Pinkit korkokengät-bloggaaja ja Hellapoliisi Kati
En tiedä, mitä noista oikein ajattelisi.
Hellapoliisi ainakin dokumentoi koko Suomelle isänsä viimeisiä hetkiä tässä elämässä.
Maiju taasen laitta kaksimielisiä juttuja instaansa ja sitten närkästyy, kun ukot laittaa hänelle ruumiinosiensa kuvia.
Katselen näiden sosiaalista mediaansa ja tunnen eläväni aika normaalia elämää.
Kommentit (1650)
Minäkin olen tuon huomannut. Aina myöhässä, ei kunnioita toisten aikaa lainkaan.
Hellapoliisi skarppaa kyllä nyt syömisen kanssa. Meni lääkärin sanat selvästi perille.
Vierailija kirjoitti:
Hellapoliisi skarppaa kyllä nyt syömisen kanssa. Meni lääkärin sanat selvästi perille.
Se että syö terveellisen aamupalan ei ole vielä mitään. Ja ihmeellisesti vinkuu rasismista, kun on kerran itse valinnut Vietnamilaisen miehen lastensa isäksi.
puuroa puuroa puuroa ja vielä kerran puuroa
Kuulitteko jo, että Hellari kuvaa remonttiohjelmaa? Ne on tehnyt niin monta remppaa, niin on kiva tehdä ihan ohjelma. Muutkin osaa sitten rempata kodin yhtä persoonalliseksi kuin he.
Hahaa kaikille valkoinen esittelykoti, jossa ei näy eläminen lainkaan!
Siis tilaako joku oikeasti tuota maksullista IG kanavaa? Mahtaa olla tasokasta sisältöä.
ihme tilpehööri esittelyjä pinkin päivitykset nykyään. Mitä noista pitäisi katsojan saada kun sitä samaa päivästä toiseen. ROSKAA siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että syö terveellisen aamupalan ei ole vielä mitään. Ja ihmeellisesti vinkuu rasismista, kun on kerran itse valinnut Vietnamilaisen miehen lastensa isäksi.
Siis ajatteletko, että jos valitsee ulkomaalaisen miehen, niin pitää hyväksyä rasismi, vai mitä ihmettä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ajatteletko, että jos valitsee ulkomaalaisen miehen, niin pitää hyväksyä rasismi, vai mitä ihmettä :D
Kyllä.
Äiti on sairaalassa, mutta Hellapoliisi jaksaa juosta kaikenmaailman kissaristiäisissä. Saa ainakin syödäkseen.
puuroa, eikö todellakaan muuta aihetta enään keksi Pinkku. Väsynyt tapaus somettamisen suhteen
Pinkki sitten uhrasi elinkeinonsa rakkauden alttarille. Mies menee seuraajien ja yhteistyökumppaneiden (onko niitä) edelle. (No, hyvähän se toisaalta on.) Stooreissa kertoi, ettei viitsi kuvata enää paljoakaan, koska mies oleilee Pinkin kotona ja se "häiritsee" somettamista. Minä en ainakaan enää jaksa katella puuroa ja voileipiä pöydällä, joten loppu seuraaminen. Kiitos monista vuosista Maiju, välillä olit hauska ja mielenkiintoinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Pinkki sitten uhrasi elinkeinonsa rakkauden alttarille. Mies menee seuraajien ja yhteistyökumppaneiden (onko niitä) edelle. (No, hyvähän se toisaalta on.) Stooreissa kertoi, ettei viitsi kuvata enää paljoakaan, koska mies oleilee Pinkin kotona ja se "häiritsee" somettamista. Minä en ainakaan enää jaksa katella puuroa ja voileipiä pöydällä, joten loppu seuraaminen. Kiitos monista vuosista Maiju, välillä olit hauska ja mielenkiintoinenkin.
Mies häiritsee normaalia elämää. Häiritsee somettamista, voi hyvää päivää. Olisiko hänenkin aika kokeilla oikeaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrassaan kammottavia noi Hellapoliisin riemunkirjavat vaatteet! 🙈
Vissiin joku yhteistyö tuon Kotirouva-puljun kanssa, josta noita hirveitä rytkyjä hankkii.
Kyllä jättäisin Kotirouvan vaatteet liikkeeseen. Tokmannilta saa samaa tuulipukua ym.
Ei ole Tokmannilla läheskään yhtä karseita riepuja. Kerran esitteli ko. myymälän tuotteita. Ihan käsittämätöntä! Rekkitolkulla elukkakuoseja, paljettitakkeja, -kolttuja, -puseroita. Räikeitä bombereita kuvitettuna sarjakuvahahmoilla, Marilynin ja Elviksen kuvilla... ym. ym muuta riemunkirjavaa.
Siellä on monenlaista. Kumpikin tykkää värikkäistä kuten somesta näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Pinkki saanut myytyä kirppiksellä vaatteita 444 eurolla. Aika iso summa.
Ihmettelen, miten niistä tekokuituvaatteista voi tommoisen summan saada?
Olen ihan samaa ihmetellyt toisen somepersoonan kohdalla. Ja ihan ketjukamaa vaikutti myyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo Pinkin mies. Pinkki oli muka virkamies työaikanaan. Miksi joutui tuollaisen köyhän oloisen miehen ottamaan? Ei enää mitään mielenkiintoista Pinkissä. Nina Mikkosella sen sijaan on taas joku toimittaja miesystävänään. Sivistynyt kuten Timo oli.
Oli ilmeisesti käräjäoikeuden sihteeri. Käräjäsihteeri-tehtävänimikkeellä mediaanipalkka on 2625. EI siis mikään ihmeellinen palkka, vaikka olisi vähän ikälisiäkin. Pinkillä ei kai ole toisen asteen koulutustakaan.
On hänellä ammattikoulu käyty
Hellis myöhästelee yritys tappaamisista, en ihmettele ettei kohta kukaan halua tehdä den kanssa mitään yhteistyötä. Vähättelee kaikki tärkeitä juttuja!! Ihan kun normi töissäkin, sille mennään ajoissa!!!!!