Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen

Vierailija
26.11.2022 |

Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.

Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.

Lämpimästi tervetuloa!

Kommentit (630)

Vierailija
141/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josh pukki tulee, niin istun shen shyliin.. Ai kauheeta. Kehtaankho, Mari? Eikhö olish hauskaa?? Ai kauheeeeta. Oon Kyl khauhee. 🤭🤭💃

Ai kauheeta, Nakke o täällä! 💃

Vierailija
142/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee! En tosin ota alkoholia.

Tuntemattomassa seurassa alkoholi on aina riski kun ei tiedä kuka sekoaa tai kilahtaa miten ja missä vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli kiva kutsu, kiitos. Vanhakin nyt nuortuu, kuin lapsi leikkimään..

Voisin kyllä täältä ottaa jonkun kivan, vähän vanhemman miehen sitten jatkoille. Ties vaikka siitä jotain kehittyisi. Minä olen vapaa ja niin pitää miehenkin olla.

Tavataan ulko-ovella klo 21. Tunnussana:

Ihana elämä.

Vierailija
144/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun oon niin kalkkis täällä ja seuraakaan en saanut, niin taidanpa tästä laittaa takkia niskaan ja lähteä. Leuka rinnassa kävelen pois ja manaan itseäni täällä ulkona sateessa.

Että tälläinen surullinen tarina itselläni, mikä on niin tyypillistä itselleni.

Enpä mä tässä edes ilmoitellut kellekkään, että mä lähdin jo. Tuskin kukaan edes muistaa minua.

Vierailija
145/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko joku jutustella alapää/sillivittuhullun kanssa?

Urho55 lähestyy ja alkaa kysellä urasuunnitelmista.

Vierailija
146/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos mammat rupeaa olemaan sammumis pisteessä? Panettais hirveesti.

Vierailija
147/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lhaitoin reilusti hajuvetä, kun ostin juuri ison satsin. Pakko kokeilla. Mitä tykkäätte?

Niin. Siis tää mun hajuvesi, shiis tykkääätkö?

Ostin aika monta. Oli halpojakin. Tiedätkö sen kaupan siellä siellä siellä, mikä se nyt oli...

No netistä mä sen löysin.. kyl sä sen tiiät 😆 hah hahha haa

Ja sit sit mä sain kans jotai testereit tai jotain................

.......mistä me puhuttiin?........

Ihan sama....... te ootte kyl nii ihanii.......

.......halataan....

Pikkujoulut on TIUKASTI TUOKSUTTOMAT. Aloittaja varmasti unohti jälleen huomioida meitä tuoksuyliherkkiä kutsussaan. Alkaa jo huimata, niin paljon hajuja on täällä.

Vierailija
148/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, nää pikkujoulut olikin taas pelkkää panemista. 🙄

Siitä puhe mistä puute?

Vierailija
149/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun emännätön elämä ei oo herkkua niin löytyskö pikkujoulusta joku? t. Rane

Mie voin tulla. Onko siulla liiteri? Löytyiskö viunoo?

T Tare

Vierailija
150/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 30v kirjoitti:

Mä kun oon niin kalkkis täällä ja seuraakaan en saanut, niin taidanpa tästä laittaa takkia niskaan ja lähteä. Leuka rinnassa kävelen pois ja manaan itseäni täällä ulkona sateessa.

Enpä mä tässä edes ilmoitellut kellekkään, että mä lähdin jo. Tuskin kukaan edes muistaa minua.

Hei älä lähde vielä, ilta on vasta nuori. Käy peremmälle ota kupponen juomaa, mä tarjoan sulle, ja istahda alas. Miten on päiväsi mennyt?

Tonttutyttö

Vierailija
151/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä ei ilmoitettu etukäteen? Ihme pikkujoulut, kun niistä ilmoitetaan sillä hetkellä kun ne alkavat.

Eikös yllätykset ole just parhaita?

Muttakun ei ehditty etsimään tonttulakkeja!

Vierailija
152/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 30v kirjoitti:

Hei, tuus takasin, dj kaipaa tuuraajaa ja pari naista tanssikaveria!  Eikä porukat ole vielä päättäneet jatkopaikkaakaan. Nappaa Mies30veen hihasta takaisin sisään ja taluttaa dj:n luokse.

Vierailija
153/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä tänään esiintyy livenä?

Kuulemma Zedu Di Lucaa ja Tauskia on pyydetty, eivät ole vielä vahvistaneet.

Vierailija
154/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko mä edes lähteä takaisin saliin täältä vessasta?

Oikeesti näytänksmä ihan kauheelta? Siis kattokaa nyt. Mä siis kävin kampaajalla ja tää on uus mekko, mutta onks se ihan hirvee?

