Syitä miksi juuri sinä et ole naimisissa?
Haluaisin kuulla rehellisiä syitä sille miksi nykynuoret eivät mene naimisiin eivätkä näytä pysyvänkään kauaa yhdessä. Miksi?
Kommentit (35)
Ei ole kosittu. Yksi mies sanoi ettei mun kanssa tarvi mennä naimisiin kun pysyn muutenkin. Siis olenkohan liian tyhmä hinnoittelemaan rahakirstuni - pari pitkää avoliittoa ja nyt tapailusuhde. Ja ilmoitettu jo mulle että naimisiin ei sitten mene. Okei, en ehtinyt edes puhua aiheesta...
Poikaystävä on tyytyväinen kun olen ilmaissut etten odota kosintaa.
Syytä en maininnut, ja se on se että en pidä suhdettamme niin vakavana, että näkisin sen kestävän loppuelämän. Yhdessä on mukavaa, mutta haluan pystyä lähtemään vaivattomasti jos joskus kohtaan sen Oikean.
Olen tervejärkinen joten jätän välistä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Minut vihitään kohta neljänteen liittoon. Olen nainen 42 v. Viides lapsi tulossa.
Hauskaa. Millaisia odotuksia sinulla on liittosi tulevaisuudelta?
Vierailija kirjoitti:
Olen tervejärkinen joten jätän välistä.
M35
Kaukana siitä.
Pitkään ajattelin jääväni poikamieheksi, mutta lopulta löysin trophy-vaimon, joka ei kiukuttele, vaan tekee mitä pyydän. Kalliiksihan hän käy, mutta yllättävän usein joutuu vielä nykypäivänä tilanteisiin, joissa miehellä on käytännössä pakko olla vaimo ollakseen uskottava.
Ex-vaimo petti useammin kuin kerran ja vaati avointa suhdetta
T mieheksi nuori (40v)
Vierailija kirjoitti:
Koska suomikantturat on niin oksettavia löyhkäävine römpsineen.
#naisvihanäkyväksi
En halua naimisiin. En nyt, enkä tulevaisuudessa.
Ei ole tällä hetkellä sitä oikeaa. Edellisten poikaystävien kanssa en ehtinyt naimisiin asti.
En kuulu kirkkoon, en ole uskovainen.
Yksin on vähän huono mennä naimisiin.
Onneksi voi vain olla yksin ja nauttia omista jutuista ilman muiden arvostelua.
M36
Ei minusta ole kukaan ikinä kiinnostunut niin paljon että haluaisi edes asua kanssani tai seurustellakaan kuukautta pidempään niin että kenen kanssa mun olisi pitänyt mennä naimisiin?