Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen
Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.
Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.
Lämpimästi tervetuloa!
Kommentit (630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä moi, pääseekö joku hakee, kun heräsin täältä Moden luota? Lompakko jäi sinne bileisiin.
Keräsin löytötavarat aulaan pahvilaatikkoon. Sieltä voi hakea. Siellä oli ainakin parit alushousut ja sukat, 3 kpl kenkiä (kaikki erilaisia), sekä takki.
Multa hävis kyynärsauvat. Kukaan nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä moi, pääseekö joku hakee, kun heräsin täältä Moden luota? Lompakko jäi sinne bileisiin.
Keräsin löytötavarat aulaan pahvilaatikkoon. Sieltä voi hakea. Siellä oli ainakin parit alushousut ja sukat, 3 kpl kenkiä (kaikki erilaisia), sekä takki.
Miteltiin poikain kanssa voimia siinä illalla ja heitettiin ööööö? Keihästä???
Olikohan ne kuitenkin sun sauvat 🤔
Nyt en ihan varmaksi osaa sanoa, mutta käy sieltä takapihan pusikosta katsomassa. Sinne jäi meidän "keihäät"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ne on täällä saunaosastolla. Näkyy niillä olevan tuo saunanovi pönkätty ulkopuolelta kiinni.
Päästäkää minut pois täältä😭
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Suututtaa kun Annika söi 600 grammaa makaronilaatikkoa.
Miten sujui jatkot, oliko niitä? Laittakaa linkki jatkopaikan tunnelmiin, jos sellainen löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Miten sujui jatkot, oliko niitä? Laittakaa linkki jatkopaikan tunnelmiin, jos sellainen löytyy.
Uskomaton paskaketju kuvitteellisista pippaloista joita ei ole kosskaan ollutkaan! Onko täällä ketään psykiatria antamaan ryhmädiagnoosin tälle ilmiölle?
Mä olen ollut ilmeisesti kans näissä bileissä eilen, koska pää on kipee ja erityisesti niska. Tietääköhän kukaan miks mun niska on kipee...?
Vierailija kirjoitti:
Uskomaton paskaketju kuvitteellisista pippaloista joita ei ole kosskaan ollutkaan! Onko täällä ketään psykiatria antamaan ryhmädiagnoosin tälle ilmiölle?
Sano nyt vielä, että luit koko ketjun! Terv. Viimeisen sivun lukenut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh taisin sammua eilen, jallu yms teki tehtävänsä. Mut onkos jääkaapissa vielä juotavaa? Kylmä kalja tekis terää.
Jääkaapista voi ottaa mitä löytyy. Kaadoin illalla loput juomat yhteen kannuun, niin siitä vaan nauttimaan. Se on nyt sitten sellainen jallu/punkku/valkkari/sangria/olut/likööri mix. Ja voipi olla jotain muutakin.
,sirpa keittiöstä
Kiitos Sirpa pakko oli tuota Sirpan speciaalia pari lasia maistaa. Sitten kunnon krapula pas* ka pönttöön ja muutama olut hakemaan.
Muutama olut ja evästä syöty ni jo alkais tehdä mieli vähän pi l lua lipasta. Onkos se Sipe vielä siellä kyökin puolella 😋
T. Make
Nyt vasta näin tämän mukavan viestin. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot sitte sähäkkä! Älä anna periksi! Tämä on periaatekysymys. Oliko niitä pileitä, vai ei? Vastaus kuuluu: tietysti oli, jos itse oli mukana. Jotkut uskoo jopa poliitikkojenkin puhetta ja pitää niitä fiksuina. Mitäs siihen sanot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh taisin sammua eilen, jallu yms teki tehtävänsä. Mut onkos jääkaapissa vielä juotavaa? Kylmä kalja tekis terää.
Jääkaapista voi ottaa mitä löytyy. Kaadoin illalla loput juomat yhteen kannuun, niin siitä vaan nauttimaan. Se on nyt sitten sellainen jallu/punkku/valkkari/sangria/olut/likööri mix. Ja voipi olla jotain muutakin.
,sirpa keittiöstäKiitos Sirpa pakko oli tuota Sirpan speciaalia pari lasia maistaa. Sitten kunnon krapula pas* ka pönttöön ja muutama olut hakemaan.
Muutama olut ja evästä syöty ni jo alkais tehdä mieli vähän pi l lua lipasta. Onkos se Sipe vielä siellä kyökin puolella 😋
T. Make
Ooksää se Markus, jota se yks oli kuolannu kärsivällisesti siellä maisemakonttorissa? Ei silti, asiahan ei mulle kuulu, haen sitä jousimiestä. Kysyinpähän vaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Modella kone auki siellä? Voisitko vähän palautella poistettuja ketjuja?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut ilmeisesti kans näissä bileissä eilen, koska pää on kipee ja erityisesti niska. Tietääköhän kukaan miks mun niska on kipee...?
Se on varmaan siitä loppuillan painikisasta?
Vierailija kirjoitti:
Kivaa oli eilen illalla, olipas tosi hyvä meininki eikä mitään kamalaa tapahtunut kellekään.....eihän?
Mitä jos vietetään seuraavan kerran yhteistä juhlaa ti 6.12. eli itsenäisyyspäivänä täällä? Tai jos tulee liian aikaisin, niin jouluaattona?
Olisi hyvä ainakin minulle, kun olen yksin asuva.
Itsenäisyysjuhlat! Itsepäisyysjuhlat! Jee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä saitte lahjapaketeista?
Mä sain kakkapusseja!Toivottavasti kuitenkin käyttämättömiä 😱
Hyvin huuhdellut voi aivan hyvin käyttää uudestaan. T. Niksi-Pirkka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä saitte lahjapaketeista?
Mä sain kakkapusseja!Vihreitä kuulia ja villasukat!!
Siis oikeesti tää ei oo ees hyvä läppä.Vihreet kuulat pitäis lailla kieltää. Eihän niitä edes kukaan syö, mutta mummut niitä löytää takuuvarmasti joulun alla marketeista, ja lahjottelee ympäriinsä. Siinä sitten siirtelet sitä avaamatonta rasiaa, kunnes keksit helmikuussa jonkun uuden uhrin, jolle sen voi huomaavaisesti lahjottaa. Ympäristövero vihreille kuulille.
Mulle voitte antaa ne. Tykkään niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,sirpa keittiöstäSitä kutsutaan Sirpa booliksi!