Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pian 49 v. sinkkunainen. Onko vientiä miesmarkkinoilla..?

Vierailija
25.11.2022 |

Siinäpä se. :-D

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 on vielä toivoa, mutta liian usein traumaattiset kokemukset vastakkaisesta sukupuolesta kaventaa mahdollisuuksia. Sen huomaa tälläkin palstalla kirjoituksista ja rivien välistä, kun on ollut pettymyksiä ja antipatia miehiä kohtaan on huutava. Yksi ehkä isommista turn-offeista on traumatausta naisella ja varsinkin ,jos se johtuu miehistä.

Vierailija
102/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä miten traumatisoitunut AP on. Jos on jo lähtökohta oletuksena että kaikki miehet on sikoja yms, niin ei niillä markkinoilla ole vientiä. Yhden illan hupi, ei muuta.

Jos ei ole kovin niitä ennakkoluuloja ja sosiaaliset kyvyt on kunnossa, niin mikä ettei. Ja tietenkin se kutakuinkin normaali paino auttaa vielä enemmän. Eikä se painokaan ole ongelma jos on muuten mukava ja miellyttävä nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä kivan näkösiä yli 40v naisia on tullu nähtyä, en tosin voisi kuvitella sen ikäisen kanssa suhdetta

M26

Tuolla ikäerolla tulevaa ukkoa ei ilmeisesti tarvitsisi omaishoitaa aikanaan.  Suomi sukeltaa koko ajan. Terveyshuoltomme rampautuu n. vuosikymmenessä.

Vierailija
104/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän on vapaina alkottomia, normaalipainoisia ja lapsensa jo aikuiseksi kasvatraneita ja tervepäisiä miehiä. Miettisin, että kelpaako miehet sinulle.

N47

Alkoton, liikunnallinen ja lapseton mies saa halutessaan koko perhepaketin -10v ikäänsä nuoremmalta. Vanhempia 55+ miehiä taas seksi kiinnostaa huomattavan vähän, joten kipinä puuttuu.

Parempi mennä yksin. Mitä sitä enää asioitaan sotkemaan?

Ei kaikki miehet halua lapsia ja aika lähelle yhtä monella 50v miehellä on lapset tehtynä kuin naisellakin. Itse asiassa ne lapsettomat, jotka vielä 50-vuotiaana haluavat pikkuvauva-aikaa, on aika säälittäviä. Lapset tehdään yleensä 30-35v iässä suurinpiirtein oman ikäisen puolison kanssa. Vaikka julkisuudesta tiedämme muutaman poikkeuksen, niin ne poikkeukset, joilla nuorempi vaimo, on todella harvinaisia ja poikkeuksellisen tasokkaita miehiä (tyyliin Aaltola, Leppilampi, V. Niinistö, tai vielä vanhemmat Sale ja Renny, osalla toinen lapsikierros kyseessä ja lapsettomuudesta, keskenmenoista jne. kärsineet myös kolme viimeisintä ainakin, eli ei ole niin helppoa).

N38

Vierailija
105/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin keskustelussa on moneen kertaan todettu, että pitää olla hoikka tai vähintään normaalipainoinen, että kelpaa miehille. Että suunnilleen muuten ihan sama millainen on, kunhan ei ole ylipainoinen.

Olen nyt vähän eri mieltä, olen nelikymppinen, liikunnallinen mutta ylipainoa mulla on varmaan joku 20 kg, silti miehiä olisi tulossa ovista ja ikkunoista. Ja hyvinkin tasokkaita, ei mitään peräkamarin poikia. Korvaako muut avut (=olen lapseton, hyvässä duunissa, naamasta nätti ja ilmeisesti luonnekin ihan ok) sitten ton ylipainon, en tiedä?

Vierailija
106/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin keskustelussa on moneen kertaan todettu, että pitää olla hoikka tai vähintään normaalipainoinen, että kelpaa miehille. Että suunnilleen muuten ihan sama millainen on, kunhan ei ole ylipainoinen.

Olen nyt vähän eri mieltä, olen nelikymppinen, liikunnallinen mutta ylipainoa mulla on varmaan joku 20 kg, silti miehiä olisi tulossa ovista ja ikkunoista. Ja hyvinkin tasokkaita, ei mitään peräkamarin poikia. Korvaako muut avut (=olen lapseton, hyvässä duunissa, naamasta nätti ja ilmeisesti luonnekin ihan ok) sitten ton ylipainon, en tiedä?

Palstalla on joitain, joilla on pakkomielle naisten painosta. Kuitenkin miehissä on enemmän lihavia kuin naisissa ja aika usein näkee pariskuntia, joissa hoikka mies ja pullea nainen, että todellisuus kuitenkin on, että aika moni mies tykkää muhkummasta.

