Milloin olet viimeksi käynyt toisen ihmisen asunnossa?
Itse kävin ehkä joskus 15 vuotta sitten viimeksi.
Kommentit (34)
Kävin eilen pikaisesti lapseni ja hänen lastensa luona. En tykkää tyttäreni miehestä joten siksi tää pikakäynti.
Noin viikko sitten asiakkaan luona kotikäynnillä. Toisen asiakkaan luona menossa käymään maanantaina.
asianajaja
Vierailija kirjoitti:
Häh? Missä te oikein asutte jus ette viikoittain käy esim. vanhempienne luona.
Vanhempani ovat kuolleet, mutta heidän eläessään tapasin heitä 3-4 kertaa vuodessa siitä saakka kun 19-vuotiaana muutin yli 500 km päähän opiskelemaan.
Tänään kävin yhden kaverin luonna ja huomenna kokoonnumme esikoiseni luo päivälliselle.
Viikko sitten. Menen samaan asuntoon seuraavan kerran maanantaina ja vietän siellä kaksi vuorokautta.
Pari viikkoa sitten kaverin kotona
Siellä käyn aika ajoin.
Vieraammassa paikassa kesällä rippijuhlissa. Uusi koti ja esiteltiin varastoja myöten
Viime talvena sukulaisen kodissa, ei ekaa kertaa
Viime viikonloppuna pojan perheen luona. Toisen lapsen luona kesällä. Jos lähisuku unohdetaan, viime vuoden viimeisenä päivänä.
Vanhempieni luona kävin joskus loppukesästä. Eli nelisen kuukautta sitten.
Se ei kuitenkaan tarkoita etten olisi tavannut ketään koko syksynä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nytkin. Tämä onkin ainoa jossa olen vuosikausiin käynyt.
olet joko vuokralainen, tai loinen.
Jaa loinen, kun olen maksanut tuon miehen elämisen jo viikkoja...
Vierailija kirjoitti:
Häh? Missä te oikein asutte jus ette viikoittain käy esim. vanhempienne luona.
Vanhempani asuvat hautausmaalla.
Kavereita ei ole, sukulaisia en tapaa.
On vain tuo on-off -mies tällä hetkellä.
Yllätyin vähän, että tätä piti oikeasti miettiä! Jotenkin sellainen olo, että jatkuvastihan sitä ravaa kylässä mutta kun oikein asiaa mietin niin se taisi olla elokuussa, käytiin tuolloin kyläilemässä kahdenkin eri serkun luona, en muista kumpi oli viimeisin.
Meillä on kyllä lapannut väkeä viime aikoina kun kaikilla lapsilla on tässä syksyllä synttärit niin on kahvitettu isovanhempia, kummeja, tätejä, setiä, serkkuja ja järjestetty lasten kavereille juhlia.
Työkiireiltäni en ole sitten enää ehtinyt itse kyläillä sukulaisilla tai ystävillä ja puoliso on tainnut hoitaa viimeaikoina kaikki lasten kyyditykset kavereille niin ei ole sitäkään kautta tullut edes vahingossa astuttua kenenkään eteiseenkään.
Isän luona kävin tänään. Minun asunnossa viimeksi kävi kaveri kun auttoi nostamaan 75 television paikalleen. Siitäkin taitaa olla aikalailla tasan vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Isän luona kävin tänään. Minun asunnossa viimeksi kävi kaveri kun auttoi nostamaan 75 television paikalleen. Siitäkin taitaa olla aikalailla tasan vuosi.
Senttiä, kiloa, tuumaa, mitä?
Jos airbnb-majoituksia ei lasketa, niin ehkä 1,5 vuotta sitten.