Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan ensioireet tällä hetkellä

Vierailija
24.11.2022 |

Millaisilla oireilla muilla alkanut tällä hetkellä?

Itselläni kamala päänsärky alkoi iltapäivällä ja iltaa kohti alkoi paleleminen ja kuume nousi. Aamulla tunsin oloni vielä ihan normaaliksi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku ei ole lainkaan kipeä

Vierailija
2/29 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku kipeä pari päivää, nyt sen jälkeen kuume jatkunut 8 päivää. 38-39,5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari viikkoa sitten. Alkoi kuumeella, jota kesti muutaman tunnin. Sitten tuli päänsärky, sitä iltaan asti ja sittenpä se olikin jo koko show ohi. Meni lähes samalla lailla kuin viimeksi alkuvuodesta.

Vierailija
4/29 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kuumottava olo töissä. Yöllä nousi kuume, heräsin kun hampaat kalisivat kylmästä. Sitten aamulla nenä alkoi vuotamaan vettä, joka muuttui seuraavana päivänä paksuksi limaksi. Sitten alkoi hirveä yskä, joka vaivasi varsinkin öisin. Yskin ja niistin paksua räkää 2vk. Limaa tulee vieläkin keuhkoista, tartunnasta 6vk.

Vierailija
5/29 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, aika pitkään kuume kestänyt. Oletko ottanut yhteyttä terveydenhuoltoon?

Vierailija
6/29 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhalla alkoi ja sen jälkeen oli vähän päänsärkyä ja huimausta, mutta ei edes lämpöä. Puolisolla alkoi nyös nuhalla, mutta sai kaveriksi myös kuumeen ja yskän. Hänelläkin nyt 8. kuumepäivä, lääkäri oli sitä mieltä että voi vielä parannella kotona, kun yleisvointi on hyvä. Ja niinhän se varmasti onkin, eiköhän tuo levolla jossain vaiheessa hellitä.

Vierailija
7/29 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan terve ollan ollut ja ilman flunssa koko aika kun mitä  korona Suomi on pyörinnyt. Milloin kipeä? Ainakun saan korona piikin tänään sain  4.Korona roote piikin.Olen kuin junan alle jäänyt. kyllä se tästä menee :3 päivää ja taas olen voimissani.

Vierailija
8/29 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys oli ekoja oireita

Vierailija
9/29 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, aika pitkään kuume kestänyt. Oletko ottanut yhteyttä terveydenhuoltoon?

Soitin, mentävä päivystykseen jos vielä jatkuu pari päivää tai kunto oleellisesti heikkenee. Ikä 51v.

Vierailija
10/29 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronna Koronna koronnammanja

Vierailija
11/29 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku oli kipeä, nenä valui. Ja tosiaan räkää riitti, sitkistyi taudin edetessä. Ekalla viikolla oli ajoittain todella vilu. Nyt 2,5 viikkoa tartunnasta, ja päivä päivältä vointi parempi. Vielä viime viikonloppuna ääni oli kunnolla painoksissa. Aika pitkään tuntuvat oireet kestävän. Kuumetta ei ollut kuin 3-4 päivää, ei mennyt yli 38 asteen missään vaiheessa. Silti todella väsynyt olo. Miehellä menee samalla kaavalla. Mutta kyllä tämä tästä. Ikää 52 vuotta.

Vierailija
12/29 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi ihan samoin kuin ap:n oireet. Siitä sitten oireita tuli joka päivä lisää.

Vierailija
13/29 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuorokauden palelu, johon ei mikään vaatetus auttanut. Sit 38 asteen hetkellinen kuume ja koko kropassa lievä kolotus. Nyt toinen päivä menossa, lämpö 36,5 - 37,2 ja edelleen lievä kolotus kropassa, ei muita oireita.

Vierailija
14/29 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi helmikuussa ja nyt taas marraskuussa. Oireet ihan tavallista lihassärkyä, päänsärkyä ja lämpöä. Heti tuli olo, että se on taas tätä

Vierailija
15/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella nousi kuume illalla. Valitti kurkun karheutta, päänsärkyä ja silmäkipua, vatsaoireita myös. Sisareen eikä vanhempiin ole vielä tarttunut.

Vierailija
16/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kohta viikon sairastanut. Alkoi kurkun karheudella ja kuivuudella. Sitten tuli kuivaa yskää ja vesinuha. Haju- ja makuaisti lähti heti alkuun. Lisäksi vatsa pitää kamalaa mölinää ja ilmavaivoja on paljon.

Vierailija
17/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kohta viikon sairastanut. Alkoi kurkun karheudella ja kuivuudella. Sitten tuli kuivaa yskää ja vesinuha. Haju- ja makuaisti lähti heti alkuun. Lisäksi vatsa pitää kamalaa mölinää ja ilmavaivoja on paljon.

Niin ja lämpöä on ollut, kuitenkin alle 37,5.

Vierailija
18/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu ja tuohon päälle vielä aivan järkky päänsärky joka ei ole sellaista normaalia tasaista jomotusta vaan enemmänkin vihlovaa ja kiertävää.

Vierailija
19/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun niihin onnekkaisiin, joille korona ei tartu, vaikka altistuu jatkuvasti. On se saattanutkin lievänä olla, kun on kerran ollut kaksi päivää kestänyt nuha, mutta testi oli nega.

Vierailija
20/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vuorokauden palelu, johon ei mikään vaatetus auttanut. Sit 38 asteen hetkellinen kuume ja koko kropassa lievä kolotus. Nyt toinen päivä menossa, lämpö 36,5 - 37,2 ja edelleen lievä kolotus kropassa, ei muita oireita.

Nyt kurkussa paksuhkoa limaa, mikä kuitenkin vielä lohkeaa yskimällä. lievää vesinuhaa myös. lämpöä edelleen 36,6-37,2.

Toi sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi