Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen
Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.
Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.
Lämpimästi tervetuloa!
Kommentit (630)
No voi helkkari, lattiat on täynnä spermaa, punkkua, sitä itseään sekä kaikkea muuta epämäärästä. Kuka nää siivoo?? Ja kenen alkkarit nää on??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut ilmeisesti kans näissä bileissä eilen, koska pää on kipee ja erityisesti niska. Tietääköhän kukaan miks mun niska on kipee...?
Se on varmaan siitä loppuillan painikisasta?
Joulupukki tais selättää aika monta.....
Krapula ei hellitä ollenkaan! Olen jo kolme kertaa käynyt oksentamassa tänään. En juo kyllä enää koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä moi, pääseekö joku hakee, kun heräsin täältä Moden luota? Lompakko jäi sinne bileisiin.
Keräsin löytötavarat aulaan pahvilaatikkoon. Sieltä voi hakea. Siellä oli ainakin parit alushousut ja sukat, 3 kpl kenkiä (kaikki erilaisia), sekä takki.
Multa hävis kyynärsauvat. Kukaan nähnyt?
Joitko niin paljon glögiä että jalkakin parani ja heitit krykyt menemään. :D Ihmeitä tapahtuu, kävelihän se tyyppikin jonka synttärien etkoja tässä vietettiin vetten päällä kuin ei mitään. Ja muutti kaloja viiniksi eikun miten se meni. Huh mikä darra
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole taaskaan kukaan noteerannut...laiton parhaat legginssit ja marimekon tunikan. Juon tän valkkarin loppuun ja lähden kotia.
Sanna Marin on siis paikalla... ei muuta kuin messiin vaan :)
Sanna hukkasi eilen puhelimensa. Ja me laitettiiin Zelelle tekstiviestii, että koittaa sopia vaan, että saavat jouluksi rauhan. Kun sen numero löytyi sieltä Sannan kännykästä.
Saulille laitettiin viestii, että Sannan kavereiden pitäis päästä kans linnaan. Siis mun ja mun partnerincrimen tässä vierellä. Että jos Jenni lisäis meidän nimet vieraslistaan.
Bidenille laitettiin enkuksi viestii, että mites olisi eläkepäivät jo.
Ursulalle laitettiin tiukka tekstari, että Suomen rahat takaisin maanantaiks keskuspankkiin tai me erotaan eu:sta ja kaadetaan kaikki metsät.
Muskille laitettiin twiitti, että: Anna palaa vaan!
Ei vaan kyl tajuta, mitä ne meuhkaa Sannan turvallisuudesta, jos se bilettää. Ihan rauhassa se sai eilen jorata tanssilattialla. Kukaan ei edes kuvannut sitä, kun siitä tuli edellisellä kerralla niin kauheesti sanomista.
Mukana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi mä myöhästyin!
Itsenäisyyspäivänä on uudet juhlat. Voidaan lähetellä tänne kuvia meidän iltapuvuista.
mukana!! Kerro lisää, kuten monelta, onko tässä ketjussa vai luodaanko uus jne.
Pitääkö mun lähettää kutsut? Apua. En oo ikinä järkännyt itsenäisyysjuhlia.
No tuutte sitten 6.12.2022 illalla palstalle kun ehditte. Uusi ketju, ja uudet kujeet tietty. Se saa aloittaa ketjun, joka on ekana paikalla.
Juhlavaa päälle. Tai ainakin sinivalkoista. Ja olis hyvä, jos kertaisitte etukäteen Maamme-laulun ja Finlandian sanat.
Mistä se paluubussi hangon kesäretkeltä lähtee?
Jos pikkujouluissa on nykyään tämmöistä, ei kannata kysellä ketjussa täällä, millaiset ihmiset ei osallistu työpaikan pikkujouluihin. Muun muassa ne jotka ei innostu halvasta satunnaisseksistä.625
Tulin näköjään raskaaksi.
Tunteeko kukaan sitä charmanttia hopeakettua valkoisissa housuissa jonka kanssa lähdin jatkoille?
Vierailija kirjoitti:
Jos pikkujouluissa on nykyään tämmöistä, ei kannata kysellä ketjussa täällä, millaiset ihmiset ei osallistu työpaikan pikkujouluihin. Muun muassa ne jotka ei innostu halvasta satunnaisseksistä.625
Riippuu varmaan työpaikasta, mutta eiköhän tässä ole vaan ihan läpällä koottu yhteen ne pahimmat (tai parhaimmat) skenaariot (näkökulmasta riippuen). Näin etäpikkujouluissa törmäily ja fantasiointi on turvallista.
Tosielämän puolella pikkujouluihin uskaltaa hyvin mennä, kunhan viiteryhmä on itselle tuttu ja sopiva. S*ksiklubien pikkujoulut on ihan erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mukana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi mä myöhästyin!
Itsenäisyyspäivänä on uudet juhlat. Voidaan lähetellä tänne kuvia meidän iltapuvuista.
No tuutte sitten 6.12.2022 illalla palstalle kun ehditte. Uusi ketju, ja uudet kujeet tietty. Se saa aloittaa ketjun, joka on ekana paikalla.
Juhlavaa päälle. Tai ainakin sinivalkoista. Ja olis hyvä, jos kertaisitte etukäteen Maamme-laulun ja Finlandian sanat.
Thanks🥳
Mä sitten haluan syödä jotain erilaisia pikkujouluruokia. Sianliha ei ole enää muotia ja aasialainen keittiö on enemmän kansainvälistä. En syö mitään junttia rosollia tai pula-ajan laatikoita, yäk.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se paluubussi hangon kesäretkeltä lähtee?
Ooksää viä kesäreissulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä moi, pääseekö joku hakee, kun heräsin täältä Moden luota? Lompakko jäi sinne bileisiin.
Keräsin löytötavarat aulaan pahvilaatikkoon. Sieltä voi hakea. Siellä oli ainakin parit alushousut ja sukat, 3 kpl kenkiä (kaikki erilaisia), sekä takki.
Hei oliko siellä mun ajokorttia? Sellanen läpyskä, jossa on tummahiuksisen naisen kuva.
Vierailija kirjoitti:
Mitä saitte lahjapaketeista?
Mä sain kakkapusseja!
Mä sain Tena-pakkauksen ja muutaman kuihtuneen konvehdin
Vierailija kirjoitti:
No voi helkkari, lattiat on täynnä spermaa, punkkua, sitä itseään sekä kaikkea muuta epämäärästä. Kuka nää siivoo?? Ja kenen alkkarit nää on??
Moon ainaski hukannut pikkarit. Onkos hopeiset stringsit.
Vierailija kirjoitti:
Tulin näköjään raskaaksi.
Tunteeko kukaan sitä charmanttia hopeakettua valkoisissa housuissa jonka kanssa lähdin jatkoille?
Mulkii tuli jossai testissä kaks viivaa. Nenästä pyöräytin. Oisko...
Haluan laatua kirjoitti:
Mä sitten haluan syödä jotain erilaisia pikkujouluruokia. Sianliha ei ole enää muotia ja aasialainen keittiö on enemmän kansainvälistä. En syö mitään junttia rosollia tai pula-ajan laatikoita, yäk.
Soot myöhäs .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi mä myöhästyin!
Thanks🥳
You're Welcome. Myös ulkomaalaiset saa tulla, jos kannattavat Suomen itsenäisyyttä.
Ei se haittaa, voi siihen silti boolin tehdä.