Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin rikos jonka olet tehnyt, mutta mistä et koskaan jäänyt kiinni?

Vierailija
26.11.2022 |

Minä joskus rekisteröin ulkomailta varastetun auton itse väärentämillä rekisteripapereilla verovapaasti suomeen

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tulin kännissä Hgin Kaivohuoneelta ja kävelin keskustaan.... siinä oli yksi kallis vaateliike, jonka ikkuna oli murrettu tai hajotettu kivellä. Menin ikkunasta sisään ja pöllin kaiken minkä sain. En pelännyt kameroita, ei kai niitä siihen aikaan edes ollut.Tämä joskus 90-luvun alussa.

Vierailija
2/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus humalassa polkupyörällä törmäsin vanhaan naiseen joka oli koiran kanssa kävelyllä. Nainen kaatui ja myöhemmin kuoli sairaalassa. Itseltä murtui ranne samassa rytäkässä, mutta menin vasta viikkoa myöhemmin sairaalaan ettei kukaan osaisi yhdistää minua vanhan naisen kuolemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin lapsena karkkia kaupasta.

Vierailija
4/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastelu teininä myymälöistä.

Vierailija
5/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin kaupasta rahaa vanhoilla pullonpalautuskuiteilla joita kassat laittoivat ennen sivuun. Ei taitaisi enää nykyään onnistua

Vierailija
6/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aiheutin puolisoni kuoleman ja sain kohtuullisen korvauksen siitä henkivakuutusrahojen ja perinnön muodossa..

Olet sairas ja paha ihminen.

Vierailija
7/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulvilan murha.

Vierailija
8/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksikö pitäisi kertoa että jäisi kiinni, ap on vähän yksinkertainen, mutta se ei sentään ole rikos.

Vierailija
9/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestin keräyksen ja tuoton pistin omalle salatilille jonnekin kauas. Tämä vuonna 1968.

Vierailija
10/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skannasin ja tulostin lounasseteleitä ja söin hienoissa ravintoloissa

Vierailija
11/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä pesi kolhiintuneen pakettiauton keulasta verta pois ja sanoi että oli törmännyt eläimeen. Samoihin aikoihin etsivät Helsingissä yliajajaa, joka oli aiheuttanut ihmisen kuoleman. Isä teki myyntityötä ja kävi myös etelässä viikonloppuisin myymässä. Tiedä vaikka oli tämä yliajaja, kun sellainen tunteeton ketku oli muutenkin.

Vierailija
12/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pimeästä verkosta koronapassin voidakseni jatkaa töitä (hoitoala). Kumma kyllä olen yksi niistä osastoni kolmesta työntekijästä, jotka eivät ole vieläkään sairastaneet koronaa. :D

Vierailija
13/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksanut veroja eräänä vuotena ollenkaa. Sehän on tappoa pahempi rikos ainakin jos linnatuomioiden pituuksia katsotaan.

Vierailija
14/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin ruohoa kerran kaverin kotona

Vierailija
15/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-luvan maksamatta jättäminen. Jouduin poliisilaitokselle. 1989.

Vierailija
16/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin junalla helsinskistä, olin tuhannen päissään ja niinhän vain ajoin omalla autolla siitä kotiin, kun oli sentään työpäiväkin seuraava päivä ja sanontakin sanoo, että kotiin päin saa aina ajaa

Nykyään en juo enää ollenkaan ja olen kiitollinen, etten jäänyt kiinni. Se olisi tuhonnut elämäni.

Vierailija
17/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunttasin ylioppilaskokeessa. Mistään ihan pikkuvilpistä ei ollut kyse, sillä lunttaus vaikutti merkittävästi lopputulokseen.

Vierailija
18/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän käyttö ajaessa. Se on varmaan pahempi kuin punaisia päin kävely?

Vierailija
19/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattijuopumus.

Vierailija
20/55 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkasin ja kävin abc llä kahvilla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi