Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen kuukauden sähkölasku oli

Vierailija
24.11.2022 |

65e,onko se paljon?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvittävä kulutus ap:lla.

Etkö ole kuullut, että nyt pitää säästää sähköä, ettei verkko romahda?

Ja meneehän tuossa kuralle myös ap:n oma talous.

Vierailija
22/27 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heln antaa mahdolisuus,  suoramaksuna maksaa sähkölaskun 1 kertaa kukaudessa.  veloitaa pyörästi 25 e.Kk on siis 3 kk 75e. Sähkö vero ja sirto maksut enemän kuin käytämäni sähkö.Kevät oli viellä noin 18 e KK eli 3 X se tekee: 54 e. Mikän tavoissani ei muuttunut. Mikro ateriat,pieni kämppä.Valo siellä missä olen.Mikään laite ei valmisutilassa.1 kerta viikossa pesen pyykin koti konella. Se on 2v. vanha.sinä ei dikitalista näytöä. Heln lähetti 2 samaa laskua lokakulta eli tuplamasut. Ilmotti vähetää se 25e. pois. Marraskuun laskussa.Kuulema heillä teknillinen vika,syy ihmiset sai tupla-36laskut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun kt-kolmiossa ja mun sähkökulutuslasku + siirtomaksu oli lokakuussa 44 euroa. En pidä sitä paljona, voi hyvin korottaa vähän lisääkin. Marraskuulle korotus jo tulikin ja koko lasku nousee jonnekin 53 euron tuntumaan. Sopimukseni on edullinen määräaikaissopimus joka päättyy 2024 alussa. Enemmän kärvistää taloyhtiön saunamaksun nousu 8 euroon kerta per lärvi ja päätös että 4 tai alle 4 varauksen iltoina saunaa ei enää lämmitetä. Vaikka ymmärtäähän tuon.

Vierailija
24/27 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden lasku oli noin 55 euroa. Toinen kuukausi oli jo kalliimmalla hinnalla. Yksiö ja kuivaan yhden ison kuivausrummullisen viikossa.

Ei ollenkaan paha vielä. Alle 30 euroa kuussa kuitenkin.

Vierailija
25/27 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö ei kallista kirjoitti:

Viimeisin sähkölasku 24,92€. Sis. Siirron. Sähkölasku tulee kuukausittain. Asun kerrostalo kaksiossa.

Mikäli joku sanoo että sähkö on kallista hän valehtelee.

Eivät kaikki valehtele. Moni on saanut kolminkertaisiakin laskuja.

Vierailija
26/27 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siirto tuossa summassa myös. Mulla on suunnilleen samanlainen lasku ilman siirtoa. Siirron kanssa meneekin sitten toiselle sadalle. Pikku kaksio, sinkku.

Vierailija
27/27 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

58,60 EUR kolme kuukautta, kulutus + siirto, normikaksio, Helsingissä, kaasuliesi ja -uuni sekä vessan lattialämmitys pois päältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän