Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen
Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.
Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.
Lämpimästi tervetuloa!
Kommentit (630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko mä edes lähteä takaisin saliin täältä vessasta?
Oikeesti näytänksmä ihan kauheelta? Siis kattokaa nyt. Mä siis kävin kampaajalla ja tää on uus mekko, mutta onks se ihan hirvee?
Joo siis, mä tosiaan käyn salilla joka päivä ja siksi mä oon niin lihaksikas. Mut siis näytänkö mä hirveeltä, kun oon niin lihaksikas? Voi visit, kun tää on niin kiree mekko ja mulla on niin iso peppu, kun oon tehnyt kyykkyjä. Näyttääks se siis kamallata? Onks tää liian avoin? Mulla on kyl aika isot tissit ja sit rintalihakset tekee niist isommat vielä. Onko siis hirvee? Oota mä tuun sun kaa, mä laitan ensiksi lisää hajuvettä. Voiks kävellä vähän niinku mun edellä, ettei kaikki tuijota mua heti. Niin kiusallista, kun kaikki toljottaa. Oon siis kyllä salilla siihen tottunut, mut silti.Siis sähän oot siis niinkun todella kaunis ja mä niinku kyl kadehdin noita sun lihaksia. Siis mä en ikinä jaksais tehä tota duunia mitä noi vaaatii 💕
Voi vitsi kiiiiitos. Sä ooot ihana. Mut mä oon kyllä oikeasti tosi ruma. Siis, kun oon niin lihaksikas ja on isot tissit ja kaikkee.
Kyl säkin siis voisit tulla salille, muttei ehkä kannata. Oot silleen niin ihanan hento. Vähän kun joku tuulen vire voisi sut kaataa. Siis se on musta niinku positiivista. Oot tavallaan silleen ihanan avuton.Joo ja enhän mä voi tulla, kun mun mies ei anna. Se on samaa mieltä ku sä ja siis itehän se bodaa. Tänne mä sain tulla, mut se tulee hakee mut puol ysiltä. Mut muuten on kyl ihana. Silloin kun ei liikaa kontrolloi. Niinku vaik nyt, ku pääsin tännekin 😊
Ai vitsi. Ymmärrän kyl silleen sun miestä. Itekkään en omaa poikkista päästä mihinkään. Se on siis nytkin kotona. Et sun poikkis on kyl silleen tosi kiva, kun sait kuitenkin tulla tänne.
Joo. On kyl ihana. Ja siis se on jo 47v ja mä oon 30v . Ja me sovittiin, et vartin välein laitan viestiä, et se tietää et kaikki on ok. Et sillee kyl tosi välittävä. Ja siis vauvaahan tässä kans yritetään, et 🤞
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole taaskaan kukaan noteerannut...laiton parhaat legginssit ja marimekon tunikan. Juon tän valkkarin loppuun ja lähden kotia.
Sanna Marin on siis paikalla... ei muuta kuin messiin vaan :)
Tässä tulee nyt toinen hidas perään ja tätä biisiähän oli kovasti toivottu eli Wham vuorossa
Kuinka monella täällä viiraa päässä
Vierailija kirjoitti:
Ai täällä on piano. Mä voin siis laulaa teille joululauluja. Sais kivaa tunnelmaa. Oon siis ollut ihan kuorossa ja soittanut pianoa ihan oikeasti.
No niin, ssshhhhs kaikki.
*Alkaa kömpelösti pimputtamaan Joulumaata laulaen samalla kovaa, korkealta ja tukevasti nuotin vierestä.*
Ei millään pahalla mutta saanko sen hyvän DJ :n takaisin? :) :)
Ex. The_Purge
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole taaskaan kukaan noteerannut...laiton parhaat legginssit ja marimekon tunikan. Juon tän valkkarin loppuun ja lähden kotia.
Ei ku Annika ja söin just Sannan vanukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Mää perustan tänne nurkkaan asianajajapäivystyksen, sillä ajattelin lähestyä erittäin potentiaalisia asiakkaita näin paikan päällä.
Rohkeasti vain tänne päin, jos koet kohdanneeksi seksuaalista häirintää tai kyseessä on väkivaltatilanne. Voimme keskustella myös mahdollisista kunnianloukkauksista, joiden kohteeksi olet joutunut illan aikana. Laitetaan yhdessä kaikki syytteeseen.
Perustan tän kyltin tähän ja te voitte istua tohon nojatuoliin, niin on helpompi pysyä tuolilla. Mää istun tällä sohvalla, jotta voin välillä pötköttää, jos alkuillasta on hiljaisempaa ja silmäluomia hieman painaa tämän piilopulloni vuoksi.
