Heinä on haudannut Mansikkamäen...
...nään vielä hänet.
Siis Mitä? Onko Mansikkamäki kuollut? Ja miksi se on heiniin haudattu ja miksi se on niin huonosti haudattu, että sen vielä näkee???
Eihän näissä laulun sanoissa ole mitään järkeä? Hyvä sävel biisissä kyllä on, mut sanoja ei parane kuulustella.
Minkä laulun sanat on saanut teidät ihmettelemaan sanoitajan järjenjuoksua?
Kommentit (15)
I´m so honey, honey, honey vaikka se olikin horny. Vähän ihmiset oli sitä kattonu ku se oli sitä suureen ääneen laulanut kadulla.
Vierailija:
Ja mä olen ilmetellyt, ketkä (!) on kuollut kun lauletaan
HEIDÄT on haudannut Mansikkamäki
Hihii, pastori Mansikkamäki on saanut oman laulun xD
ettei se mansikkamäki ole ihminen, mut jos sen ajattelee niin, että se onkin ihminen, niin laulu on ihan erilainen. Seuraavan kerran ku kuulette biisin niin kuvitelkaa et se onkin ihminen.
niin en mä silti ymmärrä sitä et juna kulkee läpi mun pään. Mitä se oikein tarkoittaa?
semmosta humppaa pumppaa kuningasjumppaa
laulaa: kotkan poikii ilman siipii jne. Miten sellainen lintu voi selvitä hengissä jolla ei ole siipiä?!
Vierailija:
laulaa: kotkan poikii ilman siipii jne. Miten sellainen lintu voi selvitä hengissä jolla ei ole siipiä?!
miespuolisia henkilöitä jotka asuu kotkassa
kyseessä laulussa StPau ja Reeperbahn. Vai sittenkin kukkasista?!
Ja mä olen ilmetellyt, ketkä (!) on kuollut kun lauletaan
HEIDÄT on haudannut Mansikkamäki (ja vai että onko Mäen).
Tässä heinä -versiossahan on jo paljon enempi itua ;).
Ihan kaunis biisi, mutta olen tosiaan miettinyt ketkä siellä on kuollut ja vaan Mansikkamäki (paikka) on jäljellä.
Ja Katrin ääni on yllättävän kauniin sopiva tähän lauluun.
vihdoinkin joku muukin kun osaa ajatella omilla aivoillan. Kaikkea ei tosiaankaan ottaa niin kirjaimellisesti, mut monesti kuuluu väärin tai kuule vain osan biisistä ja jää ihmettelemään että mistä tässä oikein oli kyse.
joskus kyllä kuulee ihan väärin. luulin pitkään,että siinä kaksi lensi yli käenpesän-biisissä laulettiin,et mitä vähän rakasteltiin....oikeahan on rahvasteltiin.....hihi
ymmärtää/kuulla niin väärin kuin mahdollista?
väkisinkin mieleen siitä laulusta kun näkee sen videon. Muija kulkee lapio kädessä pitkin mettää.