Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen

Vierailija
26.11.2022 |

Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.

Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.

Lämpimästi tervetuloa!

Kommentit (630)

Vierailija
161/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lhaitoin reilusti hajuvetä, kun ostin juuri ison satsin. Pakko kokeilla. Mitä tykkäätte?

Niin. Siis tää mun hajuvesi, shiis tykkääätkö?

Ostin aika monta. Oli halpojakin. Tiedätkö sen kaupan siellä siellä siellä, mikä se nyt oli...

No netistä mä sen löysin.. kyl sä sen tiiät 😆 hah hahha haa

Ja sit sit mä sain kans jotai testereit tai jotain................

.......mistä me puhuttiin?........

Ihan sama....... te ootte kyl nii ihanii.......

.......halataan....

hyvä hajuvesi on :)

Eikö kaikki tykkää tuommoisista hömelöistä yöelämässä?

Vierailija
162/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lhaitoin reilusti hajuvetä, kun ostin juuri ison satsin. Pakko kokeilla. Mitä tykkäätte?

Ostin aika monta. Oli halpojakin. Tiedätkö sen kaupan siellä siellä siellä, mikä se nyt oli...

.......halataan....

Pikkujoulut on TIUKASTI TUOKSUTTOMAT. Aloittaja varmasti unohti jälleen huomioida meitä tuoksuyliherkkiä kutsussaan. Alkaa jo huimata, niin paljon hajuja on täällä.

Joo siis mulla on heti ihan nenä tukossa, enkä saa henkeä! Siis on ihan pakko lähteä kotiin, koska en oikeasti saa henkeä ja nenä on tukossa!

Yks jo sai astmakohtauksen, osaisko joju auttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.......halataan....

Pikkujoulut on TIUKASTI TUOKSUTTOMAT. Aloittaja varmasti unohti jälleen huomioida meitä tuoksuyliherkkiä kutsussaan. Alkaa jo huimata, niin paljon hajuja on täällä.

Joo siis mulla on heti ihan nenä tukossa, enkä saa henkeä! Siis on ihan pakko lähteä kotiin, koska en oikeasti saa henkeä ja nenä on tukossa!

Ei hätää, täältä löytyy raitisilmahuone, jossa ei hajuvedet haise eikä haittaa.

Vierailija
164/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
165/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko mä edes lähteä takaisin saliin täältä vessasta?

Oikeesti näytänksmä ihan kauheelta? Siis kattokaa nyt. Mä siis kävin kampaajalla ja tää on uus mekko, mutta onks se ihan hirvee?

Joo siis, mä tosiaan käyn salilla joka päivä ja siksi mä oon niin lihaksikas. Mut siis näytänkö mä hirveeltä, kun oon niin lihaksikas? Voi visit, kun tää on niin kiree mekko ja mulla on niin iso peppu, kun oon tehnyt kyykkyjä. Näyttääks se siis kamallata? Onks tää liian avoin? Mulla on kyl aika isot tissit ja sit rintalihakset tekee niist isommat vielä. Onko siis hirvee? Oota mä tuun sun kaa, mä laitan ensiksi lisää hajuvettä. Voiks kävellä vähän niinku mun edellä, ettei kaikki tuijota mua heti. Niin kiusallista, kun kaikki toljottaa. Oon siis kyllä salilla siihen tottunut, mut silti.

Siis sähän oot siis niinkun todella kaunis ja mä niinku kyl kadehdin noita sun lihaksia. Siis mä en ikinä jaksais tehä tota duunia mitä noi vaaatii 💕

Vierailija
166/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja jatketaan pikkujouluja, kukaan ei saa olla selvinpäin täällä... itse naukkailen viiniä parhaillaan miten muut? 

T. Ex. The_Purge

Kuivaa sidukkaa jäillä. Näin keski-iässä täytyy vahtia linjojaan.

Vierailija
167/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josh pukki tulee, niin istun shen shyliin.. Ai kauheeta. Kehtaankho, Mari? Eikhö olish hauskaa?? Ai kauheeeeta. Oon Kyl khauhee. 🤭🤭💃

Et kyllä tee niin, Riitta! Oikeesti sä pyysit mua vahtimaan sua! Tuu takaisin. .....Viimeinen kerta, kun lähden kuskiksi.

Vierailija
168/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 30v kirjoitti:

Mä kun oon niin kalkkis täällä ja seuraakaan en saanut, niin taidanpa tästä laittaa takkia niskaan ja lähteä. Leuka rinnassa kävelen pois ja manaan itseäni täällä ulkona sateessa.

Että tälläinen surullinen tarina itselläni, mikä on niin tyypillistä itselleni.

Enpä mä tässä edes ilmoitellut kellekkään, että mä lähdin jo. Tuskin kukaan edes muistaa minua.

