Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian paljastava pikkujouluasu? (työ)

Vierailija
24.11.2022 |

Pitsinen läpinäkyvä paita + ns suorat puvunhousut. Onko tämä liikaa työpaikan pikkujouluihin?

https://shop.mango.com/fi/women/shirts-blouses/lace-blouse-with-ruffles…

Olen hoikka ja vartalolta samanlainen kuin kuvan malli. Paita on samantyyppinen, toki itse laitan alle bralette tyyppisen alusasun. Tilaisuus on yökerhossa.

Kommentit (319)

Vierailija
81/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole liian paljastava, vaan kaunis ja sopii just pikkujouluihin. Itsellä oli tällainen vaatetus meidän firman pikkujouluissa, paitsi että oli vaan mustat korkokengät: https://i.pinimg.com/originals/61/b0/4b/61b04b82df28099624f0346d2cb0aeb…

:D :D sihteeriköltä voisi odottaa jotain tuollaista.

Vierailija
82/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaa ajatellut jos työpaikalla säästetään sähkössä, eli lämmityksessä, tai jos tulee jopa sähkökatko?

En usko, että tuolla kuvan varustuksella viihtyy esimerkiksi +15 asteen lämpöisissä huoneissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole liian paljastava, vaan kaunis ja sopii just pikkujouluihin. Itsellä oli tällainen vaatetus meidän firman pikkujouluissa, paitsi että oli vaan mustat korkokengät: https://i.pinimg.com/originals/61/b0/4b/61b04b82df28099624f0346d2cb0aeb…

Ihana asu, näkee heti että viestii "hei miehet, olen käytettävissänne", jesssssss!!!!

Vierailija
84/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D :D sihteeriköltä voisi odottaa jotain tuollaista.

Mikä v....u on sihteerikkö 🤣🤣

Vierailija
85/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen se sun työyhteisö on? Jos meillä joku pukeutuisi tuohon asuun, niin se olisi outoa, koska meidän työpaikan yleinen henki (fiilis? viba? tunnelma?) on sellainen, että toi olisi outo asu kelle tahansa meistä. Me ollaan rentoja, mutta vähän sellasia tavallisia. Mutta jos sulla on sellanen "rohkeampi" työyhteisö, niin tuo on ihan ok. Tarkoitan tällä sitä, että toi asu on kiva, jos on vaikka mainostoimistossa töissä. Mutta meidän työpaikka on vähän tylsempi, isännöintitoimisto, niin olisi kyllä tosi outoa, jos joku meistä laittaisi päälle jotain läpinäkyvää. Ymmärtääkö kukaan, mitä koetan sanoa?

Mainosalalla on muuten erittäin paljon päihdeongelmia, etenkin alkoholismia. Ja sinne sitten sopisi paljastavat pikkujouluvaatteetkin. Mielenkiintoista.

T. Päihdetyöntekijä.

Vierailija
86/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaa ajatellut jos työpaikalla säästetään sähkössä, eli lämmityksessä, tai jos tulee jopa sähkökatko?

En usko, että tuolla kuvan varustuksella viihtyy esimerkiksi +15 asteen lämpöisissä huoneissa.

Ei ajatellut, koska ihmiset kai yleensä on normaaleja. Ja takit kai kaikilla on kuitenkin mukana siellä pikkujouluissakin...

Vierailija
87/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä miehen napapaidasta pikkujouluissa?

Mauton valinta, en ottaisi enää vakavasti napapaitaan pukeutuvaa miestä.

Vierailija
88/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana asu, näkee heti että viestii "hei miehet, olen käytettävissänne", jesssssss!!!!

No meidän firmassa kyllä tunnetaan kaikki toisemme ja tiedetään käytettävyys ihan työvaatteissakin. Pukeutua voi kauniisti vaikkei itseään työkavereille jakaisikaan.

Vierailija
89/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ajatellut, koska ihmiset kai yleensä on normaaleja. Ja takit kai kaikilla on kuitenkin mukana siellä pikkujouluissakin...

Ja tilaisuus yökerhossa joten mitä väliä paljonko työpaikalla on lämpötila

Vierailija
90/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista päätellen lienee turvallisinta kun laitat liian ison hupparin ja collegehousut.

Muista pitää huolta, ettei nilkat näy.

Vierailija
91/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu työpaikasta, ja haluatko olla uskottava vai seksikäs. Muista että töistä ei kannata ketään iskeä.

Tämä ihan kokemuksella, että haittaa urakehitystä. Mm. Työpaikan naiset puhuvat pahaa, kun huomaavat että pomomiehet katsovat sinua.

En varmaankaan ole vastuussa jos olen pukeutunut asiallisesti ja silti joku katsoo.

Siinä vaiheessa en ole vastuussa muiden käytöksestä.

Ap

Ap, nyt käsi sydämellä; miksi sitten itse kirjoitit otsikon "liian paljastava pikkujouluihin"?

Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
92/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs ja sensuelli kokonaisuus, seksiä en tuossa näe. 

