Syitä miksi juuri sinä et ole naimisissa?
Haluaisin kuulla rehellisiä syitä sille miksi nykynuoret eivät mene naimisiin eivätkä näytä pysyvänkään kauaa yhdessä. Miksi?
Kommentit (35)
En nyt keksi mitään syytä mennä naimisiin. Avoliitossa ollaan oltu kohta 8 vuotta.
En ollenkaan halua olla naimisissa, tai edes missään parisuhteessa. En keksi yhtään syytä, miksi olisin.
En ole nuori, olen 51v. ja avoliitossa 21 vuotta. Ainut lapsemme on jo aikuinen. Ei muuta meidän elämää mitenkään jos mentäis naimisiin. Molemmilla on rahaa, ei tarvita leskeneläkettä. Henkivakuutukseen olen laittanut saajaksi lapsemme jos kuolen ennen 70v.
Miehet ovat hirviöitä. Se on puhtaan rehellinen syy minun kohdallani.
Ei kiinnosta naimisiin meno. Parempi yksin olla enkä muutenkaan hakemalla hae parisuhdetta.
M51
En koe tarvitsevani avioliittoa mihinkään, ja turhan asian takia ei todellakaan viitsi nähdä vaivaa. Parisuhteessa pian 23 vuotta ja yhteinen lapsi (kummankin ainoa).
No, en ole nuori. N50
Naimisiinmeno on vanhentunut instituutio.
-mies 54-vee
Olin jo. Viisas oppii virheistään.
Joo en ole kohderyhmää, mutta vastaan silti. Olen 30 ja on ihanaa olla naimisissa. Molemmilla on omat elämät, omat rahat ja omat urat, joten emme ole toisistamme noilta aspekteilta riippuvaisia. Avioliitto perustuu vain rakkauteen ja haluun olla yhdessä ja sitoutua toiseen. On turvallinen olo toisen kanssa.
En halua pilata elämääni asettumalla orjan ja maksajan rooliin
En päässyt koskaan.
N52
Kun nyt muutkin entiset nuoret vastaavat täällä.
Liian monella on aivan liian löyhä moraali eivätkä kakarat osaa kantaa saati ottaa vastuuta yhtään mistään. Kaikista säälittävimpiä ovat avoliittolaiset. Sellainen ei ole sitoutumista nähnytkään.
En ole koskaan tajunnut, mikä idea on naimisiinmenossa. Olen ollut suhteessani jo 19 vuotta ja lapset teini-ikäisiä.
Voisko joku kertoa, mitä iloa naimisiinmenosta on? Leskeneläkehommat yms. pikkujutut eivät kelpaa vastaukseksi. Onko joillakin joku tietty tunne, jonka haluavat kokea menemällä naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Jaa nuoret, no en mä sitten vastaa.
N48
Erosin eilen illalla. M48
Vierailija kirjoitti:
Liian monella on aivan liian löyhä moraali eivätkä kakarat osaa kantaa saati ottaa vastuuta yhtään mistään. Kaikista säälittävimpiä ovat avoliittolaiset. Sellainen ei ole sitoutumista nähnytkään.
Voi vitsi miten vastuuta välttelevä kakara mun kohta 80v mummo on, kun on ollut avoliitossa kymmeniä vuosia.
Minut vihitään kohta neljänteen liittoon. Olen nainen 42 v. Viides lapsi tulossa.
Jaa nuoret, no en mä sitten vastaa.
N48