Miten usein saat orgasmin?
Kommentit (19)
No eipä täällä ole hiki kertoa, kuinka seksiä on jokapäivä ja useastikin.Mutta äänestin!
Silloin on hyvä nainti, kun on ikkunatkin huurteessa. Muutoin se on harrastelua..
Vähintään yhden / vrk. Yksin. Mieheni kanssa n. 1 x kk nykyään.
Päivittäin tai useamman kerran päivässä, sinkkuna masturboiden.
Itseni kanssa aina kun haluan. Viime aikoina tätä ei tosin ole tapahtunut kovin usein, voi olla kuukausienkin taukoja. Sitten voi tulla 5 peräkkäin tosi tiuhaan. Puolison kanssa ehkä pari kertaa vuodessa.
Olen pitänyt kirjaa orgasmeistani jo yli vuoden ajan, mutta jos tarkastelen viimeistä 12 kuukautta, orgasmeja näkyy olevan keskimäärin 3 viikossa. Tuohon lukuun en ole laskenut mukaan niitä kertoja, jolloin olen vain edgettänyt tulematta. Jos lasken nekin kerrat mukaan, itsetyydytystä orgasmilla tai ilman olen näemmä harrastanut keskimäärin joka toinen päivä.
Tästä ehkä puuttuu vaihtoehto "useasti viikossa", vaikka tuo vähintään viikottain toki teknisesti onkin sama asia.
Sen nimittäin luulen olevan terveen aktiivisen parisuhteen yleisin merkki. Päivittäin menisi itsellä ainakin jo maanisen puolle.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ehkä puuttuu vaihtoehto "useasti viikossa", vaikka tuo vähintään viikottain toki teknisesti onkin sama asia.
Sen nimittäin luulen olevan terveen aktiivisen parisuhteen yleisin merkki. Päivittäin menisi itsellä ainakin jo maanisen puolle.
Voiko seksistä nauttia ilman, että pystyy saamaan orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Lisää dataa tarvitaan!
Oletko Ap? Jos olet, teetkö jotain tutkimusta?
asustelen yksin, päivittäin haluan .... olen aina harrastanut seksiä itseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää dataa tarvitaan!
Oletko Ap? Jos olet, teetkö jotain tutkimusta?
En ole ap enkä tee tutkimusta, vaan olen tuo omien orgasmieni kirjaaja eli nro 12. Kuten siitä voinee päätellä, aihe kiinnostaa muuten vaan.
Joo onhan se kivaa aina, tai aina silloin, kun saa O:n.
Lisää ääniä, kiitos!