Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen

Vierailija
26.11.2022 |

Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.

Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.

Lämpimästi tervetuloa!

Kommentit (630)

Vierailija
521/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään, mennään, ei tarvi harjan kanssa huitoa.

Vierailija
522/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiiii, nyt tulee valomerkki, help Hopeakettu help, pyydä palstan supervisoria antamaan lisäaikaa, tilattiin just kierros lisää tequilaa. Please kiltti Hopeakettu! Joohan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeeih mun phuuhelin thippui pönttoòn, joku nostamaan se nhyt!

Vierailija
524/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
525/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
526/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaa vielä yhdelle biisille ja yhdelle drinksulle. Mitä pannaan?

I am a woman in love.

Mainio valinta! Kännyistä sytkärit esiin. Öitä!

Vierailija
527/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvvää uuttaa vuotta khaikille!

Vierailija
528/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh taisin sammua eilen, jallu yms teki tehtävänsä. Mut onkos jääkaapissa vielä juotavaa? Kylmä kalja tekis terää.

Vierailija
529/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiikö mukaan vielä, vaikka on jo aamu? Tulen paikalle ja laitan päälle Munsalan kansallispuvun!

Vierailija
530/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi mä myöhästyin!

Vierailija
531/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuh taisin sammua eilen, jallu yms teki tehtävänsä. Mut onkos jääkaapissa vielä juotavaa? Kylmä kalja tekis terää.

Jääkaapista voi ottaa mitä löytyy. Kaadoin illalla loput juomat yhteen kannuun, niin siitä vaan nauttimaan. Se on nyt sitten sellainen jallu/punkku/valkkari/sangria/olut/likööri mix. Ja voipi olla jotain muutakin.

,sirpa keittiöstä

Vierailija
532/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvata! Mä heräsin meidän parikymppisen harjoittelijan alta ilman vaatteita. Ei mitään muistikuvia tapahtuneesta. Jotenkin hämärästi muistan sen ihastusmiehen lähteneen naapuriosaston Lissun kanssa paikalta, ja päätin näyttää että kyllä mäkin vielä kelpaan. Ihan kevyesti nolottaa. Pitäis tilata taksi, mutten tiedä osoitetta. Kehtaisiko herättää ton jannun?

Vierailija
533/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko pikkujoulujen jälkeiseen elämään?

Vierailija
534/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvata! Mä heräsin meidän parikymppisen harjoittelijan alta ilman vaatteita. Ei mitään muistikuvia tapahtuneesta. Jotenkin hämärästi muistan sen ihastusmiehen lähteneen naapuriosaston Lissun kanssa paikalta, ja päätin näyttää että kyllä mäkin vielä kelpaan. Ihan kevyesti nolottaa. Pitäis tilata taksi, mutten tiedä osoitetta. Kehtaisiko herättää ton jannun?

Silloin kun minä olin nuori tuli katsottua aina jonkun lehden osoitekentästä se osoite. Ei tarvinnu herätellä ketään. Nykyään ihmiset vähemmän tilaa mitään paperilehtiä, niin voi olla vaikeeta.

Mee ulos ja kattele. Voithan sä olla ihan tutussakin paikassa. Itse heräsin kerran naapurirapusta. Se oli kiusallista, mutta ei tarvinnu taksia kotiin.

Vierailija
535/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain, jos juotavaa on vielä jäljellä🍷

Vierailija
536/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko uskoa, vaikka juuri nyt ei siltä tunnukaan 😵🤢

Vierailija
537/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato puhelimesta missä oot.

Vierailija
538/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun minä olin nuori tuli katsottua aina jonkun lehden osoitekentästä se osoite. Ei tarvinnu herätellä ketään. Nykyään ihmiset vähemmän tilaa mitään paperilehtiä, niin voi olla vaikeeta.

Mee ulos ja kattele. Voithan sä olla ihan tutussakin paikassa. Itse heräsin kerran naapurirapusta. Se oli kiusallista, mutta ei tarvinnu taksia kotiin.

Yritin katsella ikkunasta näkyisikö tuttuja maamerkkejä. Ei näkynyt. Sitten sälli heräsi, ja otettiin vielä pikaiset juhlan kunniaksi. Yöllä olin kuulema sammunut kesken. Päätin unohtaa nolouden, sälli ei ollut millänsäkään. Sovittiin että hymyillään töissä kun tavataan. Nyt oon taksissa matkalla kotiin. Ensi kerralla selvin päin.

Vierailija
539/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saitte lahjapaketeista?

Mä sain kakkapusseja!

Vierailija
540/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meteli häiritsi eilen muita ketjuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi