olen 40v mies ja ihastuin 27 vuotiaaseen työkaveriini
Meissä molemmissa on paljon samaa elämän kipinää, hän saa minut syttymään tavalla jota en ole vuosikymmeniin tuntenut. jotenkin surettaa että auhteella tuskin on mitään mahdollisuuksia edes alkaa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli myös tuollainen 27v naikkonen töissä. Oli tosi nätti, tosi timmi ja tosi viettelevä. Kaikki oli umpi-ihastuneita häneen ja varsinkin vanhemmat miehet oli ihan lääpällään pää pyörällä.
Meilläkin, mutta arvatkaapa kenen kanssa se lähti taksilla pikkujouluista ;-)
Vierailija kirjoitti:
Jätä nainen rauhaan, jos et ole tosissasi.
nainen?
Nyt sitten vaan avioliittoa rakentamaan jos kumpihi olette immet.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kaikki muutkin on ihastuneet siihen samaan naiseen. Niin se yleensä menee. Tuskin jonkun nro. 14 siinä jonossa kannattaa menettää yöuniaan yhteistä tulevaisuutta suunnitellen. Nauti siitä ihastumisen tunteesta, onhan se kiva että sellaisia vielä herää, mutta älä tuhlaa aikaa sen pohtimiseen miten tuo tuosta etenisi. Tuskin mitenkään.
Samaa tulin kirjoittamaan. Yhdestä naisesta on samaan aikaan keskimäärin viisi miestä kiinnostunut, joten pahimmillaan ap saisit tapella kymmenien nuorempien kollien kanssa kyseisen naisen huomiosta.
Aika gay, mutta ei se haittaa minua. Voisit olla hänen daddy.
Ei kannata. Nuoremmat ei suhun vilkaise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kaikki muutkin on ihastuneet siihen samaan naiseen. Niin se yleensä menee. Tuskin jonkun nro. 14 siinä jonossa kannattaa menettää yöuniaan yhteistä tulevaisuutta suunnitellen. Nauti siitä ihastumisen tunteesta, onhan se kiva että sellaisia vielä herää, mutta älä tuhlaa aikaa sen pohtimiseen miten tuo tuosta etenisi. Tuskin mitenkään.
Samaa tulin kirjoittamaan. Yhdestä naisesta on samaan aikaan keskimäärin viisi miestä kiinnostunut, joten pahimmillaan ap saisit tapella kymmenien nuorempien kollien kanssa kyseisen naisen huomiosta.
Ei tarvitse kilpailla, jos nainenkin on kiinnostunut. Jos tarvitsee kilpailla, niin se tarkoittaa ettei nainen ole kiinnostunut. Naiset tekevät asiat hyvin helpoiksi miehelle, josta he ovat itse kiinnostuneita. Muut miehet jäävät sitten kilpailemaan naisen oletetusta huomiosta.
Ihastuminen on tunteena ihana ja joskushan se rakkaus/seksisuhde/sivusuhde löytyy työpaikalta. Töissä kun ollaan paljon yhdessä, ikäerojenkin merkitys laskee ja toinen tulee paremmin nähdyksi ihmisenä. Sitten on se toinen puoli. Työpaikkaihastumiset ovat aina kamala riski. Toinen ei ehkä tunnekaan samoin ja mahdolliset (jopa todennäköiset) erot kurittavat koko työympäristöä. Itse olen ollut miesvaltaisella alalla koko elämäni ja valitettavasti kaikista miehistä ei ole jäänyt mukavia muistoja. Etene siis hyvin varovasti ja kuulostele miten sinuun suhtaudutaan. Tällaiset vanhempi mies ja nuorempi nainen -kuviot ovat varsin tyypillisiä ja yleensä kyseessä on kyllä hyvinkin yksipuolinen ihastuminen.
Oot pölöjä.