Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 40v mies ja ihastuin 27 vuotiaaseen työkaveriini

Vierailija
26.11.2022 |

Meissä molemmissa on paljon samaa elämän kipinää, hän saa minut syttymään tavalla jota en ole vuosikymmeniin tuntenut. jotenkin surettaa että auhteella tuskin on mitään mahdollisuuksia edes alkaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu aivan missä kunnossa olet ja kuinka paljon sinulla on rahaa/valtaa.

Jos olet köyhä ja rupsahtanut möhömaha, niin älä vaivaudu.

Vierailija
2/21 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselet naikkosta kahville nakkikioskille ensin päiväsaikaan ja sitten iltasaikaan kotosalle jos lähtenyt päiväsaikaan.

Normaalisti kaljoille mutta korona-aikana ei kannata sisätiloissa käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan noin mene. Katselepa ympäriinsä, paljon on lihavia naisia hoikan miehen kanssa ja joskus myös toisinpäin.

Vierailija
4/21 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kaikki muutkin on ihastuneet siihen samaan naiseen. Niin se yleensä menee. Tuskin jonkun nro. 14 siinä jonossa kannattaa menettää yöuniaan yhteistä tulevaisuutta suunnitellen. Nauti siitä ihastumisen tunteesta, onhan se kiva että sellaisia vielä herää, mutta älä tuhlaa aikaa sen pohtimiseen miten tuo tuosta etenisi. Tuskin mitenkään.

Vierailija
5/21 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko molemmat sinkkuja?

Vierailija
6/21 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniin? Kuulostaa että olisit joku 80v.

Vierailija
7/21 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan noin mene. Katselepa ympäriinsä, paljon on lihavia naisia hoikan miehen kanssa ja joskus myös toisinpäin.

Näytä mulle yksikin pariskunta, missä nainen on huomattavasti vanhempi, lihava ja köyhä.

Vierailija
8/21 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nainen rauhaan, jos et ole tosissasi.

Vierailija
9/21 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös tuollainen 27v naikkonen töissä. Oli tosi nätti, tosi timmi ja tosi viettelevä. Kaikki oli umpi-ihastuneita häneen ja varsinkin vanhemmat miehet oli ihan lääpällään pää pyörällä.

Vierailija
10/21 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 40-v. nainen ja ihastunut 23-v. työkaveriin. Enkä todellakaan tee mitään siirtoja, koska en halua olla ahdisteleva täti. Älä sinäkään ole ahdisteleva setä.

Vierailija
11/21 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole edes paha ikäero, täysin mahdollinen jos muuten synkkaa. 27 ei ole enää mikään teini ja 40 ei ole välttämättä mikään väsynyt keski-ikäinen möhömaha.

Ei olekaan. Olen itse 32-vuotias nainen ja ihastukseni on 47-vuotias mies. Hän vaan on naimisissa niin en voi kuin katsella kauempaa ja toivoa että vapautuisi.

Hyvä ystäväni joka on ikäiseni on naimisissa 52-vuotiaan miehen kanssa. En edes huomaa ikäeroa heidän välillään.

Palataan asiaan 20 vuoden kuluttua. Silloin ehkä sinäkin huomaat jotain.

Vierailija
12/21 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 40-v. nainen ja ihastunut 23-v. työkaveriin. Enkä todellakaan tee mitään siirtoja, koska en halua olla ahdisteleva täti. Älä sinäkään ole ahdisteleva setä.

On ihan mahdollista olla muutakin kuin irstas vanha pervo.

Vierailija
13/21 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselet naikkosta kahville nakkikioskille ensin päiväsaikaan ja sitten iltasaikaan kotosalle jos lähtenyt päiväsaikaan.

Normaalisti kaljoille mutta korona-aikana ei kannata sisätiloissa käydä.

Ai mikä korona-aika?

Vierailija
14/21 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä nainen rauhaan, jos et ole tosissasi.

Ja etenkin silloin, jos olet tosissasi. Vampyyrit imivät nuoruuden uhreistaan.

Vierailija
15/21 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole edes paha ikäero, täysin mahdollinen jos muuten synkkaa. 27 ei ole enää mikään teini ja 40 ei ole välttämättä mikään väsynyt keski-ikäinen möhömaha.

Ei olekaan. Olen itse 32-vuotias nainen ja ihastukseni on 47-vuotias mies. Hän vaan on naimisissa niin en voi kuin katsella kauempaa ja toivoa että vapautuisi.

Hyvä ystäväni joka on ikäiseni on naimisissa 52-vuotiaan miehen kanssa. En edes huomaa ikäeroa heidän välillään.

Moni nuori ikääntyy nopeasti vanhan kumppanin kanssa.

Vierailija
16/21 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne lihavat ei olekaan köyhiä tai sitten ovat olleet hoikkia naimisiin mennessään.

Vierailija
17/21 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 56 v täti ja olen ihastunut 36 v nuoreen mieheen , joka itse aloitti flirtin. Uhka vai mahdollisuus?

Pitäskö vaan keskittyä vaihdevuosivaivojen surkutteluun muiden mummojen kanssa.Mutta v tu se jätkä om kuuma ja testo roiskuu.

Vierailija
18/21 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole, etkä ihastunut

Vierailija
19/21 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 38 ja ihastuin meidän 24-vuotiaaseen harjoittelijaan. Kesäloma on mennyt häntä ajatellessa.

Ei ole mitään merkkejä siitä, että kiinnostus olisi molemminpuolista, joten tämä jää tällaiseksi haaveiluksi. Tyydyn ihailemaan häntä etäämmältä ja yritän käyttäytyä normaalisti hänen ollessa läsnä. Toivon, että hänen läksiäisissään kesän lopulla saisin antaa hänelle kaverillisen halauksen ja toivottaa hyvää jatkoa.

Tuntuu samaan aikaan suloiselta, katkeralta ja haikealta. Piti näköjään vielä tällainenkin ihastus elämässä kokea.

Vierailija
20/21 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh mä en jaksa näitä loputtomia ikäerojankutuksia.

Miksi sitten avaan nämä?? En tiedä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme