Pinkit korkokengät-bloggaaja ja Hellapoliisi Kati
En tiedä, mitä noista oikein ajattelisi.
Hellapoliisi ainakin dokumentoi koko Suomelle isänsä viimeisiä hetkiä tässä elämässä.
Maiju taasen laitta kaksimielisiä juttuja instaansa ja sitten närkästyy, kun ukot laittaa hänelle ruumiinosiensa kuvia.
Katselen näiden sosiaalista mediaansa ja tunnen eläväni aika normaalia elämää.
Kommentit (1725)
Miten olettekin noin ilkeitä sanoissanne.
Hyvähän se on, että ihmiset tässäkin maassa kuluttavat ja tekevät hankintoja.
Ja viettävät tavallista, turvallista arkielämää.
Oman näköistä. Tyytyväisenä.
327
Järkyttävä herääminen tänään. Olin eilen viihteellä ja muisti mennyt kokonaan.
Olin ilmeisesti pokannut naisen baarista ja heräsimme sängystäni lusikassa nukkuen pari tuntia sitten
Kun heräsin niin tunsin kuinka peppuani vasten tuntui iso sykkivä jäykistynyt tahmea penis. Olin kauhuissani ja purin kieleeni herätäkseni painajaisesta. En herännyt, vaan olin kauhukseni hereillä. Samassa tunsin polttavan kivun peräsuolessani ja sieltä tuntui valuvan jotain. En kuitenkaan pystynyt kokeilemaan kädellä mitä se oli kun nainen oli niin tiiviisti minussa kiinni.
Mietin, että mitä helkkaria on tapahtunut, minut on varmaan tyrmätty silmätipoilla ja olemme tulleet asunnolleni jatkoille.
Nainen heräsi hetkenpäästä unestaan ja alkoi heti hyväilemään penistäni ja ehdotti uusintakierrosta. Hän suuteli hellästi niskaani ja näykki hampaillaan korvaani. Tunsin pienen parransängen hiertävän ihoani. Penikseni jäykistyi tahattomasti ja nainen nappasi sen nopeasti käteensä. En saanut järkytykseltäni sanaa suustani ja vain ynisin jotain sekavaa. Seuraavaksi tunsin kuinka naisen penis upposi peräsuoleeni ja se isokokoinen nainen huohottaa ja pumppaa takanani kuin kiimainen hirvi. Itken hiljaa itsekseni ja pelkään, että en pysty ulostamaan enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Hellapoliisi on kyllä kovan luokan valittaja :D kaikki on aina huonosti; on huono olo, huono keli, huonoa palvelua, ikäviä ihmisiä. Milloin mitäkin, tuntuu olevan sitä ihmistyyppiä joka ei osaa asettua toisten ihmisten asemaan tai katsoa maailmaa mistään muusta kuin omasta kapeasta näkövinkkelistään, eikä siedä eriäviä mielipiteitä.
Ja samaa mieltä aiempien kirjoittajien kanssa, Pinkit Korkokengät - instasisältö on mennyt kyllä ihan tyhjänpäiväiseksi, aiemmin oli ihan asiallistakin juttua mutta nykyään tosiaan joutavia, lähinnä myötähäpeää aiheuttavia videoita ja suorastaan maanista vaatteiden sovittelua ja ostelua. Pitää itseään "somevaikuttajana" mutta toi vaatehullutus on kyllä ihan mennyttä aikaa eikä mitenkään vastuullista touhua enää tänä päivänä.
Pinkistä kyllä tykkään. Hellapoliisin valitus taitaa kummuta usein jostain muusta mielipahasta, kuin valituksen varsinaisesta aiheesta.
Siis ihminen asuu omakotitalossa ja valittaa, kun naapurin puolen puista tulee lehtiä ja roskaa heidän puolelleen.
Itse en ymmärrä että kuka haluaa jakaa kaikelle kansalle oman äidin kuvia sairaalasta.
Nyt on taas uus heila kierroksessa! Niin happy happy…