Nyt kun Suomen poliisi suosittelee ettei kaupungissa liikuttaisi yksin kaupungilla, kuinka siis mennä töihin jos ei ole ystäviä ja työpaikka sijaitsee kaupungilla?
Kommentit (1036)
Vierailija kirjoitti:
Joku ennusti tätä vuonna 2015 todeten, että kulkekaa naiset kaupungilla vapaasti, kun vielä voitte. Alle 10 vuodessa ollaan tilanteessa, jossa naiset tarvitsevat saattajaa. Kotoutujat tuovat oman kulttuurinsa mukanaan, jos emme sitä estä.
Ja mehän emme estäneet. Me teimme heille omat päiväkotiryhmät, annoimme heille omankieliset kouluavustajat, ryhdyimme juhlimaan uskonnollisia juhliaan ja pidimme huolta siitä, että koulussa opetetaan heidän kulttuuriaan.
Teimme sen ihan itse.
Surullista, mutta valitettavasti totta.
Sitä varmaan sitten soitetaan poliisisaattue tueksi.
Itsehän olen kulkenut yö aikaan Kaisaniemen puiston läpi kohta parikytä vuotta arkisin. Enkä ole vielä mitään kummosia kokenut tai nähnyt. Toivottavasti jatkuukin siten.
Sali ja tappeluteho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä miesssukupuolessa on vikana kun jengiytyy ja aiheuttaa aina ongelmia rauhallisille ihmisille?
Miksi miehet tekee aina yhteiskunnasta turvattoman?
Osaako joku mies vastata ja kertoa sisimmistään totuuden, että mikä on kun ei osata olla ihmisiksi?
Sorry olen valkoinen mies ja en osaa tuohon vastata. Tuntuu ihan yhtä hassulle kuin valkoisista naisista. Mutta tehän niitä tänne houkuttelette. Ehkä voitte siinä auttaa ymmärtämään. Miksi? Häh?
Olen itse mies ja minä olen ihmiskunnan kuningas tällä hetkellä. Olen vähän alle nelikymppinen.
Voin tehdä ihan mitä haluan ja olen nopein, voimakkain, älykkäin. OLEN JUMALA.
Miksi en saa tuntea ylivoimaisuutta muihin nähden?
Myös muut miehet saavat suudella kenkiäni, jos tulee kohtaamisia.
Erityisesti ärsytti sun kommentti. Tekisi mieli nappasta turpaan, koska olet väärässä ja ämmämäinen mielipiteeltäsi.
Viikinkien aikana mies otti sen mikä miehelle kuului. Valta, kunnia ja omaisuus seurasi miehuutta.
Sinun mielipide on tyypillinen miesorjan mielipide. Uikuttava ja valmiiksi hävinneen huohahdus.
Mies parhaassa iässä teke parhaimman työtuloksenkin ja on tuottavin jäsen yhteiskunnassa ja luo rauhan valtioon sotilaallisella mahdillaan.
Miksi miehet on tällä hetkellä alennustilassa?
Miksi miehiä ei herrotella enemmän katukuvassa ja tehdä heille kunniaa?
Ehkä tästä syystä miehet hakee kunnioitusta nykyään kaduilla jengimenoilla.
Kun ei kunnioiteta ja ei makseta miehelle kuuluvaa palkkaa.
Mies on kuitenkin se tuottavin jäsen ja joka tuo turvan/turvattomuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mieti ketä äänestät seuraavassa vaaleissa
Kokoomus haluaa halpatyövoimaa, Keskusta haluaa halpatyövoimaa, Perukset haluavat halpatyövoimaa... Eipä taida muuttua laulu, kuten ei muuttunut edellistenkään hallitusten aikaan.
Omien huomioideni perusteella tätä kyseistä työvoimaa ei pahemmin työt nappaa kun hameväen kaltoinkohtelussa pitää kiirettä kellon ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ennusti tätä vuonna 2015 todeten, että kulkekaa naiset kaupungilla vapaasti, kun vielä voitte. Alle 10 vuodessa ollaan tilanteessa, jossa naiset tarvitsevat saattajaa. Kotoutujat tuovat oman kulttuurinsa mukanaan, jos emme sitä estä.
Ja mehän emme estäneet. Me teimme heille omat päiväkotiryhmät, annoimme heille omankieliset kouluavustajat, ryhdyimme juhlimaan uskonnollisia juhliaan ja pidimme huolta siitä, että koulussa opetetaan heidän kulttuuriaan.
Teimme sen ihan itse.
Mitäs sitten olisi pitänyt tehdä sen estämiseksi?
Esimerkiksi olla tekemättä mitään noista yllämainituista asioista. Tyhmä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten uskaltaa naisena iltavuorosta mennä yksin kotiin bussilla? Asun Hakunilassa. Pitääkö työt lopettaa?
Oma auto.
