Lääkäreiltä tiukka vaatimus Krista Kiurulle: Koronan yleisvaarallisuus kumottava
hoitovelka kuormittaa terveydenhuollon
Terveydenhuolto on kuormittunut pandemian aikana kertyneen hoitovelan vuoksi, ja henkilökuntaa on yhä kiinnitettynä myös koronavirusneuvontaan ja koronarokotuksiin, kaupunkien tartuntatautilääkärit painottavat vaatimuksessaan.
On jo kuormittanut, koronalla selittämätöntä ylikuolleisuutta on paljon juuri nyt. Kykeneekö Kiuru päästämään irti pakkomielteestään? Entä sinä?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on oikeasti huokeat terveydenhuoltomaksut, ei olla missään Jenkkilässä.
Vuosikatto on Suomessa 692€. Alaikäinen maksaa korkeintaan 7 vrk:den hoidosta vuodessa. Lisäksi maksuihin voi anoa helpotusta/vapautusta. Jos ei ole oikeasti rahaa, et joudu maksamaan mitään.
Mun äidille tuli kaupunginsairaalasta 5 vuotta sitten lasku, joka oli 1002 euroa.
Ei siinä mikään katto auttanut.
Tuosta olisi pitänyt valittaa. Hakea huojennusta.
Huh, luulin, että ne kattoasiat hoidetaan automaattisesti.
Vieläköhän ehtisi. 2 kuukauden päästä tulee kuluneeksi 5 vuotta.
Luulen, että perusongelma on siinä, että meillä ylikoulutetaan ihmisiä odottamaan parempia palkkoja ja töitä.
Itse kävin aikoinaan kauppaopiston yo-linjan. Sielläkin jankutettiin, että sitten kun olette johtajina, niin teette niin ja näin. Hah, ikään kuin meistä yo-merkonomeista monikaan olisi johtajaksi päässyt. Myöhemmin sama aines valmistuukin tradenomiksi, joka on olevinaan jotain vieläkin ihmeellisempää. Lopputyökin pitää tehdä ja ammattikorkeassa valmistutaan.
(Ennen oli merkonomit ja merkantit heistä alempana)
Suututti niin paljon tuo merkonomin siirtäminen amistutkinnoksi (huom, nyt sitten nostettiin ne merkantit ylemmäs), että luin itseni rakennuspuolen diplomi-insinööriksi yli kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on oikeasti huokeat terveydenhuoltomaksut, ei olla missään Jenkkilässä.
Vuosikatto on Suomessa 692€. Alaikäinen maksaa korkeintaan 7 vrk:den hoidosta vuodessa. Lisäksi maksuihin voi anoa helpotusta/vapautusta. Jos ei ole oikeasti rahaa, et joudu maksamaan mitään.
Mun äidille tuli kaupunginsairaalasta 5 vuotta sitten lasku, joka oli 1002 euroa.
Huh, luulin, että ne kattoasiat hoidetaan automaattisesti.
Vieläköhän ehtisi. 2 kuukauden päästä tulee kuluneeksi 5 vuotta.
Ei hoideta automaattisesti, potilaan pitää itse seurata maksukaton täyttymistä. Liikaa maksettuja maksuja voi vaatia takaisin seuraavana kalenterivuotena. Tuostakaan ei tiedoteta. Harmi, ettet ollut tietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairastuneille tulee pitkäkestoisia verisuoniongelmia. Kaikkea ei edes vielä tiedetä.
Minkään taudin sairastaminen ei kannata, kaikessa on aina riskinsä. Lääketieteessä on äärettömän paljon asioita, joita ei ole tutkittu.
Totta. Mutta THL ajaa ja on ilmeisesti koko ajan ajanut sellaista linjaa, että kaikkien on sairastettava korona, vaikka jotkut kuolevatkin sen takia ja vaikka on paljon riskejä. Niin kuin maailmalta kuuluu tietoja, että lievänäkin sairastetusta koronasta voi tulla vaikka mitä jälkitauteja. THL:n toimimattomuus on eettisesti hyvin kyseenalaista.
THL tunnustaa tosiasiat ja arvioi tilannetta tietoon perustuen. Ei siinä ole eettisesti mitään kyseenalaista vaan se on heidän toimenkuvansa.
Jaa, Kristanko päätettävissä tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun jätevesissä on valtavat määrät koronaa ja kuolleisuus suurta, pitäisi ryhtyä päinvastaisiin toimiin.
Testausmahdollisuus drive inn -pisteillä ja vähintään 10 päivän sairasloma.
Kotitestilaitteet näyttää vain puolet oikein.
Maskisuositus ffp 2 -maskeilla julkisiin sisätiloihin ja kaikkiin tiiviisti oleskeltaviin tapahtumiin.
Ilmanpuhdistimia kouluihin ja tuuletuksia.
Eristäydy sinä vaikka jonnekin piilomökille lappiin.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että perusongelma on siinä, että meillä ylikoulutetaan ihmisiä odottamaan parempia palkkoja ja töitä.
Itse kävin aikoinaan kauppaopiston yo-linjan. Sielläkin jankutettiin, että sitten kun olette johtajina, niin teette niin ja näin. Hah, ikään kuin meistä yo-merkonomeista monikaan olisi johtajaksi päässyt. Myöhemmin sama aines valmistuukin tradenomiksi, joka on olevinaan jotain vieläkin ihmeellisempää. Lopputyökin pitää tehdä ja ammattikorkeassa valmistutaan.
(Ennen oli merkonomit ja merkantit heistä alempana)
Suututti niin paljon tuo merkonomin siirtäminen amistutkinnoksi (huom, nyt sitten nostettiin ne merkantit ylemmäs), että luin itseni rakennuspuolen diplomi-insinööriksi yli kolmekymppisenä.
Merkinomi oli opisto koulutus aikaisemmin.
Samoin sairaanhoitaja- ja insinöörikoulutus.
Merkonomiksi opiskeltiin kauppaopistossa.
Sairaanhoitajaksi sairaanhoito-opistossa.
Ja insinööriksi insinööriopistossa. Diplomi-inssit tietenkin aina yliopistossa.
Opistokoulutus vastaa edelleen ammattikorkeakoulu tutkintoa.
Ja taatusti se menneiden aikojen opistokoulutus oli perinpohjaisempaa, vaativampaa ja opettavampaa, kuin vaikka nyk. ammattikorkeakoulu.
Sen näkee niistä nuorista, jotka nyt tulevat työelämään, ammattikorkeakoulusta.
Ennen oli opettajatkin vaativampia, opiskelijoilta vaaditiin paljon. Silloin sitä myös tiesi ja tunsi perusasiat teoriassa, kun meni opistosta työelämään.
Nyt toisinaan kauhistuttaa nuorten osaamattomuus ja tietämättömyys työelämässä.
Vaikka tietoa on jo opiskelessa saatavissa verkosta monipuolisesti.
Opistoaikoina piti mennä kirjastoon hakemaan lisätietoa, mm. esitelmiä ja esseitä varten. Etsiä itse kirjoista. Mutta kyllähän siinä sitten sisäistekin opettavat asiat, erittäin hyvin.
kyllä nyt voi kulkea ilman maskia jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maksanut lääkärien hoitovirheestä 1200 ja risat. Tähän ei ole laskettu niitä päiviä kun olen ollut pitkillä sairaslomilla ja joutunut kelan päivärahalle. Plus lääkkeet ja taksimatkat. Haistak**n p*****n.
Washington Post: Rokotetut jo syyskuussa enemmistönä (58%) koronaan kuolleista?
Hae tuubista:
BREAKING: New Vaccine data changes everything | Redacted with Clayton Morris
Ihmisiä kuolee koronaan ja joku varmaan väittää että ovat rokottamattomia 🤭
Lisätään mistä? Kirvesmiehiä tekemään sydänleikkauksia ja kampaajat hoitamaan vuodeosastoilla olevia potilaita? Ongelmahan tässä on, että meillä ei ole nykyiselläänkään riittävästi terveydenhuollon henkilöstöä. Vaikka ei olisi ensimmäistäkään koronapotilasta yhtään missään.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/