Kyllä itseltä on mennyt mielenkiinto tuohon sotaan
Sodan alussa seurailin tilannetta mielenkiinnolla, mutta pakko myöntää että nyt on jäänyt kyllä ihan. En ymmärrä miten jotkut jaksaa päivästä toiseen toljottaa niitä videoita. Puuduttavaa.
Kommentit (36)
En mä ole enää puoleen vuoteen lukenut sodasta kuin ip-lehtien otsikot. Ei mua jaksa kiinnosta kumpi osapuoli milloinkin on jonkun kylän vallannut.
Vierailija kirjoitti:
Täällä näyttää olevan harvinaisen simppeliä porukkaa.
Jos ei kiinnosta seuraa sotauutisia leimataan heti igoriksi tms.
Onko tämä palsta joku hiekkalaatikko vai mistä näitä lapsellisia sikiää?
Suhtautuminen oli asiallinen. Jos ei halua tulla käsitellyksi igorina, ei kannata kirjoittaa avausta joka rinnastaa sodan lähinnä viihdetarjontaan. "itseltä on mennyt mielenkiinto tuohon sotaan" on yksikertaisesti typerä lasusahdus.
Enkait mä ole alussakaan mitään videoita katsellut. Mistä niitä näkee? Toki joka päivä uutiset.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua miten joku jaksaa katsoa niitä dronesta kuvattuja kranaattivideoita viikosta toiseen. Siis olihan ne aluksi mielenkiintoisia, mutta ei nyt koko ajan jaksa. Blääh.
Ei kukaan niitä pakota katsomaan pölvästi. Itse olen katsonut ehkä kaksi, koska en halua nähdä räjähtäviä ihmisiä. Muuten seuraan kyllä mikä tilanne Ukrainassa on.
Vierailija kirjoitti:
Täällä näyttää olevan harvinaisen simppeliä porukkaa.
Jos ei kiinnosta seuraa sotauutisia leimataan heti igoriksi tms.
Onko tämä palsta joku hiekkalaatikko vai mistä näitä lapsellisia sikiää?
Aloitus oli lapsellinen ja itsekäs. meillä on velvollisuus olla kartalla mikä meno siellä on ja auttaa myös parhaamme mukaan.
Sodasta tietämättöminä pysyvät ovat niitä vähän yksinkertaisempia ihmisiä. Sallittakoon se toki heille.
Vierailija kirjoitti:
Enkait mä ole alussakaan mitään videoita katsellut. Mistä niitä näkee? Toki joka päivä uutiset.
Ylikseltä opin että kun venäläinen tankki räjähtää, räjähdyspilvestä lentää ensin taivaalle komentaja ja torni kieppuu perässä.
Vierailija kirjoitti:
Tukehduhan Igor kaalisoppaasi.
Tai hopeaketun valtikkaan.
T. Hopis 😍🍆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harasoo igor. Eikö teillä rys sillä oikein suju? Muutakuin perseeseehen ottaminen?
Mitenköhän suomennetaan put in?
Lykätä sisään.
Put out tarkoittaa pihalle heittämistä.
Eli tuon tsaarin nimi tarkoittaa lykkää sisään 🤭 Perseeseen?
Ei kun pakaroiden kokoisiksi turvonneiden poskien väliin.
T. Hopis. 😍🍆
Pikku Kakkonen on arkistossa. Ylessä.
Vierailija kirjoitti:
Putin vie ja Eurooppa vikisee!
Hopeakettu upottaa ja Putin sanoo slurps, polkien samalla jaloillaan tahtia kuten lukuisissa videoissakin. 😍
Ok, hyvä että ap le cermaperse on kyllästynyt sotaan. Sitten kaikki venäläiset voivat pakata laukkunsa ja mennä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Sodasta tietämättöminä pysyvät ovat niitä vähän yksinkertaisempia ihmisiä. Sallittakoon se toki heille.
Toinen maailmansota meni 90% maailman väestöstä ohi koska se ei koskettanut heitä kuin kohonneina hintoina jos niinäkään. Maailmansodilla ei ollut globaalista merkitystä paitsi meille länsihomoille jotka kuulimme siitä vasta jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
En mä ole enää puoleen vuoteen lukenut sodasta kuin ip-lehtien otsikot. Ei mua jaksa kiinnosta kumpi osapuoli milloinkin on jonkun kylän vallannut.
Lopetin aktiivisen seuraamisen siihen vaiheeseen kun oli selvää että ukraina voittaa. Mielenkiintoinen sota oli silti, kyllä. Tästä tullaan kirjoittamaan monta hyvää sotakirjaa luettavaksi ja monia hyviä sotadokumentteja tullaan filmaamaan. Mutta se on sen aika sitten kun se tapahtuu.
Sota on suuri onnetomuus etenkin Ukrainalle, mutta hyökääjän USA-NATO:n lyöminen on välttämätöntä, jotta ihmiskunnalla olisi vielä jotain toivoa. Suomalainen media toistaa USA:n sotapropagandaa, joten sitä ei kannata lukea muuten kuin opiksi USA-propagandasta. Lukekaa MacGregoria, Scott Ritteriä, Larry Johnsonia, todellisia amarikkalaisia sota-asiantuntijoita.
Eli tuon tsaarin nimi tarkoittaa lykkää sisään 🤭 Perseeseen?