Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu, haluaisitko tietää jos joku on ihastunut sinuun?

Vierailija
26.11.2022 |

Kysymys otsikossa.

Varattu, haluaisitko tietää jos joku on ihastunut sinuun?

Vaihtoehdot

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä tiedät, että olen varattu, niin en, en haluaisi tietää, että olet ihastunut minuun. En tee sillä tiedolla mitään ja olisi sinunkin syytä kääntää tunteesi muualle.

Jos taasen et tiedä, mikä statukseni on, niin voisi olla parempi, että ilmaiset tunteesi siinä kohtaa kun ne on vielä helppoa lopettaa. Hirvein tilanne olisi se jos joku ennättäisi omassa päässään muodostaa yksipuolisen pakkomielteen aivan turhaan. Parempi, että asia selvitetään nopeasti.

Vierailija
42/77 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Voisihan se piristää muuten tylsää elämää,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi siitä ainakaan mitään päänsärkyä itselleni. Sehän on sen ihmisen oma asia.

Vierailija
44/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään mietittyäni vastaan, että en haluaisi.

Jos en itse tunne vetoa toista kohtaan, niin ihastuksella ei olisi minulle merkitystä. Päinvastoin saattaisi tulla vähän kiusallinen olo, jos esimerkiksi työkaveri tunnustaisi ihastuneensa. Jos on joku hyvän päivän tuttu, jota ei usein näe, niin olisi samantekevää.

Jos tuntisin itse vetoa tai pitäisin ihastujasta, kiinnostus tietysti imartelisi. Voisi imarrella paljonkin. Tässä kohtaa mietin, että voisi olla kiva kuulla, vaikka olen onnellisesti parisuhteessa. Hivelisihän se itsetuntoa. Vaarana kuitenkin olisi, että ihastuisin itsekin kunnolla ja sitten kärsisimme kummatkin mahdottomasta ihastuksesta. Kiusauksen vastustaminen söisi voimavaroja ja sekoittaisi pään pitkäksi aikaa. Samalla ihastujan tunteet saattaisivat syventyä.

Että ehkä kannattaa olla kertomatta ihastuksesta. Kohteliaisuuksia ja kehujahan voi jakaa muutenkin ja ne piristävät päivää ja tuovat ilmi, että pidät henkilöstä.

Vierailija
45/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies.

Viimeksi tänään punttisalilla yksi mies alkoi esiintymään ja kyyläämään, se on tosi ällöttävää.

Ei yhtään kiinnosta muut miehet. Oma ihana lämmin mies on ainoa joka todellakin kiinnostaa.

Vierailija
46/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä varattu sillä tiedolla tekee? Jos vaikka vaihtaisi parempaan vai?

No minä voisin. Eipä tuo nykyinen arvosta, kohtelee kurjasti eikä edes anna, mutta tuskin parempaakaan saan.

Mikset jätä? Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
47/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen nyt tietää. Kysyt todellisuudessa että haluaisitko että se henkilö tekisi aloitteen, vai mitä? 99 % :ssa tapauksia en, sitten on aina se poikkeus.

No palstamammojen mukaan miehet ei tiedä, vaan aina virheellisesti kuvittelevat naisen ihastuneen/kiinnostuneen. Olisi kiva tietää varmasti eikä vain kuvitella.

Vierailija
48/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin sen tietää. Tosin en tahtoisi tältä ihastujalta mitään tunteiden tunnustamista. Että sikäli tuskin saisin tietää.

Veikkaan että näin voi ajatella aika moni muukin, että gallupin tulos on sikäli harhaanjohtava. Äänestin myös, että haluaisin tietää. Vaikken halua kuulla.

Vierailija
49/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. En osaisi enää suhtautua luontevasti henkilöön, jos tietäisin asiasta. Jos kyseessä olisi esim. työkaveri, tilanne olisi todella kiusallinen, ja todennäköisesti pyrkisin jatkossa välttelemään tätä henkilöä. Jos taas kyseessä olisi tuttava, jota näkisin muutenkin todella harvoin, tilanne ei olisi ihan niin hankala. Joka tapauksessa, en haluaisi tietää.

Vierailija
50/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan sellainen ei ole tunnustanut ihastustaan, joka on vaikuttanut olevan ihastunut minuun ja johon minä olen ollut ihastunut. Siis ei koskaan. On vain ollut sellaista ihastunutta flirttailua, seuraan hakeutumista, hymyilemistä ym. Harmittaa, että jotkut harrastavat tuollaista varattujen ihmisten tunteiden hämmentämistä. Sen sijaan tunteistaan on kertonut muutama sellainen ihminen, johon en ole koskaan ollut itse ihastunut. Yhdestä näistä kuulin toisen ihmisen kautta. Tunnen sen ihmisen tosi pitkältä ajalta. Toivoin aluksi, ettei se toinen ihminen olisi kertonut minulle. Toisaalta ymmärrän nyt sen ihastuneen jotakin käytöstä. Siitä käytöksestä tulee pikemminkin mieleen, että hän haluaa jotenkin hallita minua, pysyä minun mielessäni ja hämmentää omaa suhdettani. Estin hänet puhelimessa.

