Varattu, haluaisitko tietää jos joku on ihastunut sinuun?
Kommentit (77)
En, koska en tee tiedolla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä varattu sillä tiedolla tekee? Jos vaikka vaihtaisi parempaan vai?
Mulle tulisi hyvä mieli tietää, että vielä tämän ikäisenä ja näköisenä kelpaisin jollekin. Ei ole tarvetta vaihtaa, mutta olisin silti imarreltu.
No eikö tosiaan riitä, että omalle puolisollesi riität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä voisin. Eipä tuo nykyinen arvosta, kohtelee kurjasti eikä edes anna, mutta tuskin parempaakaan saan.
Mitä, jos olisit ihan vaan yksin vai oletko läheisriippuvainen, että joku aina pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä voisin. Eipä tuo nykyinen arvosta, kohtelee kurjasti eikä edes anna, mutta tuskin parempaakaan saan.
No nyt terapiaan ja sen myötä eroon. Miksi olet kynnysmatto?
Kyllähän sen nyt tietää. Kysyt todellisuudessa että haluaisitko että se henkilö tekisi aloitteen, vai mitä? 99 % :ssa tapauksia en, sitten on aina se poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulisi hyvä mieli tietää, että vielä tämän ikäisenä ja näköisenä kelpaisin jollekin. Ei ole tarvetta vaihtaa, mutta olisin silti imarreltu.
No eikö tosiaan riitä, että omalle puolisollesi riität?
Oman puolison kanssa olen pariutunut vuosikymmeniä sitten nuorena, kauniina ja hyväkroppaisena. Olisi yllättävää, jos uusia ottajia ilmoittautuisi vielä nyt kun en enää ole mitään noista.
Näin yli viisikymppisenä ehkä joo. Tai riippuu miehestä.
Kyllä se varmaan itsetuntoa hivelisi, mutta eipä tuommoista ihmettä tule tapahtumaan, joten se siitä.
Oikeastaan se menisi niin, että jos se olisi ns. oman tasoiseni tai jopa omaa tasoani korkeampi ihastuja, niin jo vain hivelisi itsetuntoani kuulla tuollaista. Mutta omaa tasoani matalammilta en oikeastaan välitä kuulla tuommoisia.
En haluaisi. Saattaisi olla kiusallista molemmille sen jälkeen olla tekemisissä.
Vaimolla on tullut seksikiintiö täyteen ja minulla olisi lupa etsiä sitä varten joku toinen.
Helpottaisihan tuo projektia.
En varmaan edes uskoisi todeksi. Sen täytyisi olla joku veto tms.
No mikäpä siinä. Paitsi jos on aivan kaikkein läheisin ystäväni. Silloin tulee melko vaivaantunut olo.
Minulle se on ihan sama. Jos olisin itse ihastunut, niin sitten kai haluaisin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan se menisi niin, että jos se olisi ns. oman tasoiseni tai jopa omaa tasoani korkeampi ihastuja, niin jo vain hivelisi itsetuntoani kuulla tuollaista. Mutta omaa tasoani matalammilta en oikeastaan välitä kuulla tuommoisia.
Olisihan se outoa, jos kukaan omaa tasoasi matalampi ei koskaan ihastuisi sinuun.