Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (143)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2/3 rikostaustaa.
https://yle.fi/a/3-10534206

Ja nyt kunnostautuvat turvaamalla muita, ei siinä mitään väärää ja partioinnissa eivät tee rikoksia

Odinit on läskejä viinaanmeneviä velliperceitä, jotka liikkuu porukassa kun eivät yksin uskalla.

Istukoot rauhassa pämppäämässä, kuukertuvat muuten humalassa hankeen ja paleltuvat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja olin alunperin mukana katupartiotoiminnassa ja olen äänestänyt Perussuomalaisia. Muistaakseni silloin 2015-2016 moni nainen vinkui Odineista ja razzxxismista, väkivaltaisuudesta ja junttiudesta. Odineissa en ollut silloin vaan toisessa liikkeessä mukana. On se jännä että nyt sitten kelpaisi jo ne Odinitkin tai ties mitkä junttipetterit puolustamaan.

Vasta äskenhän te olitte kovasti puolustamassa Suomea Venäjän hyökkäykseltäkin. Helmikuussa vielä kaikki keski-ikäiset sohvaperunat olivat niin kovasti näyttämässä närhen munia ryzzzschille.

En mä tässä muuta halua sanoa, että kun äänestitte niin mielellänne vasemmiston naisia valtaan niin olkaa nyt hyvät ja kantakaa jo pikkuhiljaa seuraukset siitä. On järjettömän kiittämätöntä miten haukuitte meitä isännnnhmaallisia ihmisiä ties millä nimillä ja nyt kun on oma perce tulilinjalla niin joidenkin ukkojen pitäisi kaivautua poteroistaan auttamaan.

Rouvat ovat siis nyt hyviä ja voimaantuvat ihan itse suojelemaan itseään. Vai eikö se toimikaan? Oliko voimaantuminen vain sitä että otetaan vaatteet pois instagramissa ja lisätään filtteriä selfieen?

Huono lukemaan ja tekeytyy naiseksi = äärioikeiston incel

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kotikunnassani Odinit häiriköivät peruskoulun pihalla, josta poliisi heidät hääti pois.

Odinit selittivät olevansa menossa veljen synttäreille mutta eivät osanneet kertoa, mihin.

Yhdeltä poliisi takavarikoi huumeita, muilta teräaseita. Kovasti päissään oli tämä kansalaisjoukko ja kello oli lähellä puoltapäivää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja olin alunperin mukana katupartiotoiminnassa ja olen äänestänyt Perussuomalaisia. Muistaakseni silloin 2015-2016 moni nainen vinkui Odineista ja razzxxismista, väkivaltaisuudesta ja junttiudesta. Odineissa en ollut silloin vaan toisessa liikkeessä mukana. On se jännä että nyt sitten kelpaisi jo ne Odinitkin tai ties mitkä junttipetterit puolustamaan.

Vasta äskenhän te olitte kovasti puolustamassa Suomea Venäjän hyökkäykseltäkin. Helmikuussa vielä kaikki keski-ikäiset sohvaperunat olivat niin kovasti näyttämässä närhen munia ryzzzschille.

En mä tässä muuta halua sanoa, että kun äänestitte niin mielellänne vasemmiston naisia valtaan niin olkaa nyt hyvät ja kantakaa jo pikkuhiljaa seuraukset siitä. On järjettömän kiittämätöntä miten haukuitte meitä isännnnhmaallisia ihmisiä ties millä nimillä ja nyt kun on oma perce tulilinjalla niin joidenkin ukkojen pitäisi kaivautua poteroistaan auttamaan.

Rouvat ovat siis nyt hyviä ja voimaantuvat ihan itse suojelemaan itseään. Vai eikö se toimikaan? Oliko voimaantuminen vain sitä että otetaan vaatteet pois instagramissa ja lisätään filtteriä selfieen?

Huono lukemaan ja tekeytyy naiseksi = äärioikeiston incel

Kolahtiko?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p
Vierailija kirjoitti:
Suojelupoliisin mukaan järjestö on muukalaisvastainen ja rasistinen,[5] ja sen toimintaan liittyy väkivallan uhka.[6]

Soldiers of Odinin johtohenkilöillä ja lukuisilla muilla jäsenillä on taustallaan useita tuomioita muun muassa väkivalta- ja huumausainerikoksista,

Järjestöllä on yhteyksiä muun muassa MV-lehteen. MV-lehti tuki S.O.O.:n toimintaa esimerkiksi mustamaalaamalla järjestön vastustajia.

