Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kun Suomen poliisi suosittelee ettei kaupungissa liikuttaisi yksin kaupungilla, kuinka siis mennä töihin jos ei ole ystäviä ja työpaikka sijaitsee kaupungilla?

Vierailija
23.11.2022 |

Sisäministeri vaikenee?

Kommentit (1036)

Vierailija
61/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ennusti tätä vuonna 2015 todeten, että kulkekaa naiset kaupungilla vapaasti, kun vielä voitte. Alle 10 vuodessa ollaan tilanteessa, jossa naiset tarvitsevat saattajaa. Kotoutujat tuovat oman kulttuurinsa mukanaan, jos emme sitä estä.

Ja mehän emme estäneet. Me teimme heille omat päiväkotiryhmät, annoimme heille omankieliset kouluavustajat, ryhdyimme juhlimaan uskonnollisia juhliaan ja pidimme huolta siitä, että koulussa opetetaan heidän kulttuuriaan.

Teimme sen ihan itse.

Mitäs sitten olisi pitänyt tehdä sen estämiseksi?

Pakottaa jokainen tulija kielikoulutukseen ilman mitään tekosyitä. Ensimmäisestä viikosta alkaen kielikoulutusta 4 h/pv. Tulijoiden kanssa olisi pitänyt käyttää vain suomea tai ruotsia, tulkit vain lakiasioissa kertomaan, miten tulee tehdä. Välittömiä rangaistuksia ja palautuksia ensimmäisestä rikoksesta lähtien, ei mitään vetoamista siihen, että kulttuuri on erilainen.

Kielikoulutuksen jälkeen pakollinen ammatillinen koulutus. Ei mitään mahdollisuutta vain olla, vaan 4 vuotta keskiasteen opintoja ja jos ei tule oppilaitokseen, niin tuet pois ja palautus kotimaahan.

Maailma voi tulla kylää, mutta on vain kylässä, ei määrääjänä.

Ovat jo ties monetta vuotta suomen kieltä opiskelleet kokopäiväisesti. Takaisin vaan omaan maahansa niin että heilahtaa. Ei suomalainenkaan saa hillua muissa maissa miten sattuu, nopeasti tulee lähtö.

Vierailija
62/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt et ole yöaikaan menossa töihin, niin olet varmaan turvassa.

Ai no sitten ei ole mitään ongelmaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ennusti tätä vuonna 2015 todeten, että kulkekaa naiset kaupungilla vapaasti, kun vielä voitte. Alle 10 vuodessa ollaan tilanteessa, jossa naiset tarvitsevat saattajaa. Kotoutujat tuovat oman kulttuurinsa mukanaan, jos emme sitä estä.

Ja mehän emme estäneet. Me teimme heille omat päiväkotiryhmät, annoimme heille omankieliset kouluavustajat, ryhdyimme juhlimaan uskonnollisia juhliaan ja pidimme huolta siitä, että koulussa opetetaan heidän kulttuuriaan.

Teimme sen ihan itse.

Pakottaa jokainen tulija kielikoulutukseen ilman mitään tekosyitä. Ensimmäisestä viikosta alkaen kielikoulutusta 4 h/pv. Tulijoiden kanssa olisi pitänyt käyttää vain suomea tai ruotsia, tulkit vain lakiasioissa kertomaan, miten tulee tehdä. Välittömiä rangaistuksia ja palautuksia ensimmäisestä rikoksesta lähtien, ei mitään vetoamista siihen, että kulttuuri on erilainen.

Kielikoulutuksen jälkeen pakollinen ammatillinen koulutus. Ei mitään mahdollisuutta vain olla, vaan 4 vuotta keskiasteen opintoja ja jos ei tule oppilaitokseen, niin tuet pois ja palautus kotimaahan.

Ovat jo ties monetta vuotta suomen kieltä opiskelleet kokopäiväisesti. Takaisin vaan omaan maahansa niin että heilahtaa. Ei suomalainenkaan saa hillua muissa maissa miten sattuu, nopeasti tulee lähtö.

Ei ne edes ilmesty oppitunneille.

Vierailija
64/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samallatavoin kuin muissa muslimimaissa. Naiset pysyy kotona ja ulos vain sukulaismiehen seurassa.

Tämähän on kansan valtaan äänestämien poliitikkojen ihan tietoisesti valitsema kehityssuunta, ollut jo vuosikymmeniä. Näin on siis hyvä.

Jos kansalaisen  mieli on muuttumaan päin, niin ainahan vaaleissa voi äänestää toisin. 

Seuraavat vaalitkin ovat jo tuloillaan. 

Vierailija
65/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni oikea suomalainen on tyytyväinen suomen harjoittamaan pakolaispolitiikkaan?

Vierailija
66/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lain mukaan naisella tulee olla miespuolinen saattaja

Vierailija
67/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos ja kun vain noudattaisi poliisin neuvoa ja välttelisi yksin kulkemista iltaisin ja öisin suurimpien kaupunkien kaduilla?

Eihän poliisi ole siten ohjeistanut, vaan että pikkujouluista ei pidä lähteä toikkaroimaan yksin kännipäissään kadulle, tämä pitäisi tietää kaikkien jo entuudestaan. Siiten joku jauhaa tätä palstalla että poliisi on muka kieltänyt kulkemasta yksin kaupungilla. 

Vierailija
68/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teimme sen ihan itse.

Järkevässä maassa toimittaisiin niin kuin esität, mutta suomalaisilla on ihmeellinen taipumus heittäytyä muiden edessä kynnysmatoksi. Pitäisi myös jämerämpiä poliitikkoja eikä sellaisia kuin nykyinen nyhverö sisäministeri.

Vierailija
69/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti ketä äänestät seuraavassa vaaleissa

Vierailija
70/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teimme sen ihan itse.

Ja samalla kiellämme omaa kulttuuriamme ja perinteitämme ja jopa Afrikan tähden pelaamista pitäisi hävetä.

Suomi möi politiikkansa Usalle. Tässähän on seurattu tarkkaan mitä Usa käskee ja Naton takia Usa määrää Suomen politiikan myös jatkossa.

Vierailija
71/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä miesssukupuolessa on vikana kun jengiytyy ja aiheuttaa aina ongelmia rauhallisille ihmisille?

Miksi miehet tekee aina yhteiskunnasta turvattoman?

Osaako joku mies vastata ja kertoa sisimmistään totuuden, että mikä on kun ei osata olla ihmisiksi?

Sorry olen valkoinen mies ja en osaa tuohon vastata. Tuntuu ihan yhtä hassulle kuin valkoisista naisista. Mutta tehän niitä tänne houkuttelette. Ehkä voitte siinä auttaa ymmärtämään. Miksi? Häh?

Olen itse mies ja minä olen ihmiskunnan kuningas tällä hetkellä. Olen vähän alle nelikymppinen.

Voin tehdä ihan mitä haluan ja olen nopein, voimakkain, älykkäin. OLEN JUMALA.

Miksi en saa tuntea ylivoimaisuutta muihin nähden?

Myös muut miehet saavat suudella kenkiäni, jos tulee kohtaamisia.

Erityisesti ärsytti sun kommentti. Tekisi mieli nappasta turpaan, koska olet väärässä ja ämmämäinen mielipiteeltäsi.

Viikinkien aikana mies otti sen mikä miehelle kuului. Valta, kunnia ja omaisuus seurasi miehuutta.

Sinun mielipide on tyypillinen miesorjan mielipide. Uikuttava ja valmiiksi hävinneen huohahdus.

Vierailija
72/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Väkivaltainen mies saa laumoittain naisia."

Faktaa.

Ei kai niitä muuten tässä maailmassa ja elämässä olisi?

Länsimaissa väkivaltainen valkoinen mies saa seurakseen laumoittain poliiseja.

Vierailija
73/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sali ja tappeluteho kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä miesssukupuolessa on vikana kun jengiytyy ja aiheuttaa aina ongelmia rauhallisille ihmisille?

Osaako joku mies vastata ja kertoa sisimmistään totuuden, että mikä on kun ei osata olla ihmisiksi?

Sorry olen valkoinen mies ja en osaa tuohon vastata. Tuntuu ihan yhtä hassulle kuin valkoisista naisista. Mutta tehän niitä tänne houkuttelette. Ehkä voitte siinä auttaa ymmärtämään. Miksi? Häh?

Olen itse mies ja minä olen ihmiskunnan kuningas tällä hetkellä. Olen vähän alle nelikymppinen.

Erityisesti ärsytti sun kommentti. Tekisi mieli nappasta turpaan, koska olet väärässä ja ämmämäinen mielipiteeltäsi.

Viikinkien aikana mies otti sen mikä miehelle kuului. Valta, kunnia ja omaisuus seurasi miehuutta.

Sinun mielipide on tyypillinen miesorjan mielipide. Uikuttava ja valmiiksi hävinneen huohahdus.

Sulla on vielä hieman alle 10 minsaa aikaa kirjoitella tänne ennen kuin mutsis huutaa nukkumaan

Vierailija
74/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viikinkien aikana mies otti sen mikä miehelle kuului. Valta, kunnia ja omaisuus seurasi miehuutta."

Mongolien aikana myös ja etenkin! Tsingis-kaanilla enemmän elossa olevia jälkeläisiä tällä hetkellä kuin kenelläkään toisella miehellä. Hän elää!

Vierailija
75/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sali ja tappeluteho kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poipoika, tule sieltä peräkihniön uuninpankolta tänne hesaan loppuu viikinki uho etenkin kun suomalaiset ei ole viikinkejä. Viikinkitaruissa suomalaista persoonaa lähinnä on teknisesti taitava ja selkään puukottava kiero intorvertti erakko Loki. Hauska uhoaminen. Vetää vertaa näille gangstoille.

Vierailija
76/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin missä on poliisi näin sanonut? Sun unissas varmaan.

Kannattaa joskus seurata uutisia niin tietää mitä tapahtuu, eikä tee itsestään hölmöä.  

Vierailija
77/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus haluaa halpatyövoimaa, Keskusta haluaa halpatyövoimaa, Perukset haluavat halpatyövoimaa... Eipä taida muuttua laulu, kuten ei muuttunut edellistenkään hallitusten aikaan.

Vierailija
78/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus haluaa halpatyövoimaa, Keskusta haluaa halpatyövoimaa, Perukset haluavat halpatyövoimaa... Eipä taida muuttua laulu, kuten ei muuttunut edellistenkään hallitusten aikaan.

Kristillisille menee ääni.

Vierailija
79/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

89?

Halpatyövoimaa? Noista nuorista konnistako sellaista sukeutuu?

Vierailija
80/1036 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin työnantajat ovat kyllä noita rikollisgangstoja töihin kuin supisuomalaisia. Noi gangstat on muotia nyt... ihquja!

Positiivinen syrjintä rules!