Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannattaako viiskymppisen enää erota? Onko edessä yksinäinen vanhuus?

Vierailija
23.11.2022 |

Lapset lensivät pesästä, pitkä avoliitto on ajatunut hankaluuksiin. Kannattaako tässä iässä enää haaveilla paremmasta elämästä? Vai jääkö sitä vallan yksin loppuiäkseen.

Olen siis nainen, ja arvelen ettei kunnollisia miehiä taida ollakaan. Tai jos onkin niin mistä edes löytäisi sellaisen kun ei käy kapakoissa eikä hyväksy viinaa juovia miehiä.

Kommentit (716)

Vierailija
661/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 51v ja löysin vuotta vanhemman mieskaverin. Kivaa on.

Olin 51 v ja löysin 13 vuotta nuoremman mieskaverin. Kivaa on ollut jo 12 vuotta.

Vierailija
662/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen asetelma. Jatkanko huonossa suhteessa jossa saan olla yksin vain erota jolloin kaikki tietää että todella olen yksin.

Itse aikoinaan erosin. On helpompi olla yksin yksin.

Toki kaikki ympärillä olevat ihmiset "tiesivät" paremmin omissa mielissään että virheen tein ja kaikkosivat.

Olen löytänyt elämääni ihmisiä jotka arvostavat minua ja seurani on toivottua enkä ole jonkun jatke jota pitää sietää koska on x:n puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 51 v ja löysin 13 vuotta nuoremman mieskaverin. Kivaa on ollut jo 12 vuotta.

Olet varmasti nätti ja mukava nainen.

Vierailija
664/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puntaroi eroa, kannattaa tosiaan miettiä sitäkin, onko tulevaisuus yksinäinen. Jos suhde kutakuinkin toimii, voi olla, että ero ei kokonaisuudessaan ole parempi ratkaisu. 

Vierailija
665/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaksi minua kyllä on sanottu, mutta en todellakaan ole nätti, sievä, enkä söpö. Olen ihan tavallinen mamma. Mutta mieheni tuntuu tykkäävän, vaikka hän itse on vieläkin, nyt 51v:na ikämiehenä, varsin komea.

Vierailija
666/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkopuolinen sanoo: "Et löydä ketään, koska et ole hyvännäköinen nainen". No, mitä se kertoo sanojasta????

Vierailija
667/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä varoitteli, ettei kannata erota, koska olen kuulemma tavallisen näköinen ja "iäkäs". En löydä enää koskaan ketään, sitä kai hän tarkoitti. Realistinen ystävä? 

No eipä todellakaan. Oman ikäisiä sinkkuja on paljon, eikä kaikissa ole suurta vikaa.

Vierailija
668/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on rehellinen? Kateellinen?

Vierailija
669/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkopuolinen sanoo: "Et löydä ketään, koska et ole hyvännäköinen nainen". No, mitä se kertoo sanojasta????

Hän vain sanoi faktat sinun parastasi ajatellen.

Vierailija
670/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on helpointa, voi mennä ja tulla niin kuin haluaa. Itse erosin 45 vuotiaana ja se oli elämäni fiksuin teko.

Vierailija
671/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän mielipiteistä ei kannata pillastua. Jos hän pitää sinua vähän rumana ja parisuhteeseen "kelvottomana", se on hänen näkemyksensä.

Vierailija
672/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, varsinkaan jos olet tavis. Eikä ole muita läheisiä/ystäviä. 

Vierailija
673/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman naisen kannattaa jäädä huonoonkiin suhteeseen? Ystävä on oikeassa ...

Vierailija
674/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävän mielipiteistä ei kannata pillastua. Jos hän pitää sinua vähän rumana ja parisuhteeseen "kelvottomana", se on hänen näkemyksensä.

Oikea ystävä ei mene laukomaan tuollaisia näkemyksiä päin toisen naamaa. Suoraan puhuminen, jos on esimerkiksi huolissaan ystävästä, on eri asia kuin moukkamainen "totuuksien" möläyttely. Mitä muuta tuollainen rumaksi ja parisuhdekelvottomaksi haukkuminen on kuin tahallista ilkeyttä?

Vierailija
675/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jos ystävä toteaa vain lakonisesti, että tulet jäämään yksin, jos eroat (ottamatta kantaa ulkonäköön), ei ole ilkeyttä. Täyttä realismia ja ystävän huolta. 

Vierailija
676/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tuossa tilanteessa on edessä yksinäinen vanhuus. Mutta kyllä sitä on pahempiakin asioita kuin yksinäinen vanhuus.

Vierailija
677/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä pitääkin sanoa suoraan.

Vierailija
678/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaksi minua kyllä on sanottu, mutta en todellakaan ole nätti, sievä, enkä söpö. Olen ihan tavallinen mamma. Mutta mieheni tuntuu tykkäävän, vaikka hän itse on vieläkin, nyt 51v:na ikämiehenä, varsin komea.

Tällainen tieto rohkaisee. Täällä tuoreessa suhteessa oleva puumamamma ihmettelee, mitä oikein tapahtui. Meillä on hyvä olla yhdessä.

Vierailija
679/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aika moni oo ihan tavallinen? Voiko nainen olla enää sievä 50+? Pinnallista, jos ulkonäkö on ihmisarvon mitta.

Vierailija
680/716 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tuossa tilanteessa on edessä yksinäinen vanhuus. Mutta kyllä sitä on pahempiakin asioita kuin yksinäinen vanhuus.

Jokainen kuolee yksin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi