittävät paskajätesäkit saa elämälleen arvon jostain persujen äänestämisestä.
Röyhtäisin radiojumalapalveluksen aikana. Radio oli tosin kiinni silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten sun kaltaiset säälittävät paskajätesäkit saa elämälleen arvon jostain persujen äänestämisestä.
Jännä miten teiltä vasureilta ei edes onnistu asiallinen kielenkäyttö. Toisaalta en ihmettele kun katsotaan 1918 tapahtumia ja terijoen hallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus mukana paloittelemassa ja hautaamassa ruumista. Itse surmaajakaan ei ole jäänyt teosta kiinni, vaikka asiaa on käsitelty mediassakin säännöllisesti. Tapauksesta on jo yli 20-vuotta, joten ainakin minun osuus siihen on jo vanhentunut.
Minäkin ilmoitin, tuli vastaus, että ottavat tutkintaan. Olen siis itsekin poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aiheutin puolisoni kuoleman ja sain kohtuullisen korvauksen siitä henkivakuutusrahojen ja perinnön muodossa..
Sama täällä, ottavat tutkintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Patriotism is the Last Refuge of the Scoundrel’"
"Isänmaallisuus on lurjuksen viimeinen turvapaikka"
Vai mitenhän toun scoundrelin kääntäs, vanha kieli on vanhaa.
Ajoin vuosikaudet 80 kmh kulkupelillä, mikä saisi kulkea maksimissaan 25 kmh
Perintötilan jätteet, esim vanhat käytetyt öljypurkit, rikkinäiset koneet ja kaikki muukin paska kaivettiin velipojan kanssa kaivinkoneella suureen kuoppaan ja sinne jäi. Varmaan olisi jonkin sortin ympäristörikos?
Tapahtui 90-luvulla...
Huumeiden hallussapito. Mutta onneksi en ole ikinä tehnyt veropetosta, jos vakava niin sehän on pahempi kuin raiskaus! Sussiunatkoon. Tosin olen nainen että, millä todennäköisyydellä joutuisin raiskauksesta tuomioon, so sad, vaikka mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ilmoitin, tuli vastaus, että ottavat tutkintaan. Olen siis itsekin poliisi.
Ilmoitin koska poliisina esiintyminen on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta
En muistaakseni ole juuri rikoksia tehnyt. Joskus on varmaan tullut ajettua ylinopeutta, mutta kiinni en ole jäänyt.
Olen sellainen maito, että noudatan aina kaikkia sääntöjä ja jos tulen vahingossa rikkoneeksi, niin pelkään seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, ottavat tutkintaan.
Osoite selvitetty. Auto lähti liikkeelle. Laita kengät jalkaan, kohta lähdet kuulusteluihin. Näin se homma etenee.
Aika lietoa.
Minun syntilistalleni kuuluu dinosaurusten joukkotuho, jäääkausi ja Titanicin uppoaminen.
Tämän lisäksi syyllistyn päivittäin hyväntahtoiseen seksismiin.
Amatöörit!