Salassa höprs.
Urho 55 hoippuu paikalle.
"Tuossa yksi tsirpukka lähetti selkeää viestiä, että olisi valmis minun kanssa jatkoille lähtemään. Otti vashtaan drinksun, kun toin hänelle. Khäytti hyväksi ja otti vastaan minun uravinkit jha shitten katosi. Eikös ole potkuille thuossa perusteet?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lohikäärme tulee.
Täällä yksi lohikäärme paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ku Annika ja söin just Sannan vanukkaat.
Annika tänne vaan messiin sua me on etsittykin :)
Ex The_Purge
Tietenkään kilttimiestä ei ole kutsuttu mukaan. Nämähän taitaa olla sellaiset jännien tyttöjen juhlat, joissa on alkoholia, tanssia ja seksiäkin. Yksinäinen kyynel vierii pitkin poskea samalla kun karvaiset pakarat nousee ja laskee mammojen yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lähde.
Mulla on tässä keittiön puolella sangriat tekeillä, että tule tänne viimeistään, kun omat juomat loppuu. Parannetaan maailmaa.Kiva! Toivottavasti kohra soitetaan kaija koota ja lauri tähkää. Jos ottais jotain tujumpaa seuraavaksi niin pääsis jouluiseen tunnelmaan.
Ilman muuta!
Keittiöön kaikki lähtemistä miettivät!
Voidaan tehdä myös terästettyä glögiä. Terästettä riittää, eli jokainen laittaa makunsa mukaan 🥴
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella täällä viiraa päässä
Meillä kaikilla jotka olemme täällä palstan pikkujouluissa...
tämä on siis ihan mahtavien ihmisten pikkujoulu tänään... :) :)
Ex. The_Purge
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannalta on julkiset biletykset kielletty toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannukalla on parhaat tanssimuuvit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannalta on julkiset biletykset kielletty toistaiseksi.
Turvamies on aika cool!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai täällä on piano. Mä voin siis laulaa teille joululauluja. Sais kivaa tunnelmaa. Oon siis ollut ihan kuorossa ja soittanut pianoa ihan oikeasti.
No niin, ssshhhhs kaikki.
*Alkaa kömpelösti pimputtamaan Joulumaata laulaen samalla kovaa, korkealta ja tukevasti nuotin vierestä.*Ei millään pahalla mutta saanko sen hyvän DJ :n takaisin? :) :)
Ex. The_Purge
Täällä ollaan!!
Kävin vähän tauolla ja jututtamassa vieraita. Pianisti lupasi tuurata, kun se yksi mies ei suostunut🤷
Listalla menossa Turmion kätilöt parin biisin verran ja sitten tulee kevennyksenä Nirvanaa.
Sitten olisikin jo vuorossa vähän vanhempaa joulubiisiä..
,dj
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lähde.
Mulla on tässä keittiön puolella sangriat tekeillä, että tule tänne viimeistään, kun omat juomat loppuu. Parannetaan maailmaa.Kiva! Toivottavasti kohra soitetaan kaija koota ja lauri tähkää. Jos ottais jotain tujumpaa seuraavaksi niin pääsis jouluiseen tunnelmaan.
Ilman muuta!
Keittiöön kaikki lähtemistä miettivät!
Voidaan tehdä myös terästettyä glögiä. Terästettä riittää, eli jokainen laittaa makunsa mukaan 🥴
saako laittaa puolet ja puolet päästään tunnelmaan? :)
Ex. The_Purge
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään kilttimiestä ei ole kutsuttu mukaan. Nämähän taitaa olla sellaiset jännien tyttöjen juhlat, joissa on alkoholia, tanssia ja seksiäkin. Yksinäinen kyynel vierii pitkin poskea samalla kun karvaiset pakarat nousee ja laskee mammojen yllä.
Meillä on täällä pukuvuokraamo josta saa kaikenlaisia asuja, tuu etsitään sulle karvahousut niin pääset tanssimaan tsirbuloiden kanssa. Ei kaikki täällä edes ryyppää.
TERVEPÄ TERVE TALOON. Otin mukaan levyn *PIIP* kovaa bläkkistä. Nyt loppuu ne joululaulut ja laitetaan soimaan KUNNON MUSAA. NYT TYKITELLÄÄN.
OLI NIIN RAJU EHDOTUS, ETTÄ MENI HYVÄKSYNTÄÄN.
Tänään haluaisin kokea tyttörakkautta. 💋💋