Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää nettikaupat jotka lähettävät laskun jo ennen kuin ovat lähettäneet tuotteen

Vierailija
25.11.2022 |

Ärsyttävää on myös se, että siinä että tuote oikeasti lähetetään menee monta vuorokautta, vaikka lähetystunnus tulee jo samana päivänä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekologisempaa tilata netistä iso läjä vaatteita ja palauttaa niistä puolet? Palautetut vaatteet ja tavarat menee aina hylkyyn.

No voi voi voi.

En minä niitä epäsopivia pitämäänkään rupea ja kivijalkakaupoissa en kiertele.

Vierailija
22/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli ensimmäinen lasku tuotteesta korollisena karhukirjeenä.Oli niin pieni summa että jätin asian siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekologisempaa tilata netistä iso läjä vaatteita ja palauttaa niistä puolet? Palautetut vaatteet ja tavarat menee aina hylkyyn.

No voi voi voi.

Netistä näkee kauppojen valikoiman etukäteen, menet suoraan sinne missä on sellaisia vaatteita mitkä kiinnostaa ja sovitat. Ei tarvitse palautella ja sovittamasi vääränkokoiset tuotteet jää vielä myyntikuntoon.

Vierailija
24/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi voi.

Kauppa muuten voi lopettaa asiakassuhteen jos noita palautuksia tulee liikaa.Yhdelle Ylen toimittajalle kävi niin.Vähemmistö asiakkaista tuottaa tuloksen nettivaatekaupalle.

Vierailija
25/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina oon tilaamisessa suosinu noudettaessa maksamista-mokoma vaan on vähenemään päin. En tykkää maksettuani etukäteen roikkua löysässä hirressä että tuleeko rompe ja milloin ja missä kondiksessa.

Vierailija
26/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikki osta luottokortilla? Turvallisinta niin, jos tuote ei tule reklamoi vaan mc tai visalle.

Osa kansalaisista ei saa luottokorttia, visa elektron ajaa saman heille!

Vierailija
27/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole luottokorttia, vain maksukortti, jolla olen tilaillut joskus verkkokaupoista tuotteita. Oli mulla yhteen aikaan luottokorttikin, mutta lakkautin sen kun Danskepankki ilmoitti ryhtyvänsä perimään siitä perusmaksua. En halua keräillä kaikenmaailman perusmaksuja imemään rahaa tililtäni ilman vastinetta. En arvosta luottokorttia niin paljoa että haluaisin maksaa siitä jotain perusmaksua riippumatta siitä käytänkö sitä vai en. Maksoin aina luottosumman kerralla pois jokatapauksessa joten ihan samantekevää.

Vierailija
28/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi voi.

Netistä näkee kauppojen valikoiman etukäteen, menet suoraan sinne missä on sellaisia vaatteita mitkä kiinnostaa ja sovitat. Ei tarvitse palautella ja sovittamasi vääränkokoiset tuotteet jää vielä myyntikuntoon.

No en mene.

Vierailija
29/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa ikinä laskulle, mutta tuo toinen aloittajan mainitsema asia ärsyttää minuakin. Nettikauppa lähettää viestin, jossa lukee, että "olemme lähettäneet tuotteesi". Mukana on seurantatunnus, josta näkyy, että oikeasti paketti päätyy Postille vasta viikko tuon viestin jälkeen. Älkää väittäkö lähettäneenne tilausta, jos ei ole aikomustakaan lähettää sitä vielä päiväkausiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan