Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pian 49 v. sinkkunainen. Onko vientiä miesmarkkinoilla..?

Vierailija
25.11.2022 |

Siinäpä se. :-D

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herpes on kyllä kurja, jos henkilöllä on se niin saat sen, vaikka se olisi toisella oireettomassa vaiheessa ja käyttäisi kondomia, se tarttuu myös suuseksissä suuhun.

Voi mennä pari vuottakin tartunnasta, kun itselläsi puhkeaa tuo tauti, jos on esim. häät ja stressiä. Stressi yleensä vaikuttaa siihen, että rakkulat ilmestyvät.

Kun odottaa lasta niin neuvola kysyy onko herpes, koska se on vauvalle vaarallinen ja jos herpes on aktiivisena synnytyksessä niin tehdään keisarileikkaus.

Itse en harrataisi seksiä tiettyjen miesten kanssa, koska tiedän että niillä on ollut paljon naisia.

Vierailija
82/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kiva, että naiselle tehdään keisarileikkaus, koska aviomiehellä on vilkas seksihistoria ennen naimisiinmenoa.

Toivottavasti tuo mies sitten jää heti isyyslomalle auttamaan vaimoa, kun vaimolla on miehen takia vatsassa iso leikkaushaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65 v. hyväkroppainen ja hyväkuntoinen nainen, saan vielä miesten päätät kääntymään. Kannattaako kuitenkaan tässä iässä enää menettää vapauttaan ja ottaa riesakseen miestä? Miehen mieleisekseen muokkaaminen voisi kuitenkin olla turhan työlästä koska tässä ikäluokassa miehiltä alkaa jo olla parasta ennen päiväys ohi. Joku "on off" suhde ehkä menettelisi, kenenkään hoivaajaksi en kuitenkaan ryhtyisi.

Vierailija
84/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on kiva, että naiselle tehdään keisarileikkaus, koska aviomiehellä on vilkas seksihistoria ennen naimisiinmenoa.

Toivottavasti tuo mies sitten jää heti isyyslomalle auttamaan vaimoa, kun vaimolla on miehen takia vatsassa iso leikkaushaava.

Ja toivottavasti mies ei kommentoi, että arpi on ruma ja menen töihin. Ilkeä anoppi tulee seuraksi ottamaan vauvan syliin.

Vierailija
85/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 65 v. hyväkroppainen ja hyväkuntoinen nainen, saan vielä miesten päätät kääntymään. Kannattaako kuitenkaan tässä iässä enää menettää vapauttaan ja ottaa riesakseen miestä? Miehen mieleisekseen muokkaaminen voisi kuitenkin olla turhan työlästä koska tässä ikäluokassa miehiltä alkaa jo olla parasta ennen päiväys ohi. Joku "on off" suhde ehkä menettelisi, kenenkään hoivaajaksi en kuitenkaan ryhtyisi.

Jos on omaisuutta niin kannattaa varoa ettei miehet ole sen perässä.

Voi tulla ihana kosinta ja hups omaisuus on toisella suvulla, ei sun lapsilla.

Vierailija
86/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikäisesi, eikä seksi enää merkitse minulle mitään, huomiosta puhumattakaan. Harrastan kulttuuria, ystäviä ja liikuntaa. Teatteri-illalliset ystävien kanssa pesee tässä iässä mennen tullen parisuhteen hyysäämisen. Kiitos ei.

Vierailija
87/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikäisesi, eikä seksi enää merkitse minulle mitään, huomiosta puhumattakaan. Harrastan kulttuuria, ystäviä ja liikuntaa. Teatteri-illalliset ystävien kanssa pesee tässä iässä mennen tullen parisuhteen hyysäämisen. Kiitos ei.

Mä olen vielä alle 40v, eronnut ja riittävästi lapsia. Olen jo nyt tajunnut, että ystävät on se juttu. Meillä on eronneiden naisten ryhmä, ja vietämme ihan mahtavia iltoja, viikonloppuja ja lomareissuja ilman lapsia ja lasten kanssa. Kaikilla on hyvä toimeentulo ja kaikki on aktiivisia, liikunnallisia ja miesten kiusaksi kerrottakoon, että hoikkia tai normaalipainoisia. Toki vähän traumatisoituneita parisuhteista itse kukin vähän eri tavoin.

Seksihalut ei välttämättä ole nollissa, mutta juuri naurettiin, että useampi meistä ei ole yli vuoteen seksiä harrastanut. Ja siitäkin saatiin hyvää huumoria aikaiseksi. Elämä on hauskaa ja tasapainoista, kun miehet ei ole lyttäämässä, kontrolloimassa, loukkaamassa jne. Itse olen saanut itsetuntoni takaisin sinkkuna ja esim. uskalsin hypätä uusiin, inspiroiviin haasteisiin työelämässä (exäni olisi puhunut minut pois moisista pyrkimyksistä).

Aina välillä joku meistä menee tinderiin, kun kuiva kausi on jo nolottavan pitkä, ja ottaa jonkun kevyen suhteen sieltä. Kuitenkin niistäkin aina ajan myötä tulee kuormitusta (joku mies on liian innokas kotileikkeihin, toinen pelaa kylmää/kuumaa, kolmas osoittautuukin varatuksi jne.). Ja on mulla hyviä miehiä ystävinä, on veljiä, poika ja hyvä isäsuhde, eli miesvihaajaksi en kuitenkaan tunnustaudu.

88/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi perusteella pysytkin.Jotka täällä palstoilla kyselee tuollaisia niin ovat kuivia kuin korput.Loppuko seksi ja ukko jättämässä.Oisit ollu pihtaamatta kuten suurin osa ikäisistäsi joilla hormotasot päin persettä🤔

Vierailija
89/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuus: ottaisit huutaen minkä tahansa ukon jos vaan joku huolisi, mutta kun kukaan ei huoli.

