~~~~Heinahelistimet~~~~
Tervehdys. Tein tunti sitten testin, vahva viiva, menkat 1-2pv myohassa, mutta en malttanut enaa odottaa...4.tulossa.
Aloitin sitten talla meidan omalla nimella, luin muutaman tuosta aikaisemmasta viestirimpsusta. Nyt en muista mita " piti" kertoa itsesta, mutta laitan jotain
Ika 30
Sairaala Kattari
La 15.7.
perhe mies ja 01, 02 ja 05 lapset
laittakaa muutkin,niin " tutustutaan" . JA ONNEA KAIKILLE HIRVEEEEEESTI!!!
wp
Kommentit (69)
Työpäivä meni paremmin kun eilen, mutta kamala olo kuitenkin. syönyt olen tunnin välein, muuten tulee niin karmee oksetus olo. nyt vaan sellainen etova olo. Ja kok ajan olo kuin oisi kuumeessa..ihan höntti, huippaus ja kuuma olo. tälläistä mulla ei ole ollut aijemmissa raskauksissa.
TYökaveri eilen totesi että oletko ihan terve kun olet niin kalpea, minä kun pahan olon kanssa kamppailen, mutta kun en voi millään vielä kertoa töissä koska vakkari sopimusta ei ole vielä kirjoitettu. ensikuussa sitten kirjoitellaan, mutta trakoitus oisi sala vielä tonen ensivuoden puolelle.
äh ja nyt unohin kaikki mitä piti kirjoittaa. ai niin siitä vatsan turpoomisesta, että mulla ainakin on kovasti turvonnut ja housut kiristää. tälläistä ei myöskään ole ennen ollut. no nyt on.
voimia muillekin pahoinvoinnista kärsiville ja sitä odottaville. Ehkä me sitten ensivuoden puolella saadaan helpotusta tähän... niin jaksa ainakin toivoa.
liipe ja hippunen 5+6
ps: koskahan minut hyväksytään sinne msn:n keskuteluryhmään?
pääsisinkö minäkin sinne keskusteluryhmään? :))
Täällä kans edelleen pahoinvointia, oksentamaan asti ei vielä ole tarvinnut mennä. Ja tää on ihan kauheeta, kun oikeesti ihan max. on 1,5h, niin pakko on jotain syödä. YÖLLÄKIN on pakko kerran syödä, yksinkertaisesti herään ja pakko mennä nappamaan joku viili tai omena. Hirveesti ei oikein mikään maistu isoissa erissä, eniten maistuu (ja vie pahan olon parhaiten pois) porkkana ja viili. Niin kuin sanottua, esikosta ei ollut mitään...
Juttelikohan joku täällä vai jossain toisessa pinossa, että hiuksia lähtee...? No anyway, mä en vielä oo huomannut hiusten lähtöä, mutta tuolta navan alta lähtee... YÄK!
Kaiken kaikkiaan on jotenkin nuutunut ja saamaton olo, ehkä vähän surumielinenkin. Ja itku on tosi herkässä. Olen mm. ruvennut itkemään, kun taaperon kanssa lenkillä ollessa ambulanssi ajoi ohi (kun siis jollain on jossain hätä...)... Mulla on kyllä muutenkin aika vilkas mielikuvitus....
Kyllä on olossa ollut pitelemistä..huh huh.
Viime torstaina alkoi sellainen 24/7-oksetus ja tuntuu, etten tällä kertaa pysty oikein säätelemäänkään sitä. Viime raskaudessa söin monta kiloa omenoita (pahoinvointivkot 6-13), nyt on vuorossa ´los satsumos´, mutta tuntuu, että minkäänlaista tasapainoa ei saa kehooni keploteltua. Siis selvästi voimakkaampaa kuin viime kerralla. Alkoikin muutaman päivän aiemmin, josko sitten loppuisikin aikaisemmin...wish.
Eipä tämän kokonaisvaltaisen yökötyksen takaa tunnu oikein muita fyysisiä oireita, mielen puolella sitten itkettääkin. Mutta ketäpä ei monen viikon yrjötauti jo pelkästään saa alakuloiseksi?
Neuvola on varattu parin viikon päähän ja tänään mietin, josko varaisin ajan alkuraskauden ultraan. Näkisi, että siellä on sydän sykkimässä hyvässä sijainnissa ja että niitä on 1kpl! (tämä tuplavaihtoehto tullut tuplaoksetuksen myötä mieleen : )
Onko teillä kokemuksia/kuulopuheita näin aikaisesta ultrasta ja suositteluja pk-seudulle?
Ensimmäisessä raskaudessa eka ultraus oli vkolla 19, se np-ultra, mutta nyt sinne asti tuntuu olevan vielä niin pitkä matka...vasta ens vuonna : )
Taidan tästä mennä iltapesulle ja nukkumaan. Pärjäilkäähän tekin siellä omissa oikkuilevissa kropissanne.
t. Kubla rv 6+1
Anteeksi etten huomannut aikaisemin viestiäsi, klikkaa tuota alla olevaa linkkiä, tai laita mulle viestinä oma sähköpostiosoitteesi, niin laitan sulle kutsun wify_76@hotmail.com
http://groups.msn.com/Heinahelistimet/_join
Tein aamulla positiivisen testin.
Meille odotellaan nyt neljättä. Nyt on tytöt -00 ja -02 ja poika -01.
Minullakin takana yksi keskenmeno, joten hieman pelottaa miten käy.
Itsellä synnytyssairaala tulee olemaan Hyvinkään sairaala.
..kun tänään plussasin jo ihan selkeän viivan. :D
kyllä sitä pieni ihminen osaa olla iloinen. toki kauhea hätä ja huoli tietysti taustalla, kun toi eka meni niinkuin meni. :( toivotaan siis,e ttä tää pysyy kyydissä loppuun saakka. :)
t. sikkis + toukka, rv. 5+0
Teillä on jo kaikilla niin " mukavasti" raskausoireita, että tuntee itsensä melkein kateelliseksi :) Totta kai pahoinvointi on kuitenkin varmaan aika hirveää, varsinkin jos sitä on 24/7, joten tsemppiä paljon jaksamiseen!
Täällä päässä oireina ovat edelleen rintojen arkuus (nukkuessa tuntuu joskus, että nännit ihan räjähtää) ja aika kova väsymys. Nukuin yöunia melkein 10h ja juuri heräsin päiväunilta, jotka kesti 3h!
Mulla ei ole pariin päivään nippaillut, viikonloppuna tuntui siltä että kohtu venyyy ja venyy sivuille päin ja se oli tosi kummallisen tuntoista. Menkkasäryt vain jatkuu ja ovat välillä hirveän kovia. Olen huomannut että mitä täydempänä suoli on tavarasta/ilmasta (yök mikä ilmaisu) niin sitä paremmin särkee koko alavatsaa. Pelottaa, kun oma äitini sanoi joskus ettei hänellä ole ollut mitään kipuja raskauden alussa, lähinnä sellaista " tunnetta" . Nyt oon vaan miettiny vasemman ja oikean munasarjan vuorotellessa että hellurei, joko tämä menee kesken tai sitten en ole vain tullut sukuun!
Tää on tällasta todella omanapaista tekstiä, huolestuttaa kun kuitenkin kuukauden joutuu vielä odottelemaan sinne ultraan pääsyä. Huoh!
-Weatherby 5+1