Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen
Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.
Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.
Lämpimästi tervetuloa!
Kommentit (630)
Tanssii tonttulakki päässä ja muki kädessä, joulukuusen koristenauhaan kietoutuneena. Alla vihreä kokotrikoopuku.
Näähän on kivat pikkujoulut! mutta tulisko sitä biisitoivetta? En itse osaa laittaa... Wham Last Christmas
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä tänään esiintyy livenä?
Kaikkien suosikit pääsee esiintymään.
Firman harjoittelijat painostettiin mukaan pikkujouluihin. Nyt Miro 21 ja Aino 20 oleskelevat nurkassa kiusaantuneina ja katselevat, kun keski-ikäiset äidit ja iskät dokaa ja riehuu.
Urho 55 istahtaa Ainon viereen ja kyselee tämän opinnoista. Urho sitten kehuskelee kuinka hän voisi auttaa Ainoa etenemään urallaan, koska on vaikutusvaltainen mies (hohohoo). Samalla hän liu'uttaa kättänsä Ainon reidellä. Aino poistuu tekosyyn nojalla paikalta. Urho seuraa Ainoa koko illan huoneesta toiseen. Aino ei uskalla lähteä, koska pelkää Urhon seuraavan häntä ulos.
Miron olessa matkalla vessaan, hänet ympäröivät Ritva 45, Sinikka 55 ja Mirva 50. Kaikki ovat tukevassa humalassa ja pukeutuneet erittäin avonaisiin paitoihin. He vaativat saada halata, kun on niin "ihanaa nähdä". Mikko juuttuu kuuntelemaan porukan rivoja vitsejä, sekä avautumista erinäisistä avio-ongelmista, kunnes hänen lopulta onnistuu paeta paikalta kotiin.
Mahtava tämä nimimerkkien jahtaus kun laitoin oman vanhan nimimerkin esiin niin johan löytyi jo alapeukuttaja... stalkkereita riittää täällä siksi luovuin nimimerkeistä :) :)
Mutta hyvät bileet jatkuu...
Saako toivoa seuraavan biisin... ei joulubiisi mutta klassikko:
Depeche Mode: Enjoy the silence... sopiiko? :)
ex. The_Purge
Vierailija kirjoitti:
Kun emännätön elämä ei oo herkkua niin löytyskö pikkujoulusta joku? t. Rane
Illaksi ainakin.
Mennäänkö parvelkeelle rauhassa juttelemaan?
Haen vaan uuden pullon viintä, niin ei tartte kuivin suin olla.
Anteeksi kun myöhästyin, piti miestä ihan kädestä pitäen auttaa lasten iltatoimissa. Ilman minua olisi varmaan laittanut heidät sotkeentuneissa päivävaatteissa hampaat pesemättä sänkyihinsä. En olisi mistään hinnasta jättänyt välistä näitä, sillä kyseessä ovat tämän kotimamman ainoat pikkujoulut! Ihmeen pieneksi oli käynyt tämä paljettimekko, kun viime pikkujouluista on vierähtänyt useampi vuosi. Skumppakin tuntuu ihan nousevan hattuun, vaikka pari kulausta oon vaan ottanut. Ihanaa olla täällä tänään teidän kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Mahtava tämä nimimerkkien jahtaus kun laitoin oman vanhan nimimerkin esiin niin johan löytyi jo alapeukuttaja... stalkkereita riittää täällä siksi luovuin nimimerkeistä :) :)
ex. The_Purge
Pari biisiä tulee ensin, mutta kohta... 👍👍👍
T:dj
Haluaisiko joku jutustella alapää/sillivittuhullun kanssa?
AI SAAKELI, MIKSEI MULLE KERROTTU AIEMMIN?!?
Olin päivän veljen lasten synttäreillä, ajattelin pitäväni alkoholittoman viikonlopun, eikä ole rahaakaan 😭
Voiko joku tarjota?
Josh pukki tulee, niin istun shen shyliin.. Ai kauheeta. Kehtaankho, Mari? Eikhö olish hauskaa?? Ai kauheeeeta. Oon Kyl khauhee. 🤭🤭💃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ex. The_Purge
Pari biisiä tulee ensin, mutta kohta... 👍👍👍
T:dj
Kiitos DJ :lle erinomaista settiä vedät tänään :)
Ex. The_Purge
Vierailija kirjoitti:
AI SAAKELI, MIKSEI MULLE KERROTTU AIEMMIN?!?
Olin päivän veljen lasten synttäreillä, ajattelin pitäväni alkoholittoman viikonlopun, eikä ole rahaakaan 😭
Voiko joku tarjota?
Juodaan puokkiin mun El Tiempo?
Vierailija kirjoitti:
🎅🤶
Ettet vaan nyt syyllistyisi jonkun syrjimiseen..
The shaaatanan junthit ja weeteet. Oothe kylh thyhmiä. Mä oon älykhäin ja parash kaikista.
Hik, nyt riitti mun mehulinjani, kun kaikki muutkin ottaa pikkujouluissa. Onkohan mulla jääkaapissa vähän vodkaa niin lantraan sitä marjamehulla. Noniin bileet käyntiin!
Baila baila!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä ei ilmoitettu etukäteen? Ihme pikkujoulut, kun niistä ilmoitetaan sillä hetkellä kun ne alkavat.
Eikös yllätykset ole just parhaita?
Kun emännätön elämä ei oo herkkua niin löytyskö pikkujoulusta joku? t. Rane