Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan ensioireet tällä hetkellä

Vierailija
24.11.2022 |

Millaisilla oireilla muilla alkanut tällä hetkellä?

Itselläni kamala päänsärky alkoi iltapäivällä ja iltaa kohti alkoi paleleminen ja kuume nousi. Aamulla tunsin oloni vielä ihan normaaliksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kuumeella, joka kesti n. 6h sen jälkeen lämpöä 37,2-37,4 6 pva. Hajuaisti lähti vuorokaudeksi 6. päivänä. 7. päivänä alkoi yskä, joka kesti kaksi viikkoa.

Kaikinpuolin hyvin helppo tauti oli.

Vierailija
22/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kohta viikon sairastanut. Alkoi kurkun karheudella ja kuivuudella. Sitten tuli kuivaa yskää ja vesinuha. Haju- ja makuaisti lähti heti alkuun. Lisäksi vatsa pitää kamalaa mölinää ja ilmavaivoja on paljon.

Sama juttu ja tuohon päälle vielä aivan järkky päänsärky joka ei ole sellaista normaalia tasaista jomotusta vaan enemmänkin vihlovaa ja kiertävää.

Mun miehelläni oli myös kaamea päänsärky, niskasärky ja purentalihasten särky taudin alussa. Hänellä tauti alkoi keuhkojen kutinalla, sen jälkeen meni ääni ja nenä menu tukkoon. 4 pvää kuumetta ja voimakas väsymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahakivulla alkoi

Vierailija
24/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään liittynyt silmätulehdusta kotimaan?

Vierailija
25/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis koronaan...

Vierailija
26/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mun miehelle tuli myös silmätulehdus samalla kuin korona. En siis tiedä johtuiko silmätulehdus nimenomaan koronasta.

Vierailija
27/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni korona todettiin kuukausi sitten. Alkoi päänsäryllä, eteni kuumeeseen ja huonoon oloon. Lääkäriin oli hakeuduttava kun olin jo huonossa kunnossa ja hyvin kipeä. Olikin raju keuhkokuume ja samalla testattiin korona

Vierailija
28/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut selvää silmätulehdusta, mutta varsinkin korkean kuumeen vaiheessa silmiä kirveli jatkuvasti näkövaikeuksien ja valonarkuuden lisäksi. Viisikymppisenä on ikänäkö alkanut joka tapauksessa vaivata, enkä tiedä, mikä osuus sillä oli oireissa.

Vierailija
29/29 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistelevä tunne rinnassa. Hengitys oli vähän raskaampaa. Ei muita oireita missään vaiheessa, tätä jatkui reilun viikon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä