Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen

Vierailija
26.11.2022 |

Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.

Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.

Lämpimästi tervetuloa!

Kommentit (630)

Vierailija
581/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi mä myöhästyin!

Itsenäisyyspäivänä on uudet juhlat. Voidaan lähetellä tänne kuvia meidän iltapuvuista.

Vierailija
582/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsikö kukaan paneen?

En ainakaan minä. Kukaan ei huoli 50+naista. Vaikka oon ihan hyvännäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos sitä makaroonin keitinvesiboolia vielä?

Vierailija
584/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennäänkö jatkoille?

Mä meen ulos lenkille ja jumppaan. Ei ehdi.

Vierailija
585/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, just heräsin 😮. Hitsi että oli hauskat pikkujoulut, vaikka en ihan tarkkaan muista kaikkea.

Onko kukaan nähnyt minun pikkulaukkua, sellainen glitteri juttu.

Kiitos sulle ihku buumeri kun veit minut kotiin, ja kiitos, tiedät kyllä mistä 😘.

Minkihän minun mies mököttää koko ajan, outo. Vertaistukea, please.

Vierailija
586/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tonttulakki päässä ja hymy huulilla omasta sängystäni oma peitto päällä. Oli kivaa ja on hyvä mieli.

Vierailija
587/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuh taisin sammua eilen, jallu yms teki tehtävänsä. Mut onkos jääkaapissa vielä juotavaa? Kylmä kalja tekis terää.

Jääkaapista voi ottaa mitä löytyy. Kaadoin illalla loput juomat yhteen kannuun, niin siitä vaan nauttimaan. Se on nyt sitten sellainen jallu/punkku/valkkari/sangria/olut/likööri mix. Ja voipi olla jotain muutakin.

,sirpa keittiöstä

Kiitos Sirpa pakko oli tuota Sirpan speciaalia pari lasia maistaa. Sitten kunnon krapula pas* ka pönttöön ja muutama olut hakemaan.

Muutama olut ja evästä syöty ni jo alkais tehdä mieli vähän pi l lua lipasta. Onkos se Sipe vielä siellä kyökin puolella 😋

T. Make

Ooksää se Markus, jota se yks oli kuolannu kärsivällisesti siellä maisemakonttorissa? Ei silti, asiahan ei mulle kuulu, haen sitä jousimiestä. Kysyinpähän vaan.

Niin se tais olla, vaikka pätkii pahasti...

- Make

Vierailija
588/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pervot bileet aikuiselle naiselle,  ei jaksa kakkareikäjutut kiinnostaa.

Vierailija
589/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavun Muodikkaan Myöhässä.

Päässäni on violetti tonttuhattu joka sopii uuteen violettiin hiusväriini ja olen huuhtonut masennuslääkkeen alas halvalla kaljalla, eli tukevat pohjat on.

Käännän sätkän ja hoipertelen hissille piikkikoroillani. En tietenkään sytytä tupakkaa vielä mutta otan rebel-peiliselfien.

Vierailija
590/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö juhlat jatkuu?

Huomasin vasta klo 23 jälkeen. ;(

Vierailija
591/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö juhlat jatkuu?

Huomasin vasta klo 23 jälkeen. ;(

Täällä ollaan vielä!!🥳

Vierailija
592/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on juhlittu! Heräsin vasta nyt, - tosin en tiedä mihin aikaan olen sammunut. Kaikki näyttä jo poistuneen paikalta. Sinänsä hyvä, ettei kukaan näe minua. Pitää pikaisesti poistua, ennen kuin keittiömestari ja muu kokkailuväki saapuu. Saattaisivat hiukan hämmästyä, kun löytäisivät minut täältä kylmiöstä hyllyn alta tekoturkistakkin pukeutuneena tonttulakki päänalusena.

593/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheee darra . Ritu sano et olin menny puristelee pakkaamon Pertsan kulkusia ja läväyttänyt daisarit tiskiin ku ei enää Ville vallattomia annettu. Mä en voi enää mennä ikinä töihin. En iiiiikiiiinä😵

594/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on juhlittu! Heräsin vasta nyt, - tosin en tiedä mihin aikaan olen sammunut. Kaikki näyttä jo poistuneen paikalta. Sinänsä hyvä, ettei kukaan näe minua. Pitää pikaisesti poistua, ennen kuin keittiömestari ja muu kokkailuväki saapuu. Saattaisivat hiukan hämmästyä, kun löytäisivät minut täältä kylmiöstä hyllyn alta tekoturkistakkin pukeutuneena tonttulakki päänalusena.

Onks siellä näkyny mun pikkareita 😖 hopeiset. Tringit.

Vierailija
595/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna reippaana töihin! Se mikä on juhlittu jääköön juhliin. Nolostelemaan ehtii myöhemminkin. Ja uskokaa vaan, joku mokasi pahemmin kuin sinä.

Vierailija
596/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä näy pikkareita kylmiössä. Siis oliko täällä enemmänkin väkeä illan ja yön mittaan? Mitähän tuli tehtyä. Ai s##ta#a, nyt mä häivyn. Toivottavasti sun pikkarit löytyy.

597/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa oli eilen illalla, olipas tosi hyvä meininki eikä mitään kamalaa tapahtunut kellekään.....eihän?

Mitä jos vietetään seuraavan kerran yhteistä juhlaa ti 6.12. eli itsenäisyyspäivänä täällä? Tai jos tulee liian aikaisin, niin jouluaattona?

Olisi hyvä ainakin minulle, kun olen yksin asuva.

Kauheet ku täst rapulasta ensin selviäisi. Korko katkes kengästä ja paljettimekossa enää saumat. Mite se taas nousikaa nii päähä.

Vierailija
598/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Puhelimen akku sippas eilen, sain kutsun vasta tänään... mutta eipä oo krapulaakaan... jee

Mä tuun sit its.juhliin ajoissa. Tumma puku

Vierailija
599/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi mä myöhästyin!

Itsenäisyyspäivänä on uudet juhlat. Voidaan lähetellä tänne kuvia meidän iltapuvuista.

mukana!! Kerro lisää, kuten monelta, onko tässä ketjussa vai luodaanko uus jne.

Vierailija
600/630 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula tuli