Kolmen kuukauden sähkölasku oli
Kommentit (27)
Mulla160, kaksio. Että sulla on aika vähän.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalo yksiökö?
Kolmio
Mulla 90 e (isoin sähkölaskuni ikinä), 25 neliön yksiö.
Meillä oli elo-lokakuun lasku, ilman siirtoa, 160 euroa. Okt. Siirrosta tulee toki toinen 160 euroa tuohon päälle, mutta mielestäni silti vielä ihan kohtuullista.
Meilä okt ja kakkosasunto, kahden kk lasku 84 e. Yhteensä.
Okt öljylämmitys ja kakkoskoti sähkö+puu( omat puut)
Asun kerrostaloyksiössä, jossa lämmitys tapahtuu kaukolämmöllä. Sähkön myyntisopimus on SPOT.
Syyskuussa sähkön siirtomaksu oli 10,79 EUR ja sähkön myyntimaksu 28,83 EUR.
Pienimmillään sähkön myyntilaskuni ovat olleet suunniilleen samalla tasolla pysyvällä sähkönkulutuksellani 4–6 euroa.
74 euroa ja risat oli kolmen kuukauden lasku. tähän ei sisälly perusmaksua, kun sain siitä puolen vuoden vapautuksen sopimusta tehdessäni. Muuten lasku olisi ollut kai 87 euroa ja risat. 57,5 neliön kerrostalokaksio.
Meillä käyttölasku 120e kolmelta kuulta kaksiossa. En muista paljonko siirto on, oisko 90e/3kk.
Meillä 288.
112 neliötä.
Edellinen lasku oli 240 e. Silloin käytettiin 200 kilowattia enemmän kuin nyt.
Viimeisin sähkölasku 24,92€. Sis. Siirron. Sähkölasku tulee kuukausittain. Asun kerrostalo kaksiossa.
Mikäli joku sanoo että sähkö on kallista hän valehtelee.
Sähkö ei kallista kirjoitti:
Viimeisin sähkölasku 24,92€. Sis. Siirron. Sähkölasku tulee kuukausittain. Asun kerrostalo kaksiossa.
Kyllä on kallista, lähes 40 c / kWh.
Iso kaksio 160e ja siirto 80€
Normaalisti sähkölasku n.80 egee et tuplaantui nyt mukavasti ennen joulua...
112€ iso kaksio saunalla Helsingin keskusta. 3kk lasku .
3kk sähkölasku tuli just, 33€ ja risat. Asun 25,5 neliön yksiössä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kallista, lähes 40 c / kWh.
Määräaikainen sopimus 6/2023 saakka. Nyt perusmaksu 0,99€/kk 0,499€/kwh.
Sähkö on kallista ja sinä olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Sähkö on kallista ja sinä olet tyhmä.
Ei ole mulla ainakaan iso lasku. Sähkö saisi olla vieläkin kalliimpi.
No, riippuu siirron ja sähkön perusmaksuista.
Anopin tyhjässä yksiössä Juvan keskustassa itse sähköön meni kolmessa kuukaudessa 8€. Mutta perusmaksuihin meni samassa ajassa reilusti yli satanen. Kiitos vaan Savon voima.
Meillä oli sähkölaskut ennen luokkaa 80e/kk. Nyt lokakuun, siis yhden kuun, lasku oli 275e.
Ja ei, ei ole yksiö. Eikä kaksio. Eikä kerrostalo. Mutta halusin vaan kertoa, että 65e/3kk ei todella ole paljon.
Kerrostalo yksiökö?