Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen
Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.
Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.
Lämpimästi tervetuloa!
Kommentit (630)
Eiiiii, nyt tulee valomerkki, help Hopeakettu help, pyydä palstan supervisoria antamaan lisäaikaa, tilattiin just kierros lisää tequilaa. Please kiltti Hopeakettu! Joohan...
Heeeih mun phuuhelin thippui pönttoòn, joku nostamaan se nhyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa vielä yhdelle biisille ja yhdelle drinksulle. Mitä pannaan?
I am a woman in love.
Mainio valinta! Kännyistä sytkärit esiin. Öitä!
Hyvvää uuttaa vuotta khaikille!
Uuh taisin sammua eilen, jallu yms teki tehtävänsä. Mut onkos jääkaapissa vielä juotavaa? Kylmä kalja tekis terää.
Ehtiikö mukaan vielä, vaikka on jo aamu? Tulen paikalle ja laitan päälle Munsalan kansallispuvun!
Vierailija kirjoitti:
Uuh taisin sammua eilen, jallu yms teki tehtävänsä. Mut onkos jääkaapissa vielä juotavaa? Kylmä kalja tekis terää.
Jääkaapista voi ottaa mitä löytyy. Kaadoin illalla loput juomat yhteen kannuun, niin siitä vaan nauttimaan. Se on nyt sitten sellainen jallu/punkku/valkkari/sangria/olut/likööri mix. Ja voipi olla jotain muutakin.
,sirpa keittiöstä
Ei helvata! Mä heräsin meidän parikymppisen harjoittelijan alta ilman vaatteita. Ei mitään muistikuvia tapahtuneesta. Jotenkin hämärästi muistan sen ihastusmiehen lähteneen naapuriosaston Lissun kanssa paikalta, ja päätin näyttää että kyllä mäkin vielä kelpaan. Ihan kevyesti nolottaa. Pitäis tilata taksi, mutten tiedä osoitetta. Kehtaisiko herättää ton jannun?
Uskotteko pikkujoulujen jälkeiseen elämään?
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata! Mä heräsin meidän parikymppisen harjoittelijan alta ilman vaatteita. Ei mitään muistikuvia tapahtuneesta. Jotenkin hämärästi muistan sen ihastusmiehen lähteneen naapuriosaston Lissun kanssa paikalta, ja päätin näyttää että kyllä mäkin vielä kelpaan. Ihan kevyesti nolottaa. Pitäis tilata taksi, mutten tiedä osoitetta. Kehtaisiko herättää ton jannun?
Silloin kun minä olin nuori tuli katsottua aina jonkun lehden osoitekentästä se osoite. Ei tarvinnu herätellä ketään. Nykyään ihmiset vähemmän tilaa mitään paperilehtiä, niin voi olla vaikeeta.
Mee ulos ja kattele. Voithan sä olla ihan tutussakin paikassa. Itse heräsin kerran naapurirapusta. Se oli kiusallista, mutta ei tarvinnu taksia kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vain, jos juotavaa on vielä jäljellä🍷
Vierailija kirjoitti:
Pakko uskoa, vaikka juuri nyt ei siltä tunnukaan 😵🤢
Vierailija kirjoitti:
Kato puhelimesta missä oot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun minä olin nuori tuli katsottua aina jonkun lehden osoitekentästä se osoite. Ei tarvinnu herätellä ketään. Nykyään ihmiset vähemmän tilaa mitään paperilehtiä, niin voi olla vaikeeta.
Mee ulos ja kattele. Voithan sä olla ihan tutussakin paikassa. Itse heräsin kerran naapurirapusta. Se oli kiusallista, mutta ei tarvinnu taksia kotiin.
Yritin katsella ikkunasta näkyisikö tuttuja maamerkkejä. Ei näkynyt. Sitten sälli heräsi, ja otettiin vielä pikaiset juhlan kunniaksi. Yöllä olin kuulema sammunut kesken. Päätin unohtaa nolouden, sälli ei ollut millänsäkään. Sovittiin että hymyillään töissä kun tavataan. Nyt oon taksissa matkalla kotiin. Ensi kerralla selvin päin.
Mitä saitte lahjapaketeista?
Mä sain kakkapusseja!
Meteli häiritsi eilen muita ketjuja.
Mennään, mennään, ei tarvi harjan kanssa huitoa.