Vierailija
93/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista päätellen lienee turvallisinta kun laitat liian ison hupparin ja collegehousut.

Muista pitää huolta, ettei nilkat näy.

Naurettavaa, ja samaan aikaan turhauttavaa, että jotkut vetää nämä asiat ihan toiseen ääripäähän. Ihme, että et sanonut, että "pukeudu burkhaan, niin kaikki on tyytyväisiä", kuten kaltaisesi mustavalkoajattelijat yleensä sanovat.

Vierailija
94/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kummallista. Kielletään pukeutumista "vihjailevaan" asuun, koska miehet häiriköi ja naiset kiusaa sit.

Samalla pidetään yllä sitä itseään, naisen seksualisoimista ja vedetään mukaan vielä naisiin kohdistuva väkivalta, ihan kuin joku tietty pukeutuminen on sille oikeutus.

Kukaan ei tuomitse sitä miesten häiriköintiä tai naisten kiusaamista (en näe niihin tuossa mitään syytä).

Surullista.

Itse en näe tuossa mitään vihjailevaa ja on oikein kiva asu. Laittaisin itsekin jos olisin hoikempi.

Toiset ovat realisteja ja osaavat kuvitella seuraukset, toiset ovat sinisilmäisiä idealisteja, jotka pettyvät, kun maailma ei noudatakaan niitä sääntöjä, jotka itsellä on.

Tämä.

Vierailija
95/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen se sun työyhteisö on? Jos meillä joku pukeutuisi tuohon asuun, niin se olisi outoa, koska meidän työpaikan yleinen henki (fiilis? viba? tunnelma?) on sellainen, että toi olisi outo asu kelle tahansa meistä. Me ollaan rentoja, mutta vähän sellasia tavallisia. Mutta jos sulla on sellanen "rohkeampi" työyhteisö, niin tuo on ihan ok. Tarkoitan tällä sitä, että toi asu on kiva, jos on vaikka mainostoimistossa töissä. Mutta meidän työpaikka on vähän tylsempi, isännöintitoimisto, niin olisi kyllä tosi outoa, jos joku meistä laittaisi päälle jotain läpinäkyvää. Ymmärtääkö kukaan, mitä koetan sanoa?

Ymmärrän! Meillä on hieman sama ala, mutta työpaikka on kuitenki vähän sellainen rohkea ja freesi.

Yritys on näkyvästi esillä eri medioissa. Mutta ehkä sitten hylkään tämän asun vaikka olen "yhtä raajaa" tyyppinen, suoravartaloinen, on vaarana että itselläni on epämukava olo.

Laitan sitten pikkumustan päälle.

Ap

Vierailija
96/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti täällä tuomitaan "itsensä esittelystä" mutta kukaan ei selitä, että mitä tuo asu esittelee?

Itse myönnän reilusti että olen vähän kateellinen, kun on kroppaa käyttää tuommoista. Rakastan pitsiä itsekin, mutta olen lihonut enkä uskalla käyttää vaikka haluaisin.

Oikein sopiva asu on mun mielestä ja kokonaisuus kuulostaa tyylikkäältä, käyttäisin itsekin.

Vierailija
97/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tuossa nyt ärsyttää ihmisiä? Rinnat piilossa ja paljastaa mitä, kaistaleen vatsaa? Ai kamala joo 🤦

Miksi siitä pitää aloitus tehdä, jos asu kerran on ihan normaali eikä yhtään erikoien? Teetko sinä aloituksia, joissa kysyt, voitko laittaa kauppaan farkut ja toppatakin?

Ja jos ap kerran haluaa jotain erikoista ja räväyttävää, niin millä tavalla tavoite on saavutettu, jos paidan alle laitetaankin peittävä toppi/bralette/mikälie?

Vierailija
98/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän! Meillä on hieman sama ala, mutta työpaikka on kuitenki vähän sellainen rohkea ja freesi.

Yritys on näkyvästi esillä eri medioissa. Mutta ehkä sitten hylkään tämän asun vaikka olen "yhtä raajaa" tyyppinen, suoravartaloinen, on vaarana että itselläni on epämukava olo.

Ap

Älä nyt anna ilkeiden ja kateellisten ihmisten kiusata ja estää pukeutumasta kuinka haluat! Tuossa asussa ei ole mitään epäsopivaa, päinvastoin!

Vierailija
99/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti täällä tuomitaan "itsensä esittelystä" mutta kukaan ei selitä, että mitä tuo asu esittelee?

Itse myönnän reilusti että olen vähän kateellinen, kun on kroppaa käyttää tuommoista. Rakastan pitsiä itsekin, mutta olen lihonut enkä uskalla käyttää vaikka haluaisin.

Oikein sopiva asu on mun mielestä ja kokonaisuus kuulostaa tyylikkäältä, käyttäisin itsekin.

Linkin kuvassa on nainen likitulkoon tissit paljaana ja nännit loistaa kilometrin päähän ja sinä ihmettelet?

Vierailija
100/319 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tai mitä jos vaan pukeutuisit miten haluat välittämättä siitä mitä muut on asustasi mieltä?