Vierailija
107/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naamasta myös ihan nätti, en kyllä mitenkään laitettu..lapset on muuttaneet pois, liikun 3 krt vko, en ole mikään draama queen. Mutta ylipainoa se 20kg. Noin 2500 päivää ja yötä mennyt ilman läheisyyttä. En keksi muuta isompaa "vikaa" kun tuon painoindeksin 😁

Vierailija
108/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tosin sekin, että ylipaino on ehkä hyväksyttävämpää miehelle kuin naiselle.

Vierailija
109/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne muut avut korvaa. Vaikka nainen olisi miten kaunis hyvänsä, niin v...ttumainen luonne on heti stoppi.

Vierailija
110/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on ollut vientiä. Terveisin lapseton,alkoton,urheilua harrastava 50v.

Kauheesti on ollutkin, jos oot selvinnyt 5-kymppiseksi ilman lapsia...

Oletpa typerä,kaikki ei vaan niitä lapsia saa vaikka kuinka haluaisi.

Vierailija
111/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän on vapaina alkottomia, normaalipainoisia ja lapsensa jo aikuiseksi kasvatraneita ja tervepäisiä miehiä. Miettisin, että kelpaako miehet sinulle.

N47

Onko raittius muka nykyään arvostetumpaa, kuin ennen? Nimittäin usealle keski-ikäiselle daamille maistuu jopa liikaakin ja arkenakin pitää saada se 1-3 viinilasillista useana iltana, koska elämä on niin stressaavaa. Itse toivoisin myös raitista seuraa mutta tuntuu, että pitäisi siirtyä deittailemaan uskonnollisia naisia, kun monella ikäiselläni naisella menojalka vipattaa liikaakin. Niin ja ei tämä ole minulta pois millään tavalla, koska jokainen tehköön mitä lystää. Mutta itse tykkään tehdä paljon muuta viikonloppuisin, kuin pelkästään juhlia.

M--48

Vierailija
112/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naamasta myös ihan nätti, en kyllä mitenkään laitettu..lapset on muuttaneet pois, liikun 3 krt vko, en ole mikään draama queen. Mutta ylipainoa se 20kg. Noin 2500 päivää ja yötä mennyt ilman läheisyyttä. En keksi muuta isompaa "vikaa" kun tuon painoindeksin 😁

Numeroilla ei ole väliä vaan sillä, miten itsensä kantaa. Jos et ole sinut asian kanssa tai tyytyväinen itseesi, niin se voi näkyä ulospäin "väärällä" tavalla.

Vierailija
113/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoa 20kg, googlasin esimerkin. Sanon suoraan, että on kyllä järkyttävä ylipaino, eikä korvaa ei sitten niin mitkään avut ylipainoasi.

https://www.is.fi/laihdutus/art-2000006016775.html

Vierailija
114/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa mt-potilaalta joka lisäksi vihaa miehiä.

Ei ole vientiä miesmarkkinoilla, kaikki näkee että olet kuspää.

Vierailija
115/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on joitain, joilla on pakkomielle naisten painosta. Kuitenkin miehissä on enemmän lihavia kuin naisissa ja aika usein näkee pariskuntia, joissa hoikka mies ja pullea nainen, että todellisuus kuitenkin on, että aika moni mies tykkää muhkummasta.

Edelleen naisissa on enemmän lihavia thl:n tilastojen mukaan.

Vierailija
116/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä kivan näkösiä yli 40v naisia on tullu nähtyä, en tosin voisi kuvitella sen ikäisen kanssa suhdetta

M26

Rakastuminen voi yllättää. Joskus sitä vaan rakastuu sellaiseen naiseen/mieheen, jonka kanssa ei tosiaankaan voinut kuvitella suhdetta. Että siinä mielessä kannattaa suostua juttelemaan vähän eri ikäistenkin ihmisten kanssa kuin normaalisti. Mutta siinä on tosiaan se "riski" olemassa, että mennä paukahtaa rakastumaan selvästi vanhempaan/nuorempaan. Että ne riskit kannattaa tiedostaa. Kemiaa voi löytyä ihan yllättävienkin ihmisten kanssa. Ja sen kun kerran kokee niin siitä ei ihan helpolla päästä irti.

Vierailija
117/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodya, sporttia ja tsemppistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoa 20kg, googlasin esimerkin. Sanon suoraan, että on kyllä järkyttävä ylipaino, eikä korvaa ei sitten niin mitkään avut ylipainoasi.

No mä en kyllä näytä tuota, vaikka se parikymmentä kiloa onkin ylipainoa taulukoiden mukaan. Ota nyt huomioon, että ihmiset on eripituisia ja muotoisia ja esimerkin naisella lähtöpaino ollut sairaalloisen ylipainon puolella.

Vierailija
118/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kauheasti vientiä on ellei oikeasti panosta ulkonäköön

Vierailija
119/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodya, sporttia ja tsemppistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa sanota paljonko hänellä oli ylipainoa. Vaan että on laihduttanut 20kg.

Vierailija
120/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa ei voi olla kuin tyytyväinen ettei kaipaa miesseuraa viisikymppisenä. Ihan pimeitä toiveita. Mitä minä tuollaisilla ihmisillä tekisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan