Paniikki! Miehen pikkujoulut huomenna ja käytös ihmetyttää
Mies on siis yleensä ihan vakaa ja luotettava. 15 vuotta yhdessä ja kaksi lasta. Hyvä perhe-elämä. Mies on tehnyt koko syksyn ylitöitä, töissä kiirettä. Salilla mennyt kans enemmän aikaa kuin ennen, tarvitsee omaa aikaa työhässäkän keskellä. Satuin huomaamaan eilen että oli viestitellyt naispuolisen työkaverinsa kanssa. Sitä en tiedä mistä. Tänään ilmotti että ovat kaverin kanssa hommanneet hotellipaketin huomiselle ettei tarvitse pikkujouluista yöllä könytä kotiin. Muhun iski hirveä epäluulo. Koitin kysellä enemmän mutta mies ei jaksa jutella . En halua vaikuttaa vainohullulta koska pettämistaustaa ei ole. Auttakaa mua. Pitäiskö vain unohtaa koko juttu vai mitä?
Kommentit (342)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja joskus ihmetellyt sitä logiikkaa että sheivataan tosi tarkasti ennen pikkujouluja.
Osaako joku nainen avata tätä?
Sori nostan tätä itse, kun haluaisin tämän tietää?
Juhlafiilis, kokonaisuudessaan puunattu ja valmistautuminen tuo tunnelmaa. Sekä voihan se olla, jos on muuten laiska sheivaamaan, niin menee hyvin siinä rumbassa vaivattomammin.
Juu mulle menis tämä kyllä selityksestä.
Tosin veikkaan, että jos ITSE alkaisin ballsejani huolittelemaan sileällle nahalle pikkuijouluihin valmistautuessa, niin saattaisi tulla kysyvää katsetta vaimolta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja joskus ihmetellyt sitä logiikkaa että sheivataan tosi tarkasti ennen pikkujouluja.
Osaako joku nainen avata tätä?
Sori nostan tätä itse, kun haluaisin tämän tietää?
Juhlafiilis, kokonaisuudessaan puunattu ja valmistautuminen tuo tunnelmaa. Sekä voihan se olla, jos on muuten laiska sheivaamaan, niin menee hyvin siinä rumbassa vaivattomammin.
Juu mulle menis tämä kyllä selityksestä.
Tosin veikkaan, että jos ITSE alkaisin ballsejani huolittelemaan sileällle nahalle pikkuijouluihin valmistautuessa, niin saattaisi tulla kysyvää katsetta vaimolta!
Itse pidän normaalistikin pikku-meinasin sanoa pikkusiiliä :D siis pikkusänkeä,eli jos alkaa karvat tursuamaan,sakset käteen...pikkujouluihin valmistautuessani siistin 'senkin',jos tarvetta ...ei tarvitsisi miehen olla huolissaan :)
Muuten en ota asiaan kantaa, mutta ite oon jääny pari kertaa bileillan jälkeen hotelliin yöksi, vaikka matkaa kotiin olisi 3km. Siihen ei todellakaan liity mitään pettämistä tms... On kivempi mennä hotelliin, rymistellä rauhassa, pestä meikit ja nukkua aamulla sinne puolille päivin hiljaisuudessa! Ehkä käydä aamiaisella, jos kykenee.
Miehellä on viikon kuluttua pikkujoulut ja kehotin häntä menemään hotelliin yöksi. En halua herätä pikkutunneilla kamalaan ryminään ja oksenteluun. Lopulta päädyttiin kuitenkin, että lapsi menee mummolaan ja lähdetään molemmat viihteelle. Vietetään alkuilta omissa porukoissa ja nähdään baarissa.
Mutta joo, ei todellakaan mene niin, että hotelli = pettäminen.
N35
AP tässä. Luin äsken ketjua ja kiitos kaikille tsempistä. Viestittelyn kaverin kanssa näin whatsappissa kun mies itse selasi kännykkää ruokapöydässä. Matkaa olisi pikkujouluista ollut kai noi 20 kilometriä eli taksille olisi tullut hintaa. Nämä vastaukset niille jotka puhuvat provosta.
Mies tuli kotiin iltapäivällä. Hotellissa oli myöhempi check out mutta siitäkin oli mennyt jo ihmeen paljon aikaa ennen kuin kotiin tuli. On krapulassa, ei jaksa jutella, juhlissa oli mukavaa.
Mulla on hirveä olo, mutta en voi ottaa mitään nyt puheeksi. Mistä edes puhuisin? Mies ei ole ikinä ollut epäluotettava eikä ole ikinä juossut baareissa. Ollaan joskus yhdessäkin tehty niin että ollaan otettu hotellipaketti bileillan jälkeen kun ollaan oltu lapsivapaalla joten ei siinä hotelliyössä pitäisi mitään ihmeellistä olla.
Se on totta että mies on ollut tämän syksyn etäinen. Olen ajatellut johtuvan pitkistä työpäivistä. Ja vasta nyt tuli mieleen että tälle voi olla toinenkin selitys. Tiedän että vientiä miehelle olisi.
Yritän nyt vain koota itseäni ja ehkä järjestellä pitkästä aikaa kahdenkeskistä aikaa meille. Se varmaan kertoo sitten missä kunnossa meidän suhde on.
Kiitos tuesta. Tiedän että nää murheet on pieniä.
Tämä stoori päättynyt?
Mitään uutta ei ole Ap:lta enää kuulunut, joten johtopäätös on pakostakin: aloitus oli täyttä puppua. No jaa, se olisi voinut olla tosielämästäkin. Mutta kun ei, niin ei.
Hasta la vista!
Pettäjä pettää aina. Se miettii sitä ja haaveilee siitä. Mutta semmoinen, joka ei ole varsinaisesti pettäjä, voi joutua kännissä hetkellisesti olosuhteiden viemäksi. Nämä on kaksi eri tapausta.
Tässä 247. Aloittaja ja minä kirjoitettiin samalla aikaa tänne.
Joo, kyllä teidän parisuhteenne tila pitää selvittää. Tsemppiä siihen!
Millä kyydillä mies tuli "hotellista" kotiin? Tämäkin on todella kiinnostava asia.
Vierailija kirjoitti:
Millä kyydillä mies tuli "hotellista" kotiin? Tämäkin on todella kiinnostava asia.
Ei tullut taksilla, koska se on niin kallis, omalla autolla ei tullut, koska oli krapula.
Kuka kuskasi pikkujouluihin?
Vierailija kirjoitti:
AP tässä. Luin äsken ketjua ja kiitos kaikille tsempistä. Viestittelyn kaverin kanssa näin whatsappissa kun mies itse selasi kännykkää ruokapöydässä. Matkaa olisi pikkujouluista ollut kai noi 20 kilometriä eli taksille olisi tullut hintaa. Nämä vastaukset niille jotka puhuvat provosta.
Mies tuli kotiin iltapäivällä. Hotellissa oli myöhempi check out mutta siitäkin oli mennyt jo ihmeen paljon aikaa ennen kuin kotiin tuli. On krapulassa, ei jaksa jutella, juhlissa oli mukavaa.
Mulla on hirveä olo, mutta en voi ottaa mitään nyt puheeksi. Mistä edes puhuisin? Mies ei ole ikinä ollut epäluotettava eikä ole ikinä juossut baareissa. Ollaan joskus yhdessäkin tehty niin että ollaan otettu hotellipaketti bileillan jälkeen kun ollaan oltu lapsivapaalla joten ei siinä hotelliyössä pitäisi mitään ihmeellistä olla.
Se on totta että mies on ollut tämän syksyn etäinen. Olen ajatellut johtuvan pitkistä työpäivistä. Ja vasta nyt tuli mieleen että tälle voi olla toinenkin selitys. Tiedän että vientiä miehelle olisi.
Yritän nyt vain koota itseäni ja ehkä järjestellä pitkästä aikaa kahdenkeskistä aikaa meille. Se varmaan kertoo sitten missä kunnossa meidän suhde on.
Mikä on hotellipaketti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me on päätetty yhdessä, että yksi ihminen kerrallaan ja toista arvostaen tämä suhde on päätettävä ensin. Mielestäni siten ulkopuoliset suhteet on itsessään päätös suhteen lopettamisesta vastoin suhteeseen asetettuja yhdessä tehtyjä päätöksiä. Meillä tiedetään, mihin se johtaa ja sen mukaan eletään.
Kaunis ajatus, mutta unohtuu tasan sillä sekunniila kun toinen teistä rakastuu kuolettavasti.
Et tainnut ymmärtää lukemaasi ja lainaamaasi asiaa kokonaisuudessaan:
"Mielestäni siten ulkopuoliset suhteet on itsessään päätös suhteen lopettamisesta vastoin suhteeseen asetettuja yhdessä tehtyjä päätöksiä. Meillä tiedetään, mihin se johtaa ja sen mukaan eletään."Voi pieni rakas, sinä et taida ymmärtää elämää.
Totta rakas. Sinä olet taloudellisesti riippuvainen miehestä, etkä kykene elättämään itseäsi. Ei se mitään saat anteeksi et voi tyhjäpäisyydellesi mitään.
Julkisilla meni pikkujouluihin ja samoin julkisilla tuli hotellilta Joutui käyttämään sekä junaa että bussia, asutaan pääkaupunkiseudulla, joten ehkä se paluu kesti jo sen takia. En ala nyt kysellä kun ei ole selvästi juttutuulella.
Vierailija kirjoitti:
Minun keski-ikäinen aviomies työskentelee johtavassa asemassa eräässä firmassa, jossa suurin osa työntekijöistä on 20-30-vuotiaita nuoria naisia. Heillä on joka vuosi suuret railakkaat pikkujoulubileet ja meillä on miehen kanssa avoin suhde. Minusta on ihanaa, että miehelläni on työpaikalla paljon kauniita naisia, jotka ihailevat miestäni ja tuottavat hänelle nautintoa. Naisen ei pidä olla itsekäs parisuhteessa.
Naisen ei pidä olla itsekäs parisuhteessa? Mieskö sitten saa olla itsekäs parisuhteessa? Ja nämä ihmiset kasvattavat lapsistaan millaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hotellipaketti?
Hotellipaketteja ostetaan pikkujouluaikaan äänekästä, hikistä ja horkkaista seksiä varten. Siellä hotellihuoneessa on ihana rentoutua parittelun lomassa kuplivaa siemaillen ja naureskella kotona kyyhöttävälle herkkäuskoiselle aplle.
Onko miehesi hankkinut uusia hajusteita? Varma merkki h u o r i p u k k i u d e s t a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun keski-ikäinen aviomies työskentelee johtavassa asemassa eräässä firmassa, jossa suurin osa työntekijöistä on 20-30-vuotiaita nuoria naisia. Heillä on joka vuosi suuret railakkaat pikkujoulubileet ja meillä on miehen kanssa avoin suhde. Minusta on ihanaa, että miehelläni on työpaikalla paljon kauniita naisia, jotka ihailevat miestäni ja tuottavat hänelle nautintoa. Naisen ei pidä olla itsekäs parisuhteessa.
Kunnes joku päivä miehesi tulee kotiin ja haluaa puhua kanssasi. Kertoo, että on aika erota. Uusi nainen on 19v Tiina-Liisa.
Se lievästi kehitysvammainen tyttö postittamosta, jonka 57 miehesi on ottanut siipiensä suojaan.
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä sun murheet ei todella ole pieniä! Pää pois pensaasta ja lakkaa olemasta kynnysmatto.
Vierailija kirjoitti:
Muuten en ota asiaan kantaa, mutta ite oon jääny pari kertaa bileillan jälkeen hotelliin yöksi, vaikka matkaa kotiin olisi 3km. Siihen ei todellakaan liity mitään pettämistä tms... On kivempi mennä hotelliin, rymistellä rauhassa, pestä meikit ja nukkua aamulla sinne puolille päivin hiljaisuudessa! Ehkä käydä aamiaisella, jos kykenee.
Miehellä on viikon kuluttua pikkujoulut ja kehotin häntä menemään hotelliin yöksi. En halua herätä pikkutunneilla kamalaan ryminään ja oksenteluun. Lopulta päädyttiin kuitenkin, että lapsi menee mummolaan ja lähdetään molemmat viihteelle. Vietetään alkuilta omissa porukoissa ja nähdään baarissa.
Mutta joo, ei todellakaan mene niin, että hotelli = pettäminen.N35
Vieläkö joku vetää itsensä oksennuskuntoon pikkujouluissa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo, ei todellakaan mene niin, että hotelli = pettäminen.N35
"Rymistellä", "oksennella". Siis jos tuo ikäsi on oikea, ihmettelen toimintaa.
Onko tuo yleistäkin touhua keski-ikäisillä?
Usein juuri ennen avioliittoa paritelleet ovat noita h u o r i p u k k e j a.