Hei älä lähde vielä, ilta on vasta nuori. Käy peremmälle ota kupponen juomaa, mä tarjoan sulle, ja istahda alas. Miten on päiväsi mennyt?

Tonttutyttö

Mä nään jo näkyjä, sillä enäähän mä en ole juhlissa. Mitä tontutkaan tekee vielä marraskuussa? Juu, ihan känninäkyjähän nämä vaan ovat (en jaksa enää palstailla)

Vierailija
169/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette aivan mahtavaa jengiä täällä pikkujouluissa... sain yläpeukkuja toimari-kommentillenikin :)

Kiitos paljon taas kerran...

harmittaa oikeasti kun omaa nimimerkkiä ei tosiaan voi käyttää vainoajien takia...

Ex. The_Purge

Vierailija
170/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josh pukki tulee, niin istun shen shyliin.. Ai kauheeta. Kehtaankho, Mari? Eikhö olish hauskaa?? Ai kauheeeeta. Oon Kyl khauhee. 🤭🤭💃

Ai kauheeta, Nakke o täällä! 💃

Tuuks Nakke tiskille haetaan jotain juotavaa💃

Vierailija
171/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 30v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 30v kirjoitti:

Mä kun oon niin kalkkis täällä ja seuraakaan en saanut, niin taidanpa tästä laittaa takkia niskaan ja lähteä. Leuka rinnassa kävelen pois ja manaan itseäni täällä ulkona sateessa.

Enpä mä tässä edes ilmoitellut kellekkään, että mä lähdin jo. Tuskin kukaan edes muistaa minua.

Hei älä lähde vielä, ilta on vasta nuori. Käy peremmälle ota kupponen juomaa, mä tarjoan sulle, ja istahda alas. Miten on päiväsi mennyt?

Tonttutyttö

Mä nään jo näkyjä, sillä enäähän mä en ole juhlissa. Mitä tontutkaan tekee vielä marraskuussa? Juu, ihan känninäkyjähän nämä vaan ovat (en jaksa enää palstailla)

Olisit ottanut yrttiä. Alkoholi on kauheaa myrkkyä. T. Ystäväsi-yrttimies

Vierailija
172/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tanssii kanssani hitaita?

Vierailija
173/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Sannaa näkyny vai jokos se sammu?

Vierailija
174/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö mukaan otetaan vain "yhdet" ? :)

Ex. The_Purge

Vierailija
175/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 30v kirjoitti:

Mies 28+10v

Vierailija
176/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinko mä edes lähteä takaisin saliin täältä vessasta?

Oikeesti näytänksmä ihan kauheelta? Siis kattokaa nyt. Mä siis kävin kampaajalla ja tää on uus mekko, mutta onks se ihan hirvee?

Joo siis, mä tosiaan käyn salilla joka päivä ja siksi mä oon niin lihaksikas. Mut siis näytänkö mä hirveeltä, kun oon niin lihaksikas? Voi visit, kun tää on niin kiree mekko ja mulla on niin iso peppu, kun oon tehnyt kyykkyjä. Näyttääks se siis kamallata? Onks tää liian avoin? Mulla on kyl aika isot tissit ja sit rintalihakset tekee niist isommat vielä. Onko siis hirvee? Oota mä tuun sun kaa, mä laitan ensiksi lisää hajuvettä. Voiks kävellä vähän niinku mun edellä, ettei kaikki tuijota mua heti. Niin kiusallista, kun kaikki toljottaa. Oon siis kyllä salilla siihen tottunut, mut silti.

Siis sähän oot siis niinkun todella kaunis ja mä niinku kyl kadehdin noita sun lihaksia. Siis mä en ikinä jaksais tehä tota duunia mitä noi vaaatii 💕

Voi vitsi kiiiiitos. Sä ooot ihana. Mut mä oon kyllä oikeasti tosi ruma. Siis, kun oon niin lihaksikas ja on isot tissit ja kaikkee.

Kyl säkin siis voisit tulla salille, muttei ehkä kannata. Oot silleen niin ihanan hento. Vähän kun joku tuulen vire voisi sut kaataa. Siis se on musta niinku positiivista. Oot tavallaan silleen ihanan avuton.

Vierailija
177/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks Sannaa näkyny vai jokos se sammu?

Sanna oli äsken palkanlaskija Timon kanssa tossa pihalla tupakilla. Jättäisin kyllä kahden, oli sen verran tiivistä 😊

Vierailija
178/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö mukaan otetaan vain "yhdet" ? :)

Ex. The_Purge

Jep, mennään. Nakke välttelee mua taas, huoh.

Vierailija
179/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lotteron saanti varmaa?

Vierailija
180/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.......halataan....

Ei hätää, täältä löytyy raitisilmahuone, jossa ei hajuvedet haise eikä haittaa.

Heitetäänkö siellä ämpärillä kylmää vettä naamaan.