Vierailija
51/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tosi iloinen, jos joku vanhoista ihastuksistani ja minulle merkittävistä ihmisistä ottaisi minuun yhteyttä. Olisi hienoa puhua vielä muutamia asioita ja kohdata hyvällä tavalla. Ei meidän tarvitsisi sen jälkeen enää tavata.

Vierailija
52/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin imarreltu, varsinkin jos kyseessä olisi ihminen, johon olisin itsekin ihastunut. Puhuisin asiasta rehellisesti ja asiallisesti ja totesin, että mitään juttua ei tule meidän välille. Samalla tavalla suhtautuisin, jos minuun olisi ihastunut sellainen ihminen, johon en itse olisi ihastunut.

Vierailija
53/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua. Kaksi miestä on ihastunut ja ahdistaa. Epämiellyttävä olo heidän seurassa. Minulla on oma rakas. Sekin ahdistaa etten voi miesystävälle kertoa noista ihastujista ettei vaikuta meidän suhteeseen. Ystävilleni olen kertonut.

En ole koskaan pitänyt miesten huomiosta. Kaikkein vähiten nyt yli 40-kymppisenä.

No, mistäpä sitä ei nykymaailmassa ahdistuisi Siitä, jos joku huomioi tai kertoo olevansa ihastunut

Ei mukavaa ole. Sitten, kun vieläpä asiaa pitää jankuttaa vaikka olen suoraan sanonut ettei kiinnosta. Koen jo, että on ihan oikeaa ahdistelua.

Olen vanhempi nainen .Yli 5 v.sitten kimpussani mies jonka vaimo sama päivä kuolut.Tarttis saada seksiä,panettaa pläpääp.toinen torivi oot niin seksy ainakun sut nään alkaa seisoo.Kerostalo asukaita,Jos nainen asuu yksin ikään katsomatta ei ole vapaata ristaa kerostaloissa akatomille miehille.Eikä siinä mitään itä-Helsinki pyörä/kävelytiellä.Läski poski ,iso mahanen ukko, yritää kosiskella,kun ei saanut naista oliko 8 vai 10v.tosi tahditonta ja ahdistavaa jokaiselle naiselle ikään katsomatta. Yksi jos nainen kulkee,eei tarkoita ei miestä tai suhdetta,vaikka asuisi yksin.Ei kai ilmotustalu pidä laitaa suhteni tulee tänän vasta ilta vuorosta luokseni?,

Vierailija
54/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa edes kuvitella tällaista tilannetta. Miksi joku menisi kertomaan parisuhteessa olevalle ihmiselle tunteistaan?

Vierailija
55/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri, huom kaveri, soitti, en ollut kuullut hänestä vuosikymmeniin. Mies. Siinä puhelussa oli jotain outoa, en saanut selvää, mitä asiaa hänellä oli. Pelkään, että hän oli ollut ihastunut minuun. Mieluummin ei tuollaisia puheluita.

Vierailija
56/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin imarreltu, varsinkin jos kyseessä olisi ihminen, johon olisin itsekin ihastunut. Puhuisin asiasta rehellisesti ja asiallisesti ja totesin, että mitään juttua ei tule meidän välille. Samalla tavalla suhtautuisin, jos minuun olisi ihastunut sellainen ihminen, johon en itse olisi ihastunut.

Mutta nyt kysyttiin haluaisitko tietää, ei miten toimisit jos joku sinulle kertoisi.

Vierailija
57/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialla ei mitään merkitystä itselleni. Ei vaikuta suhteeseeni.

Vierailija
58/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä. Kertoisin ihastujalle olevani imarreltu, mutta äärimmäisen onnellisesti naimisissa. Sitten laittaisin saamani tiedon jonnekin taka-alalle mielestäni ja jatkaisin elämää kuten siihenkin asti, paitsi ehkä hiukan viilentäisin välejä ihastujaan.

Vierailija
59/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tosi iloinen, jos joku vanhoista ihastuksistani ja minulle merkittävistä ihmisistä ottaisi minuun yhteyttä. Olisi hienoa puhua vielä muutamia asioita ja kohdata hyvällä tavalla. Ei meidän tarvitsisi sen jälkeen enää tavata.

Kieltämättä voisi olla aika kutkuttavaa jutella lukioihastukseni tai parin muun nuoruuden ihastukseni kanssa 15-20 vuoden jälkeen.

Nimenomaan siitä syystä, että nyt en ole enää ihastunut ja elämänkokemuksen myötä itsevarmuus on ihan toista luokkaa, niin että uskaltaisi kohdata hänet ihmisenä eikä jonain jumalolennon kaltaisena. Nuorena pilasin jutut teinihormonihuuruissa sekä liialla jännittämisellä ja epävarmuudella.

Vierailija
60/77 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi haluaisin tietää tai miksi olisin parisuhteessa jos haluaisin.