Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3d/4d ultra LAHDESSA

08.11.2006 |

onko kukaan käyny? hemo taitaapi olla ainut vaihtoehto, siellähän sellainen laite taitaa olla...Paljonko maksaa, saiko itselle tallennettua, kuka lääkäri teki? Millainen lääkäri oli, ts kertoiko hyvin mitä missäkin näkyy jne jne.

Itsellä vähän huonot kokemukset esikon ultraajasta (tosin kyseessä oli PHKS)..

kokemuksia kaipailen!!

Scorppis

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa toimii yksityinen äitiysneuvola, jossa välillä lainassa 3D/4D-ultra. Soittelin sinne pari kuukautta sitten ja sanoivat, että hinnaksi jää noin 90 euroa. Näitä ultrauksia tekevistä lääkäreistä en tiedä.

Itse olen kahden vaiheilla, menisinkö vai enkö. Kolmatta odotan rv 15+ ja kiinnostaisi tietää kumpi on tulossa.

Puhelinnumero löytyy ainakin puhelinluettelosta.

Vierailija
2/4 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin viime viikolla Hemossa 4d ultrassa, ja oli todellakin hyvä kokemus. Ultraajana toimi naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri Tiina Posa, hän oli erittäin asiantunteva ja selosti hyvin tarkasti mitä ruudulla näkyi. Mukaan saimme muutaman kuvan ja lausunnon. Ultra maksoi 120 eur kela korvauksien jälkeen. Suosittelen!

Lilia rv 20+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks. ä-neuvolassa ei saa tallennetta mukaan, mutta Hemosta en tiedä. Näin meitä opasti yks. ä-neuvolan kätilö.

Itse aikomus myös mennä, mutta tahtoisin ehdottomasti tallenteen itselleni. Täytyisi soittaa Hemoon ja kysyä onnistuuko heillä tallenteen teko ja paljonko maksaa.

Millä viikoilla kannattaa käydä 3D/4D-ultrassa, jotta saisi vauban kokonaan ruudulle? =)

Vierailija
4/4 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20. viikolla käynyt Hemossa. Ja tallennetta ei valitettavasti Lahdessa olevalla laitteella saa. Ainakaan just siellä Hemossa. Sitä itsekin olisin halunnu, mutta muutama kuva kuitenkin jäi muistoksi ja sukupuoli saatiin selville. Ja ultraajana myös Posa, hyvin asiantunteva lääkäri.

Suosittelen!