Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen
Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.
Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.
Lämpimästi tervetuloa!
Kommentit (630)
Vierailija kirjoitti:
Meteli häiritsi eilen muita ketjuja.
Joo hirvee mökä! Piti laittaa tabletti kiinni ja tyynyn alle - silti kuulu läpi!
Vierailija kirjoitti:
Mitä saitte lahjapaketeista?
Mä sain kakkapusseja!
Mä sain ämpärin.
Missä mun Pussy Riot ex-paita on?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos viimeisestä! Erityismaininta siitä, että oli kivaa, kun noita poliitikkoja ei ollut niin montaa mukana. Oli rento tunnelma. Tuota, kerättiinkö me Sirpalle kolehti sinne keittiöön? Teki aika työn niiden lasten ja hopiksen kanssa.
Ilmeisesti keräsitte, kun takin taskuista löytyi ryppyisiä seteleitä ja kasa kolikoita 😊
Taidankin lähteä vähän loiventavaa hakemaan. Onneksi lähikauppa on tossa kävelymatkan päässä. Ei ollu hyvä idea (taaskaan) vetää kaikkea sekaisin.
,sirpa keittiöstä
Heräsin ja ihmettelin miksi särkee päätä. Mut sit avasin palstan ja meillä on näköjään ollut pikkujoulut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos viimeisestä! Erityismaininta siitä, että oli kivaa, kun noita poliitikkoja ei ollut niin montaa mukana. Oli rento tunnelma. Tuota, kerättiinkö me Sirpalle kolehti sinne keittiöön? Teki aika työn niiden lasten ja hopiksen kanssa.
Ilmeisesti keräsitte, kun takin taskuista löytyi ryppyisiä seteleitä ja kasa kolikoita 😊
Taidankin lähteä vähän loiventavaa hakemaan. Onneksi lähikauppa on tossa kävelymatkan päässä. Ei ollu hyvä idea (taaskaan) vetää kaikkea sekaisin.
,sirpa keittiöstä
Tuotko minullekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,sirpa keittiöstäTuotko minullekin?
Tottakai!
Mitä saisi olla?
Tai jos otan laatikon olutta ja kotoa löytyi vielä jotain pasteijoita??? niin voin tuoda niitäkin pahimpaan krapulanälkään. Oli hyviä sinapin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kakkapusseja!
Toivottavasti kuitenkin käyttämättömiä 😱
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kakkapusseja!
Vihreitä kuulia ja villasukat!!
Siis oikeesti tää ei oo ees hyvä läppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kakkapusseja!Mä sain ämpärin.
Siihen voidaan tehdä sitten booli ensi vuonna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,sirpa keittiöstäTuotko minullekin?
Tottakai!
Mitä saisi olla?
Tai jos otan laatikon olutta ja kotoa löytyi vielä jotain pasteijoita??? niin voin tuoda niitäkin pahimpaan krapulanälkään. Oli hyviä sinapin kanssa.
En syö vielä, olut sopii.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin ja ihmettelin miksi särkee päätä. Mut sit avasin palstan ja meillä on näköjään ollut pikkujoulut?
Sama vika. Päätä sattuu, avasin puhelimen. Oonollut tietämättäni pikkujouluissa.
Harmi etten päässyt mukaan kun Wild Clubilla oli samaan aikaan Kinky-ilta. Mutta ehkä ensi vuonna sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kakkapusseja!Vihreitä kuulia ja villasukat!!
Siis oikeesti tää ei oo ees hyvä läppä.
Vihreet kuulat pitäis lailla kieltää. Eihän niitä edes kukaan syö, mutta mummut niitä löytää takuuvarmasti joulun alla marketeista, ja lahjottelee ympäriinsä. Siinä sitten siirtelet sitä avaamatonta rasiaa, kunnes keksit helmikuussa jonkun uuden uhrin, jolle sen voi huomaavaisesti lahjottaa. Ympäristövero vihreille kuulille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kakkapusseja!Mä sain ämpärin.
Siihen voidaan tehdä sitten booli ensi vuonna!
Ajattelin käyttää sitä paskaämpärinä sähkökatkojen aikana.
Ap tässä moi, pääseekö joku hakee, kun heräsin täältä Moden luota? Lompakko jäi sinne bileisiin.
Kivaa oli eilen illalla, olipas tosi hyvä meininki eikä mitään kamalaa tapahtunut kellekään.....eihän?
Mitä jos vietetään seuraavan kerran yhteistä juhlaa ti 6.12. eli itsenäisyyspäivänä täällä? Tai jos tulee liian aikaisin, niin jouluaattona?
Olisi hyvä ainakin minulle, kun olen yksin asuva.