Joo siis, mä tosiaan käyn salilla joka päivä ja siksi mä oon niin lihaksikas. Mut siis näytänkö mä hirveeltä, kun oon niin lihaksikas? Voi visit, kun tää on niin kiree mekko ja mulla on niin iso peppu, kun oon tehnyt kyykkyjä. Näyttääks se siis kamallata? Onks tää liian avoin? Mulla on kyl aika isot tissit ja sit rintalihakset tekee niist isommat vielä. Onko siis hirvee? Oota mä tuun sun kaa, mä laitan ensiksi lisää hajuvettä. Voiks kävellä vähän niinku mun edellä, ettei kaikki tuijota mua heti. Niin kiusallista, kun kaikki toljottaa. Oon siis kyllä salilla siihen tottunut, mut silti.

Vierailija
155/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä panettais, voitais käydä pikaisilla inva vessassa.

Vierailija
156/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The shaaatanan junthit ja weeteet. Oothe kylh thyhmiä. Mä oon älykhäin ja parash kaikista.

Firman toimarikin on täällä hyvä kun pääsit mukaan  :)

Ex. The_Purge

Vierailija
157/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lhaitoin reilusti hajuvetä, kun ostin juuri ison satsin. Pakko kokeilla. Mitä tykkäätte?

Niin. Siis tää mun hajuvesi, shiis tykkääätkö?

Ostin aika monta. Oli halpojakin. Tiedätkö sen kaupan siellä siellä siellä, mikä se nyt oli...

No netistä mä sen löysin.. kyl sä sen tiiät 😆 hah hahha haa

Ja sit sit mä sain kans jotai testereit tai jotain................

.......mistä me puhuttiin?........

Ihan sama....... te ootte kyl nii ihanii.......

.......halataan....

Pikkujoulut on TIUKASTI TUOKSUTTOMAT. Aloittaja varmasti unohti jälleen huomioida meitä tuoksuyliherkkiä kutsussaan. Alkaa jo huimata, niin paljon hajuja on täällä.

Joo siis mulla on heti ihan nenä tukossa, enkä saa henkeä! Siis on ihan pakko lähteä kotiin, koska en oikeasti saa henkeä ja nenä on tukossa!

Vierailija
158/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan nyt puheeksi asian, josta kirjoititte. Miehen on kyllä hyvä olla koskematta naiseen, mutta haureuden välttämiseksi tulee kunkin miehen elää oman vaimonsa ja kunkin naisen oman miehensä kanssa. Mies täyttäköön aviovelvollisuutensa vaimoaan kohtaan, samoin vaimo miestään kohtaan. Vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan vaan miehen, samoin ei miehen ruumis ole hänen omassa vallassaan vaan vaimon. Älkää keskeyttäkö yhdyselämäänne, paitsi ehkä yhteisestä sopimuksesta joksikin aikaa, jotta voitte keskittyä rukoukseen; palatkaa sitten taas yhteen. Muutenhan Saatana pääsee kiusaamaan teitä, kun ette kuitenkaan pysty hillitsemään itseänne. Sanon tämän myönnytyksenä enkä käskynä. 

Soisin kaikkien elävän niin kuin itse elän. Jokaisella on kuitenkin oma Jumalalta saatu armolahjansa, yhdellä yksi, toisella toinen.

Illan ensimmäinen seremoniapuhe esitetty! 🥂🥂🎄🎄🎄🎄🎄🎄

Meni porukka hiljaiseksi🙂

Juhliin eksynyt "uskovainen" hörhö pitää tukevassa humalassa puheensa, kun pikkujouluja on vietetty alle tunti. Muut vieraat kiusaantuneena kaikkoavat kauksi hänestä. Myöhemmin hänet nähdään ahdistelemassa firman parikymppistä harjoittelijaa.

Aika todennäköinen kuvio.😀

Ai nytkö ne onkin jo uskovaisia kun ahdistelee eniten??

Vierailija
159/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen markiisi De Sade ja tulossa pikkujoulupippaloihin!

Vierailija
160/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko mä edes lähteä takaisin saliin täältä vessasta?

Oikeesti näytänksmä ihan kauheelta? Siis kattokaa nyt. Mä siis kävin kampaajalla ja tää on uus mekko, mutta onks se ihan hirvee?

Joo siis, mä tosiaan käyn salilla joka päivä ja siksi mä oon niin lihaksikas. Mut siis näytänkö mä hirveeltä, kun oon niin lihaksikas? Voi visit, kun tää on niin kiree mekko ja mulla on niin iso peppu, kun oon tehnyt kyykkyjä. Näyttääks se siis kamallata? Onks tää liian avoin? Mulla on kyl aika isot tissit ja sit rintalihakset tekee niist isommat vielä. Onko siis hirvee? Oota mä tuun sun kaa, mä laitan ensiksi lisää hajuvettä. Voiks kävellä vähän niinku mun edellä, ettei kaikki tuijota mua heti. Niin kiusallista, kun kaikki toljottaa. Oon siis kyllä salilla siihen tottunut, mut silti.

Sulla on meikkivoiteesta raja leuan alla, pyyhkäse sitä tasasemmaksi ennen kuin mennään. Muuten näytät upeelta, ei mitään vikaa. Olispa mullakin yhtä hyvä kunto.