Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä teen väärin? Olen salitreenin jälkeen aivan loppu

Vierailija
24.11.2022 |

Tarkoitan, että miten joku voi käydä salilla jopa 5 kertaa viikossa, kun sen jälkeen on voimat aivan loppu eikä järki kulje jopa koko loppupäivänä? Eihän tässä pysty tekemään kunnolla töitä tai hoitaa kotia, kun ei pysty mihinkään?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne treenaa eri lihasryhmiä. Ja ei kannata treenata niin kovaa että haittaa muuta elämää.

Vierailija
2/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käydä, kun se on niin perseestä 😆 Ikinä en ole salilla käynyt vapaaehtoisesti enkä käy. Olen aina verrannut sitä siihen, että se on kuin palkatonta fyysistä työtä, eli ihan paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käydä, kun se on niin perseestä 😆 Ikinä en ole salilla käynyt vapaaehtoisesti enkä käy. Olen aina verrannut sitä siihen, että se on kuin palkatonta fyysistä työtä, eli ihan paskaa.

No ajattelin että se lisää energisyyttä arkeen ja parantaa yleistä oloa. Mutta wtf teen ihan kuolemaa täällä.

Vierailija
4/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää treenata vähän kevyemmin alkuun. Huolehdi myös syömisestä ja juomisesta.

Vierailija
5/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan jälkiseurauksia.

Vierailija
6/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liikaa urheilla. Lihaksien pitää välillä levätä, että ne kehittyy.

Vierailija
7/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä salilla pitäs tehdä oman jaksamisen mukaan, eikä liikaa.?

Vierailija
8/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä ohjelmalla ap treenaat, miten usein ja montako kuukautta olet ohjelmaa veivannut?

Vierailija
9/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset 2-3 viikkoa se on kropalle aika kova shokki se treenauksen aloittaminen. Suurin piirtein tuon ajan jälkeen (ja jokaisen kerran jälkeen helpottaa vähän) se treeni ei välttämätttä tunnu enää missään ja alkaa miettimään taas että mitä tekee väärin. 

Olen elämäni aikana aloittanut lihaskuntotreenit pitkien taukojen jälkeen (sairaudet yms) useasti, ja voin kertoa että noin se menee. Toinen mikä voi olla syynä on se, että joidenkin ihmisten kroppa ei kestä ollenkaan aamu tai -iltatreeniä. Itselläni aamutreeni tekee melkein oksettavan ja epäorientoituneen olon, tuntuu kuin migreeni puhkeaisi ja joskus on puhjennutkin. Hermosto ehkä ei hereillä tjsp, mutta siksi treenaan kovat treenit iltaisin.

Vierailija
10/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millä ohjelmalla ap treenaat, miten usein ja montako kuukautta olet ohjelmaa veivannut?

Yksijakoisella ja tämä oli toinen kerta.

Vierailija
11/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä salilla pitäs tehdä oman jaksamisen mukaan, eikä liikaa.?

No mä jaksoin tehdä kaikki liikkeet ja sarjat, eikö se ole hyvä?

Vierailija
12/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset 2-3 viikkoa se on kropalle aika kova shokki se treenauksen aloittaminen.

Tämä kuulostaa järkevältä selitykseltä

Vierailija
13/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaat liian kovaa tai kokonaiskuormitus (stressi) on liian suuri. Jos kuitenkin nukut hyvin eikä tule esim. rytmihäiriöitä tai sydämentykytyksiä levossa niin eipä siinä mikään överirasitustila ole päällä. Ja jos inhoat salitreenaamista muutoin, keksi joku muu liikuntamuoto. Jos kuukaudesta toiseen vaan vtuttaa mennä salille niin eipä se terveyttä edistä.

Vierailija
14/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa ajan kanssa. Minäkin aloitin taas pitkän tauon jälkeen. Lihakset kipeytyvät ja on aika poikki. Huomaa viikkojen kuluessa, että helpottaa. Pidä myös lepopäiviä. Itse käyn 3-4 krt vkossa.

Vierailija
15/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaat liian kovaa tai kokonaiskuormitus (stressi) on liian suuri. Jos kuitenkin nukut hyvin eikä tule esim. rytmihäiriöitä tai sydämentykytyksiä levossa niin eipä siinä mikään överirasitustila ole päällä. Ja jos inhoat salitreenaamista muutoin, keksi joku muu liikuntamuoto. Jos kuukaudesta toiseen vaan vtuttaa mennä salille niin eipä se terveyttä edistä.

No en inhoa vaan tykkään. Mutta olen aivan hyytelöä sen jälkeen enkä jaksa tehdä mitään.

En ymmärrä tätä liian kovaa treenaamista. Siis jos jaksaa tehdä sarjat kunnolla loppuun asti, niin miten se on muka liian kovaa?

Vierailija
16/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne treenaa eri lihasryhmiä. Ja ei kannata treenata niin kovaa että haittaa muuta elämää.

Eihän se edes kertonut mitä treenaa,ei ainakaan oikein.

Vierailija
17/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä ollut ap?

Vierailija
18/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa ajan kanssa. Minäkin aloitin taas pitkän tauon jälkeen. Lihakset kipeytyvät ja on aika poikki. Huomaa viikkojen kuluessa, että helpottaa. Pidä myös lepopäiviä. Itse käyn 3-4 krt vkossa.

Onneksi töissä sellainen jakso menossa, että voin ottaa iisimmin. Olisi käynyt köpelösti, jos olisin aloittanut tämän pahimpaan sesonkiaikaan! Nyt opin.

Vierailija
19/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä ollut ap?

Oli

Vierailija
20/39 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en inhoa vaan tykkään. Mutta olen aivan hyytelöä sen jälkeen enkä jaksa tehdä mitään.

En ymmärrä tätä liian kovaa treenaamista. Siis jos jaksaa tehdä sarjat kunnolla loppuun asti, niin miten se on muka liian kovaa?

Onko ruokavalio ja palautuminen kunnossa? Niitä lähtisin tarkastelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän