Päivän tärkein uutinen: Sannalla hurja luottamus edelleenkin!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4b1fe714-a8f6-4aba-b2f0-ff086d2ccee8…
Vetää sanattomaksi.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, kun kokoomus kuitenkin johtaa selvästi gallupeissa.
Jos ette halua Orpoa Suomen pääministeriksi, äänestätte demareita tai persuja - muilla puolueilla ei ole mahdollisuutta voittaa.
Persuja ajattelinkin äänestää. Purrasta tulee hyvä pm. Parempi kuin sanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin menin joskus halpaan, että kyseessä olisi pätevä ja fiksu ihminen. Minulle kuitenkin ilmeni nopeasti mikä on homman nimi. Tuntuu käsittämättömältä, että muut ei ole nähneet Marinin lävitse.
Mä en mennyt halpaan edes alussa. Mutta hyvä jos jonkun muunkin silmät on jo avautuneet.
"Silmät avautuneet" on tyypillistä äärioikeistosössöä, jota te opettelette jostain persujen ja VKK:n twitteristä. Alkaa jo hiukan kulua käytössä tuokin, wokenhan te jo hinkkasitte olemattomiin.
Vähän sama mitä n a t s i lle ja rasistille on tapahtunut vasurien käsittelyssä, eivät merkitse enää yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sannalla? Jaa mulla vai? Poliitikoista puhutaan koko nimellä tai sukunimellä.
Kaikki sannat eivät ole poliitikkoja. Itse asiassa ainoastaan yksi Sanna on ollut tähän mennessä pääministerinä, aivan kuin vain yksi Urkki on ollut presidenttinä. Älä tekeydy tyhmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuhat vastasi ja 26% on tuota mieltä niin se tarkoittaa että 260 ihmistä on tuota mieltä ja siinäkin oli 3.1% virhemarginaali joka on 31 ihmistä niin onko koskaan suomessa päässyt pääministeriksi vajaalla 260 äänellä?
Helvetin pösilö, et edes tilastoa osaa lukea.
Kukaan muu puoluejohtaja, ei saanut noin korkeaa prosenttimäärää.
Siitähän tässä on kyse.
Kukaan muu yksittäinen puoluejohtaja ei yltänyt samaan kannatuslukemaan.
Vaan äänet hajosivat muille.
Kaikenlaiset tollot täällä kommemtoikin, kun eivät edes käsitä, mitä asiaa ovat kommentoimassa.
Sanna Ukkolalla Alfa-Tv.hen.