Sanna Marin on suosikki seuraavaksi pääministeriksi!
Media rummuttaa kokoomulaista säästöpolitiikkaa mutta kansa ei halua kurjistavia leikkauksia. Velat pystytään hoitamaan korkoineen, kun koko kansa pidetään mukana eikä ajeta vain eliitin ja harvainvallan etua. Suomessa ei ole varaa jättää isoja joukkoja yhteiskunnan turvaverkkojen ulkopuolelle. Se ajaa rikollisuuteen ja jengeihin. Koulutus ja tervedenhuolto on saatava parempaan kuntoon. Ne ovat tukipilateita ihmisten hyvinvoinnille ja työkyvylle.
Kommentit (37)
Kansan äänillä valitaan, ei millään mielipide äänillä. Holtiton velan otto ja muut olisi painajainen jos valittaisiin
Mitä väliä, kun kansa ei pääministeriä valitse.
Kokoomus on yhä hyvän matkaa demarien edellä, eli voi hyvin sanoa Orpon olevan suosikki pääministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena: en ole koskaan elämäni aiksna saanut yhtään gallupkyselyä politiikasta. Olen työssä käyvä keski-ikäinen kaupunkilainen. Miten nuo kyselyt tehdään ja niihin valitaan osallistujat? Onko kukaan palstalla käyvistä ja heidän tuttavistaan vastannut gallupeihin?
Ei multakaan ole koskaan kysytty.
Ajattelin äänestä persuja tällä kertaa. Olen demareitakin joskus äänestänyt mutta uskoni siihen, että ne ajais mun kaltaisten etuja on romahtanut.
Luulin Halosenkin olevan naisten ja perheiden asialla, kun olihan silläkin tytär mutta homot ja miinattomuus oli tärkeämpiä esim.
Kokoomus on mennyt niin oikealle, että sillä voi olla vaikeuksia kasata hallitusta, vaikka voittaisikin vaalit.
Vierailija kirjoitti:
Kansa on kannattanut myös Hitleriä, Putinia jne. Kansa on yleensä helvetin tyhmää.
Äänestihän joku Sauli Niinistöäkin.
Onkohan se kamala musta poolo jo poltettu? Musta poolo ei ole sopiva vaate hautajaisiin. Kaikista tuon naisen tekemistä virheistä mustaan tiukkaan pooloon pukeutuminen hautajaisiin on kyllä ollut pahimpia. Ehkä tuo sitten kuvasti sitä, että ei olisi halunnut olla tuolla. Tuolla naisella on myös nähty päällä musta jakkupuku ja housupuku. Miksi ei pukeutunut tuohon mustaan housupukuun hautajaisiin?
USUn gallup? Uskokoon ken tahtoo.
Taitaa vain puoluetoimiston väkeen upota tämä tulos. Kuinka tyhmänä suomalaisia oikein pidetään?
Minä kyllä tykkään Marinista poliitikkona, noin muutoin ei kiinnosta. Ehkä monilla sama?
On se kyllä jännä, miten taas niitä "vääränlaisia" viestejä poistuu täältä tiuhaan, jotka eivät kannata Marinia. Ihan kuin jossain diktaattorisessa valtiossa, jossa on vain yksi totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin assarit taas aivopesuyrityksineen palstalla. Ei onnistu.
työt uhkaavat loppua
Huomattavaa on, että tuokin lainattu kommentti on poistettu tässä välillä. Eli sekä mariinin avustajat että hesarin toimitus tuntuu kuvittelevan ettei kansa tajua palstalla moderoitavan mariinin avustajajoukon määräämällä tyylillä jos jokainen kommentti jossa siitä puhutaan poistetaan.
Sääli ettei nuo sitten käyttäneet yhtä paljon aikaa ja energiaa paremman valtiontalouden luomiseen kuin nuo on käyttäneet pelkästään tämän palstan sensurointiin. Veikkaan että maan talous olisi ihan erilaisessa kunnossa.
Ei ole.
Käytän jauhoa vain leivontaan.
Marin hehkuttaa Iltalehden Marin suosikki. Voi harmi, kun gallupeilla ei pääministeriä valita ja onneks ei demarit seuraavia vaaleja voita.
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena: en ole koskaan elämäni aiksna saanut yhtään gallupkyselyä politiikasta. Olen työssä käyvä keski-ikäinen kaupunkilainen. Miten nuo kyselyt tehdään ja niihin valitaan osallistujat? Onko kukaan palstalla käyvistä ja heidän tuttavistaan vastannut gallupeihin?
En ole, mutta Vanhustyön keskusliiton toimija sanoi TV:ssä, että esim. Nato-gallupeissa yläikäraja oli 65 vuotta. Marinin naureskelemat vanhemmat ihmiset ("boomerit") siis jätetään tiedustelujen ulkopuolelle.
Marin on kummallinen kun hokee koko ajan ettei halua muuttua, viimeksi lehden kannessa. Kuulostaa kummalta, että ihminen pitää itseään niin täydellisenä, ettei näe itsessään mitään kehitettävää. Itse ainakin tiedän monta asiaa itsessäni, joita haluaisin muuttaa.
Marin lähtee parempipalkkaisiin hommiin EU:hun, luulen.
Tosin, siellä on tiukemmat rajat käyttäytymiselle, esim. les bojen suutelukuvia tuskin sallitaan ottaa EU:n edustustiloissa. Eikä EU-kuvioissa katsottaisi hyvällä uutiskuvaa, jossa poliitikkonainen poseeraa ilman paitaa pelkässä jakussa. Siellä ollaan konservatiivisempia tällaisissa asioissa, politiikan tasolla. Mitä yökerhoissa tapahtuu, se on eri asia.
Niin aina.