Järjestön päämajassa on kuitenkin esillä useita kansallissosialismiin ja valkoiseen ylivaltaan liittyviä esineitä, muun muassa koristepääkallon päässä oleva SS-upseerin koppalakki, hakaristitikari sekä Adolf Hitler -T-paita. Kemin jäsenet ovat väittäneet, etteivät ole kansallissosialistinen järjestö, vaikka usea jäsen on myöntänyt lehdelle, ettei pidä natsismia ”täysin pahana” aatteena. Järjestön perustajan Mika Rannan mukaan valkoisen rodun ylivaltaa kannattavat ihmiset ovat tervetulleita ryhmään.[36] Päällystön jäsenillä on erilaiset tunnukset kuin rivijäsenillä.[37]

https://fi.wikipedia.org/wiki/Soldiers_of_Odin

Eli toisin sanoen radikalisoitunut rikollinen joukko joka haluaa pahoinpidellä ihmisiä jotka ei sovi heidän arjalaiseen aatteeseen.

Asuin työn vuoksi Kemissä kun tämä porukka oli voimissaan.
Mielestäni pelottavia, ei noihin halua törmätä missään.
Ajatuskin moisesta roskajoukosta turvaamasta yhtään mitään on sekä pelottava että naurettava.

No se on voi voi jos ei mittatilauksesta saa ilmaiseksi parempaakaan. Vai meinasitko itse tehdä jotain?

Vierailija

Odineita? 

Ainiin niitä yhteiskunnan hylkiö luusereita ketkä ovat suurimmaks osaks alkoholiin meneviä rasisteja, yksinkertasia, vähä-älyisiä ja naisia hakkaavia miehiä? lol en kaipaa. Syljen päälle jos tulee vastaa. 

Vierailija

Mielummin otan n a t sit kadulle vartioimaan kun noita katuryöstäjiä. 

terkkuja Tampereelta. Viimeksi eilen todistin huumekauppaa ratikassa. Eräiden ruskettuineiden henkilöiden toimesta ofc.

• ylös 12
  • alas 7
Vierailija

Poliisin ja viranomaisten tehtävä on suojella katuja, ei minkään juoppolauman. Ihminen kellä on vähäänkään järkeä päässä tajuaa, että lapset yms muut kansalaiset pelkäävät enemmän jos tälläinen mustiin pukeutunut juoppolauma pyörii jokapaikassa. 

• ylös 10
  • alas 5
Vierailija

En kaipaa Odineita. Sen sijaan joukko huolestuneita poliiseja jotka työvuoron jälkeen perustaisivat salaseuran ja lähtisivät pakussa naamiot kasvoilla partioimaan katuja ja nappaisivat jengiläiset talteen ja antaisivat heille vähän vakavampaa varoitusta miten käy jos meno ei lopu, niin sellaista kaipaisin... vigilante police squad yön selkään, kiitos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Väkivaltaisia juoppolalleja "partioimaan", juu en kaipaa.

Ei kai ne pääasiassa taida vihervasemmistoja olla, jos samoisa odineista nyt puhutaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärtävätköhän he itsekkään että heidän oma kansa ei tykkää heistä :D

En mäkään pidä susta.

Vierailija

Ja kenen on Odineita tarvinnut pelätä? Eivät ole ketään ryöstelleet/raiskanneet niinkuin nämä k.amelijengit.

• ylös 12
  • alas 6
Vierailija

Vitsit mitkä vastausvaihtoehdot :'D Nyt taisi kysyjä päättää mitä mieltä muut saa olla. En todellakaan halua ojasta allikkoon ja jotain ääliöväkivaltarikollisodineita kaduille laahustaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mieluiten siviilipukuisia, aseistettuja poliiseja. Yrittäkööt sitten ryöstää niitä.

Millä rahalla? Kalliiksi tuli unelma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vitsit mitkä vastausvaihtoehdot :'D Nyt taisi kysyjä päättää mitä mieltä muut saa olla. En todellakaan halua ojasta allikkoon ja jotain ääliöväkivaltarikollisodineita kaduille laahustaan!

Menetkö itse sinne?

Sivut