Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen

Vierailija
26.11.2022 |

Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.

Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.

Lämpimästi tervetuloa!

Kommentit (630)

Vierailija
181/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinko mä edes lähteä takaisin saliin täältä vessasta?

Oikeesti näytänksmä ihan kauheelta? Siis kattokaa nyt. Mä siis kävin kampaajalla ja tää on uus mekko, mutta onks se ihan hirvee?

Joo siis, mä tosiaan käyn salilla joka päivä ja siksi mä oon niin lihaksikas. Mut siis näytänkö mä hirveeltä, kun oon niin lihaksikas? Voi visit, kun tää on niin kiree mekko ja mulla on niin iso peppu, kun oon tehnyt kyykkyjä. Näyttääks se siis kamallata? Onks tää liian avoin? Mulla on kyl aika isot tissit ja sit rintalihakset tekee niist isommat vielä. Onko siis hirvee? Oota mä tuun sun kaa, mä laitan ensiksi lisää hajuvettä. Voiks kävellä vähän niinku mun edellä, ettei kaikki tuijota mua heti. Niin kiusallista, kun kaikki toljottaa. Oon siis kyllä salilla siihen tottunut, mut silti.

Siis sähän oot siis niinkun todella kaunis ja mä niinku kyl kadehdin noita sun lihaksia. Siis mä en ikinä jaksais tehä tota duunia mitä noi vaaatii 💕

Voi vitsi kiiiiitos. Sä ooot ihana. Mut mä oon kyllä oikeasti tosi ruma. Siis, kun oon niin lihaksikas ja on isot tissit ja kaikkee.

Kyl säkin siis voisit tulla salille, muttei ehkä kannata. Oot silleen niin ihanan hento. Vähän kun joku tuulen vire voisi sut kaataa. Siis se on musta niinku positiivista. Oot tavallaan silleen ihanan avuton.

Joo ja enhän mä voi tulla, kun mun mies ei anna. Se on samaa mieltä ku sä ja siis itehän se bodaa. Tänne mä sain tulla, mut se tulee hakee mut puol ysiltä. Mut muuten on kyl ihana. Silloin kun ei liikaa kontrolloi. Niinku vaik nyt, ku pääsin tännekin 😊

Vierailija
182/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on satanistinen juhla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole taaskaan kukaan noteerannut...laiton parhaat legginssit ja marimekon tunikan. Juon tän valkkarin loppuun ja lähden kotia.

Vierailija
184/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lhaitoin reilusti hajuvetä, kun ostin juuri ison satsin. Pakko kokeilla. Mitä tykkäätte?

Niin. Siis tää mun hajuvesi, shiis tykkääätkö?

Ostin aika monta. Oli halpojakin. Tiedätkö sen kaupan siellä siellä siellä, mikä se nyt oli...

No netistä mä sen löysin.. kyl sä sen tiiät 😆 hah hahha haa

Ja sit sit mä sain kans jotai testereit tai jotain................

.......mistä me puhuttiin?........

Ihan sama....... te ootte kyl nii ihanii.......

.......halataan....

Pikkujoulut on TIUKASTI TUOKSUTTOMAT. Aloittaja varmasti unohti jälleen huomioida meitä tuoksuyliherkkiä kutsussaan. Alkaa jo huimata, niin paljon hajuja on täällä.

Joo siis mulla on heti ihan nenä tukossa, enkä saa henkeä! Siis on ihan pakko lähteä kotiin, koska en oikeasti saa henkeä ja nenä on tukossa!

Ei hätää, täältä löytyy raitisilmahuone, jossa ei hajuvedet haise eikä haittaa.

Heitetäänkö siellä ämpärillä kylmää vettä naamaan.

Ehei, siellä on todella tehokas ilmanvaihto ja halutessa saa happilaitteesta superraitista ilmaa.

Vierailija
185/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmiset juhlii Joulua joka on satanistinen juhla

Vierailija
186/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ole taaskaan kukaan noteerannut...laiton parhaat legginssit ja marimekon tunikan. Juon tän valkkarin loppuun ja lähden kotia.

Älä lähde.

Mulla on tässä keittiön puolella sangriat tekeillä, että tule tänne viimeistään, kun omat juomat loppuu. Parannetaan maailmaa.

Vierailija
187/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulurata '22

Vierailija
188/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä on piano. Mä voin siis laulaa teille joululauluja. Sais kivaa tunnelmaa. Oon siis ollut ihan kuorossa ja soittanut pianoa ihan oikeasti.

No niin, ssshhhhs kaikki.

*Alkaa kömpelösti pimputtamaan Joulumaata laulaen samalla kovaa, korkealta ja tukevasti nuotin vierestä.*

Vierailija
189/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä kuulin tästä vasta nyt? Oisin tullut aiemmin, mutta tässä on nyt ollut joku informaatiokatko.

Vierailija
190/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mä kuulin tästä vasta nyt? Oisin tullut aiemmin, mutta tässä on nyt ollut joku informaatiokatko.

