Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen
Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.
Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.
Lämpimästi tervetuloa!
Kommentit (630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kop kop. Onkos täällä kilttejä lapsia? 🎅
Ei, tuhmia tyttöjä kyllä löytyy?
Saakos vähäsen istua pukin syliin?
Minä toin Vanillan (5v) ja Kanelin (3v) tänne mukaan, kun täytyy äipänkin välillä viihteelle päästä. Katotko sinä Sirkka vähän heidän perään? Sinullahan ei ole lapsia, joten pääset juhlimaam koska vain. Äiti käy hakemassa vähän viiniä ja tanssimassa. Pysykää rakkaat Sirkka-tädin lähellä.
Minä täällä tarjoilen virtuaalista m1nttuv11na-glögihy*dekakk*ua. Sitä voi noutaa noutopöydästä h*lvika*ren alta.
p.s. se on vega*nista
p.p.s. joku noista sanoista on b*nnattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää perustan tänne nurkkaan asianajajapäivystyksen, sillä ajattelin lähestyä erittäin potentiaalisia asiakkaita näin paikan päällä.
Rohkeasti vain tänne päin, jos koet kohdanneeksi seksuaalista häirintää tai kyseessä on väkivaltatilanne. Voimme keskustella myös mahdollisista kunnianloukkauksista, joiden kohteeksi olet joutunut illan aikana. Laitetaan yhdessä kaikki syytteeseen.
Perustan tän kyltin tähän ja te voitte istua tohon nojatuoliin, niin on helpompi pysyä tuolilla. Mää istun tällä sohvalla, jotta voin välillä pötköttää, jos alkuillasta on hiljaisempaa ja silmäluomia hieman painaa tämän piilopulloni vuoksi.
Salassa höprs.
Urho 55 hoippuu paikalle.
"Tuossa yksi tsirpukka lähetti selkeää viestiä, että olisi valmis minun kanssa jatkoille lähtemään. Otti vashtaan drinksun, kun toin hänelle. Khäytti hyväksi ja otti vastaan minun uravinkit jha shitten katosi. Eikös ole potkuille thuossa perusteet?
Ootas vähä, ku otan tästä lasista eka vähä "vettä"....
No, ehottomasti. Tässähän on ehdottomasti kysheeshä taloudellinen hyväksköttö. Ettei jopa petos. Vakvaa hommaa ehottomasti. *hörps*
Jos olet toimarin asmassa, niin tietty on perusteet potkuille. Ei pomolle aleta. Ainakin syytteeseen heti. Sehän homma hotuu heleposti. Pannaan tsirpukka pinteeseen.
Niin ja laskutan sitte möhemmin.
Otetaas tälle. Skool
Vierailija kirjoitti:
Ketä panettais, voitais käydä pikaisilla inva vessassa.
Mua, mutta lähetään mun huoneeseen, en halua mitään pikaista vaan kunnon koko yön kestävän irstaan seksisession.
Vierailija kirjoitti:
Minä täällä tarjoilen virtuaalista m1nttuv11na-glögihy*dekakk*ua. Sitä voi noutaa noutopöydästä h*lvika*ren alta.
p.s. se on vega*nista
p.p.s. joku noista sanoista on b*nnattu
Onko sosetta. Meidän lapsi tarvitsee sosetta. Hänelle pitää antaa sosetta.
Hellurei! Munsalan kansallispuku juhlan kunniaksi päälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kop kop. Onkos täällä kilttejä lapsia? 🎅
Ei, tuhmia tyttöjä kyllä löytyy?
Saakos vähäsen istua pukin syliin?
-Nyt tuut Riitta vähän äkkiä sieltä alas. Oikeesti me lähdetään NYT kotiin (Pukkina esiintyy Riitan naimisissa oleva esimies)
Ryzzätrolli tässä hei. Saanko tulla peremmälle?
Voi, kun kiva nähdä teitä. Mä oonkin ollut hetken poissa, 20 vuotta sitten ekan kerran palstailin. Ihana tunnelma täällä. Kukaan ei mollaa, eikä vähättele ja yhteinen pikkujoulukin. Miten söpöä <3
Vierailija kirjoitti:
Hellurei! Munsalan kansallispuku juhlan kunniaksi päälle!
Voi mistä sait puvun?Voisiko joku tehdä minullekin?Olen Vantaalta.
Siis mä tulin ihan vaan tuon hyydekakun takia!!! Mutta yök, kuka sitä on rääppinyt?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua, mutta lähetään mun huoneeseen, en halua mitään pikaista vaan kunnon koko yön kestävän irstaan seksisession.
Senkin irstas perverssi. Olen mukana.
Vierailija kirjoitti:
Minä toin Vanillan (5v) ja Kanelin (3v) tänne mukaan, kun täytyy äipänkin välillä viihteelle päästä. Katotko sinä Sirkka vähän heidän perään? Sinullahan ei ole lapsia, joten pääset juhlimaam koska vain. Äiti käy hakemassa vähän viiniä ja tanssimassa. Pysykää rakkaat Sirkka-tädin lähellä.
Hei lapset!
Mennään tohon puistoon hetkeksi.
Otetaan mukaan pipareita ja minä nappaan vielä ton mehukattitonkan. Ja lapset, siinä sittein EI OLE MEHUA!!!
Älkää koskeko!!
Vierailija kirjoitti:
Ryzzätrolli tässä hei. Saanko tulla peremmälle?
Vedä toi NATO-lippis päähän, niin kukaan ei tunnista. Saat juhlia ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin irstas perverssi. Olen mukana.
No kyllä kolmen kimppa käy, eli molempiin reikiin sitten yhtä aikaa 😘
Nyt jotain muuta biisiä kun repeatillä tota Whamia. Näpit irti siitä musiikkilaitteesta!
Ei vielä.