Ei minulla ole varaa ostaa autoa. Elän yksin, maksan asuntolainaa. Kuljen bussilla, mutta nykyään iltavuorosta tullessa, saa pelätä bussissa. Iltavuoroihin en enää uskalla. Lopetin työt, koska en saanut valita vuorojani. Jäin keikkalaiseksi , jolloin saan itse valita vuoroni. Teen pelkkiä aamuvuoroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mieti ketä äänestät seuraavassa vaaleissa
Kokoomus haluaa halpatyövoimaa, Keskusta haluaa halpatyövoimaa, Perukset haluavat halpatyövoimaa... Eipä taida muuttua laulu, kuten ei muuttunut edellistenkään hallitusten aikaan.
Kristillisille menee ääni.
Ei äänestäminen auta.
Tärkeintä on sosialismi omalla alueella ja järjestäytyminen että alueella on oma valvonta.
Jokainen pitäköön huolen omistaan ja läheisistään.
Miehet voisivat ryhdistäytyä ja keräntyä nyrkkeilysaleille kuten ennen aikaan.
Muinoin Keravallakin kirjasto oli kuin villilänsi kunnes paikallisen painiseurat ja nyrkkeilyseurat pistivät junkkarit ojennukseen.
Kysymys:
Miksi meillä on painiseuroja ja miksi meillä on nyrkkeilyseuroja?
Niille on ollut ennen ihan oikeaa käyttöä ja tarvetta järjestyksenvalvonnassa.
Kun poliiseja ei riitä, olisi korkea aika perustaa suojeluskuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teimme sen ihan itse.
Surullista, mutta valitettavasti totta.
Missä tuo kaikki on totta?
Ei Vantaalla ainakaan.
Omaa Id juhlaansa juhlivat, muttei sitä kouluissa juhlita tai kantisten kanssa. Eikä muutakaan kulttuuria. Lukuvuodessa on yksi kansainvälisyys viikko, jossa käydään kulttuureja läpi, joita kys koulussa on. tutustutaan, sitä ei voi sanoa oppimiseksi, kun yhteen viikkoon rytätään 32 kansalaisuutta.
Ei ole omankielisiä avustajia kouluissa, kyllä siellä avustajat on paikallisia lähihoitajia, jotka tulee milloin mistäkin. joskus voi kielellisesti onnistaa, muttei se tarkoituksellista ole.
Ei ole omia päiväkotiryhmiä, ei koululuokkia.. vaan lapsikin kun tulee, hänet pyritään integroimaan ryhmään, jossa on mahdollisimman paljon suomalaisia.
Rva50-vantaa
VÄISTY SAATANA! VÄISTY JEESUKSEN NIMEEN!
Yksin kuljeskelua tärkeämpi on nyt tarjota näköaloja etsiville nuorille rakkautta, rahaa ja ymmärrystä. Kai nyt jokainen aikuinen pystyy jäämään kotiin kun nuoret vähän keppostelee.
Pois, pois Tuukan tiellään, Tuukka se kaahaa keskellä tietä...
Ennen taksi uudistusta, saattoi turvallisin mielin ottaa pimeällä taksin. Nykyään ei taksin kyytiin uskalla ainakaan nousta. Verikoira voisi olla joillekin ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Urhin vikahan se on.
Heikkous on oma valinta tai se että ei ole ottanut itselleen voimakasta miestä joka suojelee.
Omia valintoja kaikki.
Se on oma valinta jos ei opettele lyömään ja painimaan. Koko ikä ollut aikaa oppia olemaan pelkäämättä elämää. Se on rajua kun elämä tulee vastaan sellaisena kuin se luonnossa on. Se on rajua herätä todellisuuteen.
Olisi pitänyt ottaa pää pois perseestä jo lapsena ja herätä tähän todellisuuteen.
Tässä elämässä pitää nostaa rautaa ja oppia tappelemaan. Muuten et selviä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen taksi uudistusta, saattoi turvallisin mielin ottaa pimeällä taksin. Nykyään ei taksin kyytiin uskalla ainakaan nousta. Verikoira voisi olla joillekin ratkaisu.
Joo, nyt ei voi edes ottaa taksia, että sitten pääsee varmuudella turvallisesti kotiin.
Jos ap on persu, niin eihän sulla edes ole työpaikkaa. Pöpilässä lienet, ellet peräkamarissa.
Jos olet Putinin internet-operaatioissa, nuku työpöydän alla.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta. Voisiko hallitus kommentoida asiaa? Onhan se nyt ennenkuulumatonta, että ei voi yksin liikkua pimeällä.
PS saa minun ääneni.
Sen siitä saa kun päästää kielletty sana sisäministerin poliisin johtajaksi.
Mikä pakko se on mennä pimeällä yksin liikuskelemaan kaduille?
Minusta ei mitään tällaista pakkoa ole...
Jep jep, satukirjaan uskovat varmasti pelastavat tämänkin tilanteen, huoh.