Pääasia, että löysit paikalle 🍻

Vierailija
191/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UskoJeesukseen1233 kirjoitti:

Juhla kuin juhla.

Kunhan viunaa ja ruokaa riittää, niin kelpaa. Ja hyvää seuraa.

Vierailija
192/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää perustan tänne nurkkaan asianajajapäivystyksen, sillä ajattelin lähestyä erittäin potentiaalisia asiakkaita näin paikan päällä.

Rohkeasti vain tänne päin, jos koet kohdanneeksi seksuaalista häirintää tai kyseessä on väkivaltatilanne. Voimme keskustella myös mahdollisista kunnianloukkauksista, joiden kohteeksi olet joutunut illan aikana. Laitetaan yhdessä kaikki syytteeseen.

Perustan tän kyltin tähän ja te voitte istua tohon nojatuoliin, niin on helpompi pysyä tuolilla. Mää istun tällä sohvalla, jotta voin välillä pötköttää, jos alkuillasta on hiljaisempaa ja silmäluomia hieman painaa tämän piilopulloni vuoksi.

Salassa höprs.

Vierailija
193/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinko mä edes lähteä takaisin saliin täältä vessasta?

Oikeesti näytänksmä ihan kauheelta? Siis kattokaa nyt. Mä siis kävin kampaajalla ja tää on uus mekko, mutta onks se ihan hirvee?

Joo siis, mä tosiaan käyn salilla joka päivä ja siksi mä oon niin lihaksikas. Mut siis näytänkö mä hirveeltä, kun oon niin lihaksikas? Voi visit, kun tää on niin kiree mekko ja mulla on niin iso peppu, kun oon tehnyt kyykkyjä. Näyttääks se siis kamallata? Onks tää liian avoin? Mulla on kyl aika isot tissit ja sit rintalihakset tekee niist isommat vielä. Onko siis hirvee? Oota mä tuun sun kaa, mä laitan ensiksi lisää hajuvettä. Voiks kävellä vähän niinku mun edellä, ettei kaikki tuijota mua heti. Niin kiusallista, kun kaikki toljottaa. Oon siis kyllä salilla siihen tottunut, mut silti.

Siis sähän oot siis niinkun todella kaunis ja mä niinku kyl kadehdin noita sun lihaksia. Siis mä en ikinä jaksais tehä tota duunia mitä noi vaaatii 💕

Voi vitsi kiiiiitos. Sä ooot ihana. Mut mä oon kyllä oikeasti tosi ruma. Siis, kun oon niin lihaksikas ja on isot tissit ja kaikkee.

Kyl säkin siis voisit tulla salille, muttei ehkä kannata. Oot silleen niin ihanan hento. Vähän kun joku tuulen vire voisi sut kaataa. Siis se on musta niinku positiivista. Oot tavallaan silleen ihanan avuton.

Joo ja enhän mä voi tulla, kun mun mies ei anna. Se on samaa mieltä ku sä ja siis itehän se bodaa. Tänne mä sain tulla, mut se tulee hakee mut puol ysiltä. Mut muuten on kyl ihana. Silloin kun ei liikaa kontrolloi. Niinku vaik nyt, ku pääsin tännekin 😊

Ai vitsi. Ymmärrän kyl silleen sun miestä. Itekkään en omaa poikkista päästä mihinkään. Se on siis nytkin kotona. Et sun poikkis on kyl silleen tosi kiva, kun sait kuitenkin tulla tänne.

Vierailija
194/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulurata '22

Porvoon kaupunki julistaa jouluradan 2022.

Vierailija
195/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä on piano. Mä voin siis laulaa teille joululauluja. Sais kivaa tunnelmaa. Oon siis ollut ihan kuorossa ja soittanut pianoa ihan oikeasti.

No niin, ssshhhhs kaikki.

*Alkaa kömpelösti pimputtamaan Joulumaata laulaen samalla kovaa, korkealta ja tukevasti nuotin vierestä.*

Eiku eiku yhteislauluja!!!

Tip tap nyt ainakin!!! 🧑🎄🧑🎄🧑🎄

Vierailija
196/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakaan ei oo kukaan noteerannut, mullakin on legginsit jalassa ja sipsipussi kädessä. Mä silti katselen vielä.

Vierailija
197/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne kuokkiin vaikkei kutsuttu, kuka haluaa turpaan?

Vierailija
198/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I LOVE GAY

Vierailija
199/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UskoJeesukseen1233 kirjoitti:

Kun me ei uskota sun satuhahmoon.

Vierailija
200/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lähde.

Mulla on tässä keittiön puolella sangriat tekeillä, että tule tänne viimeistään, kun omat juomat loppuu. Parannetaan maailmaa.

Kiva! Toivottavasti kohra soitetaan kaija koota ja lauri tähkää. Jos ottais jotain tujumpaa seuraavaksi niin pääsis jouluiseen tunnelmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi