Millaisia mielikuvia herättää ihminen, joka seuraa /fanittaa useita julkkiksia esim somessa ja muuallakin?
Vai herättääkö mitään?
Itse pidän näitä fanittajia vähän yksinkertaisina ihmisinä, jotka kaipaavat jotain esikuvia ja jalustalle nostettavia elämäänsä, ja tätä tarvetta on hän vaikea ymmärtää.
Itselleni fanikulttuuri on vierasta ja vähän vastenmielistä, mutta moni varmaan ajattelee eritavalla?
Kommentit (61)
onhan se vähän älytöntä... Jos katsoo esim jotain julkkiksia, niin sä periaatteessa fanitat median luomaa valekuvaa hänestä etkä edes häntä itseään.
Ehkä tekevät sen kevyesti, siis jos seuraavat jossain Facebookissa. En tiedä, kun en itse ole missään seuraamassa ketään.
Nuorisolta fanituksen ehkä vielä ymmärtää kehityksen vaiheena, mutta vaikka keski-ikäsiltä on kyllä aika erikoista
En mitään. Itse lähetin aikoinaan fanikirjeitä, kun ei ollut vielä somea.
Nuorilla ymmärrän idolit ja esikuvat, mutta aikuinen fanittaja on aika 😳
Ei kai se mitään fanittamista ole, jos vaan tykkää jonkun julkaisusta.
Joo, on eri asi tykätäjonkun artistin tuotteesta, kuin olla ihan innoissaan kyseisestä persoonasta
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää? Miksi? Mitä tämä fanittaminen sinulle edusti?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tykkäsin heidän musiikista kuin hullu puurosta.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen lammas. Miksi kukaan asettaisi tuntemattoman ihmisen itsensä yläpuolelle?
Samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Se että seuraa ihmistä somessa, ei tarkoita että fanittaa.
Mitä se sitten tarkoittaa? Mikä merkitys on tykätä tuntemattoman julkaisusta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTykkäsin heidän musiikista kuin hullu puurosta.
Mitä lisäarvoa fanikirje siihen toi? Se musiikkihan pysyi yhtä hyvänä ilman kirjettäkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No se on vaan kiva julkaisu, josta pitää. Mitä tekemistä sillä on fanittamisessa. Minä seuraan Instassa enimmäkseen tuntemattomia, koska pidän heidän julkaisuihin liittyvistä aiheista. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTykkäsin heidän musiikista kuin hullu puurosta.
Mitä lisäarvoa fanikirje siihen toi? Se musiikkihan pysyi yhtä hyvänä ilman kirjettäkin.
Ap
No halusin antaa positiivista palautetta. Mitä ihmeellistä siinä on.
Minä suhtaudun jotenkin niin, että tämmöinen fanittaja tarvii esikuvia. Siis jonkun johtajan jota seurata, tai siltä se vaikuttaa. Tai ikäänkuin johtajan jota nostaa jalustalle. Ehkä se on jokin luonnollinen tarve jollain toimia niinkuin lauman mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No se on vaan kiva julkaisu, josta pitää. Mitä tekemistä sillä on fanittamisessa. Minä seuraan Instassa enimmäkseen tuntemattomia, koska pidän heidän julkaisuihin liittyvistä aiheista. Eri
Mitä tarvetta se palvelee, että osoittaa tykkäämisensä vieraalle ihmiselle? En ymmärrä miksi instassa tykkäillään tuntemattomien kuvista. Niistähän voi tykätä ilman tykkäys-klikkaistakin.
Ap
Eikös moni seuraa esim. muusikoita Facebookissa saadakseen nopeasti ja helposti tiedot vaikka tulevista kiertueista ja levyistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä tarvetta se palvelee, että osoittaa tykkäämisensä vieraalle ihmiselle? En ymmärrä miksi instassa tykkäillään tuntemattomien kuvista. Niistähän voi tykätä ilman tykkäys-klikkaistakin.
Ap
No haluaa viestittää, että onpa hyvä kuva ja jatka samaan malliin. Lisää hyviä kuvia tiedossa sitten.
Yksinkertainen lammas. Miksi kukaan asettaisi tuntemattoman ihmisen itsensä yläpuolelle?