Vierailija
90/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuus: ottaisit huutaen minkä tahansa ukon jos vaan joku huolisi, mutta kun kukaan ei huoli.

Ystävä hyvä,

Usko pois, tuossa iässä harvemman naisen pimpassa enää panohalut kutkuttaa - kuten ei kuulukaan. Onko sinulla yhtään hyvää syytä esittää, minkä takia olla suhteessa miehen kanssa jos seksi ei kiinnosta? Aivan. Sitähän minäkin.

Vierailija
91/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:-D Hoikka, hyvin säilynyt/ ap

Joo sitten kyllä. Kaikki hoikat kaverit löytänyt eron jälkeen seuraa. Pullukoista vain yksi, valitettavasti se en ole minä 😬

N47

Joo, mutta siitä seurasta ei kannata olla kade. Hylkäsin yhden varakkaan mutta spurgun kosijan, niin hetihän se kelpasi yhdelle hoikalle naiselle. Ei varmaan raukalla ollut rahaa ruokaan.

Vierailija
92/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan erota tänään. Missä treffit? M48

Vierailija
93/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
94/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on ollut vientiä. Terveisin lapseton,alkoton,urheilua harrastava 50v.

Kauheesti on ollutkin, jos oot selvinnyt 5-kymppiseksi ilman lapsia...

Vierailija
95/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:-D Hoikka, hyvin säilynyt/ ap

Niinhän ne kaikki ovat ja vielä ikäistään nuoremman näköisiä. Lievä ylipaino sitten onkin jo 30 kg.

Tätä juuri tarkoitin. Kun et laita kuvaa, niin voit sanoa olevasi kaunis, hoikka, hyvässä kunnossa, sopivan muodokas jne jne jne... mutta kuva sitten kertoo mitä mieltä oikeasti muut on.

Sama kun mies sanoo olevansa "sopusuhtainen ja urheilullinen" Se voi olla mitä vaan rimppakinttujuoksijasta läskiin moukarinheittäjään.

Mutta ok, halusit sitten vaan tällaisen yleisen keskustelun, että kelpaako yleisesti 49 v nainen markkinoille.

Vastataan sitten yleisesti; kelpaa jos on kaunis, hoikka (mutta sopivan muodokas, eli ei anorektinen kuiteskaan, mutta ei makkaroita), mukavaa seuraa, ei ole minkään sortin -ismin kannattaja, monipuolisesti kiinnostunut asioista, sitoutuu suhteeseen, on käsitellyt traumansa eikä pura niitä mieheen, keskustelee tunteistaan ja tarpeistaan, ei tarvi elättäjää, ymmärtää erilaisia näkökulmia asioihin... ja haluaa seksiä oman miehensä kanssa useita kertoja viikossa ja on myös sen suhteen avoin ja kokeilunhaluinen.

Mutta oletko sinä tuo, on toinen asia. Kuva kertoisi tuosta ulkomuodosta ja loppu jää sitten sen varaan kun tapaat jonkun ja tutustutte.

Osa on jo 20-vuotiaina rumia. Luokkakuvasta myös lueteltiin ne rumat ja kauniit jo ala-asteella.

Sepä se. Olin aina kaunein luokkakuvassa, olen yhäkin tosi näyttävä. Silti nuo rumilukset ovat naimisissa ja heillä hyvät elämät. Minä jaan (yhä) reikää lähipubissa ja käyn työtoiminnassa.

Mutta nuo rumat on aina rumia. He on rumia hääkuvassa ja rumat lapset.

Siis ihan sama mitä heillä on päällä ja vaikka kuinka kävisivät kampaajalla niin viettävät koko elämänsä rumina.

Mulla on kyllä kauniit lapset, kun otin komean miehen. Älyähän lapset sai tarpeeksi multa.

Vierailija
96/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole femakkoisuus-tartuntaa, ei kersoja, työpaikka ja omaisuutta, sekä tärkeimpänä normaali paino, niin aivan hyvät mahdollisuudet on.

Vierailija
97/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on vapaina alkottomia, normaalipainoisia ja lapsensa jo aikuiseksi kasvatraneita ja tervepäisiä miehiä. Miettisin, että kelpaako miehet sinulle.

N47

Vierailija
98/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahiksia. Tietäsitpä miesten vaatimukset. Kaikenlaiset luuserit vaatii mahdottomia naisilta. Terv. Koettu on

Vierailija
99/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän on vapaina alkottomia, normaalipainoisia ja lapsensa jo aikuiseksi kasvatraneita ja tervepäisiä miehiä. Miettisin, että kelpaako miehet sinulle.

N47

Alkoton, liikunnallinen ja lapseton mies saa halutessaan koko perhepaketin -10v ikäänsä nuoremmalta. Vanhempia 55+ miehiä taas seksi kiinnostaa huomattavan vähän, joten kipinä puuttuu.

Parempi mennä yksin. Mitä sitä enää asioitaan sotkemaan?

Vierailija
100/128 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on tosiaan aika kova homma seuloa miesehdokkaista ne fiksut ja todennäköisesti siinä tulee vastaan sitten jos jonkinlaista kulkijaa. Ystäväni kävi 40 treffit ennen kuin löysi hyvän, mutta tosiaan löysi tosi hyvän miehen lopulta ja on nyt toista kertaa naimisissa tuon tinderistä löytämänsä miehen kanssa.

Siis tarjokkaita on, mutta minkälaisia, niin se on toinen juttu. Varaudu muutamiin pettymyksiin. Toki jollekin voi heti tuurilla osua hyvä kohdalle, mutta useimmat käy aika monet treffit ennen kuin natsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän