Päivän tärkein uutinen: Sannalla hurja luottamus edelleenkin!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4b1fe714-a8f6-4aba-b2f0-ff086d2ccee8…
Vetää sanattomaksi.
Kommentit (25)
Uskokoon ken tahtoo. Näin lampaita aivopestään. Iltalehti on p*zkempi lehti kuin Seiska.
On kyllä vaikea käsittää. Ulkonäöllä päösee pitkälle. Lausunto että 3000€ ois sopiva minimi työstä on aivan käsittämättömän epärealistinen. Sanna luulee, että rahaa saa seinästä ja että Suomi pelastaa koko maailman. Pelastaisi nyt ensin vaikka meidän vanhukset!
Hesari luottaa.
Muista ei sitten tiedäkään.
Tuhat vastasi ja 26% on tuota mieltä niin se tarkoittaa että 260 ihmistä on tuota mieltä ja siinäkin oli 3.1% virhemarginaali joka on 31 ihmistä niin onko koskaan suomessa päässyt pääministeriksi vajaalla 260 äänellä?
Onneksi puolueissa ei ole kyse yhdestä henkilöstä ja sehän näkyy myös demareiden kannatuksen laskussa.
galluppi tehty sauna illan jälkeen hyvin leivitetyiltä osallistujilta. kun valehtelette yrittäkää edes valehdella uskottavasti vastaa jo ylen yletömiä tutkimuksia joissa 123% suomalaisista seuraa yleä. harmi ainoa luotettava alfa tv lopettaa alffalla kuitenkin suurimmat katsoja luvut.
Sannalla? Jaa mulla vai? Poliitikoista puhutaan koko nimellä tai sukunimellä.
Vierailija kirjoitti:
Sannalla? Jaa mulla vai? Poliitikoista puhutaan koko nimellä tai sukunimellä.
No ei tässä tapauksessa tarvitse. Huomaatko, näitä auktoriteettikeskusteluja on ollut jo monia. Sannalla ei siis ole auktoriteettia. Miksi olisikaan. Monen on monista eri syistä häntä vähän vaikea kunnioittaa. Get over it.
Minäkin menin joskus halpaan, että kyseessä olisi pätevä ja fiksu ihminen. Minulle kuitenkin ilmeni nopeasti mikä on homman nimi. Tuntuu käsittämättömältä, että muut ei ole nähneet Marinin lävitse.
Vierailija kirjoitti:
Uskokoon ken tahtoo. Näin lampaita aivopestään. Iltalehti on p*zkempi lehti kuin Seiska.
Nämäkö ovat sinun pääasialliset tiedonlähteesi :DDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Minäkin menin joskus halpaan, että kyseessä olisi pätevä ja fiksu ihminen. Minulle kuitenkin ilmeni nopeasti mikä on homman nimi. Tuntuu käsittämättömältä, että muut ei ole nähneet Marinin lävitse.
Mä en mennyt halpaan edes alussa. Mutta hyvä jos jonkun muunkin silmät on jo avautuneet.
Vierailija kirjoitti:
Jos näet ihmisten lävitse, sun kannattaisi jutella siitä lääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en mennyt halpaan edes alussa. Mutta hyvä jos jonkun muunkin silmät on jo avautuneet.
"Silmät avautuneet" on tyypillistä äärioikeistosössöä, jota te opettelette jostain persujen ja VKK:n twitteristä. Alkaa jo hiukan kulua käytössä tuokin, wokenhan te jo hinkkasitte olemattomiin.
Purra taisi ottaa lomaa valiokuntahommista, jotta ehtisi vihaspämmäillä vauvalla ja iltisten somessa. Montakohan valeprofiilia puoluetoimisto on askarrellut sinne?
Kenellä Sannalla? Luottamus mihin?
Mitä väliä, kun kokoomus kuitenkin johtaa selvästi gallupeissa.
Jos ette halua Orpoa Suomen pääministeriksi, äänestätte demareita tai persuja - muilla puolueilla ei ole mahdollisuutta voittaa.
Noita lukuja on vaikea ymmärtää minäkään muuten kuin siltä pohjalta että vastaajat ovat ennakoineet tulevan hallituksen kokoonpanoa. Vihreät esimerkiksi odottavat olevansa samassa hallituksessa kuin demarit ja keskustalaiset haluavat samaan hallitukseen kuin kokoomus. Perussuomalaiset taas ymmärtävät jäävänsä taas hallituksen ulkopuolelle.