Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lindexillä paljon alessa -50% jo alehinnoista

08.11.2006 |

Kävin juuri Lindexillä ja ostin ison kassillisen lasten vaatteita. Alennukset olivat -50% jo alennetuista hinnoista, joten halvalla lähti.

Mm. iso läjä Fix-bodyjä ja kappalehinnaksi jäi 2-3 euroa. Fixin suklaanruskeat samettihousut 3-vuotiaalle 7 euroa. Vauvan neule 3,5 euroa ja sammarit pari euroa. Tosi hyviä alennuksia mielestäni ja nuo Fixit ovat ainakin minun mielestä tosi laadukkaitakin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgissä Aleksin Lindexillä ja olin yllättynyt kun kerrankin löysin jotain!

Ostin kokoa 116cm Bamse hupparin,muutaman paidan(mm.fixin)ja Superman pyjaman.Housujakin olisi ollut,mutta olisivat tulleet käyttöön vasta keväällä,joten jätin ostamatta.

Ennen olen käynnyt Forumissa,mutta sieltä en ole ikinä löytänyt mitään.

Vierailija
2/10 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö onko tuo ale kaikissa myymälöissä vai vaan joissain? Lähin lindex on 20 km:n päässä, joten mietin kannattaisiko lähteä pistäytymään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä olivat ainakin raivanneet kaikki parhaat pois ja kaivaneet esille jotain viime kesän alesta jääneitä vaatteita :(

Vierailija
4/10 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin maanantaina pojan kanssa ja silloin ei ainakaan ollut kesäkamppeita jne. vaan syksyn mallistosta vaatteita..

Tosin ei kovinkaan paljoa vaan muutama hassu rekki.

Mukaan tarttui 110cm Fixin huppari, farkut ja tytölle Fixin ruskeat sammarit jne.

Harmittaa välillä kun tuntuu että täällä keskisessä Suomessa tuo tuotevalikoima ja ale% ovat niin surkeita. Etenkin jos nyt ovat laittaneet jotain entisiä jämiä myyntiin :/

Vierailija
5/10 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin oli vielä vaatetta aika paljon jäljellä. Mutta eilen ti-illalla kun kävin uudestaan niin oli ainaskin Espoossa Omenassa ja Lippulaivassa vaatteet käyneet vähiin eli " jämiä" jäljellä...Ja noissa myös jämä-kesävaatteita kaivettu lisäksi tankoihin?

Vierailija
6/10 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tarpeeseeni (vaatetta pojalle 110 cm +) ei ollut ainakaan kyseisessä myymälässä oikein tarjontaa, rekillinen jämä-t-paitoja lähinnä. Ostin lapselle yhden alesukkapakkauksen ja itselleni tietysti täysihintaiset housut siinä sivussa :-)

Vierailija
7/10 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Helsingin Forumin Lindexillä ja en edes silloin nähnyt mitään ostamisen arvoista alessa...olikohan Helsingissä nyt huonommat syksy alet, vai mitkä nyt ikinä olivatkaan? " loppualeihin" en edes jaksanut vaivautua, kun alku alessakaan ollut mitään mitä olisin ostanut...

Vierailija
8/10 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet olivat samoja, jotka olivat alerekeissä kesäalessa. Ihmettelinkin mihin ne välillä hävisivät, kun Hyvinkään Lindexillä ei ollut viikkoihin yhtään alerekkiä. No, nyt sitten olivat hilanneet ne varastoista takaisin. Tulin kotiin tyhjin käsin. Isossa Omenassa oli sunnuntaina kivasti vaatteita, mutta alet olivat pienet enkä ostanut kuin yhden Bamse collegetakin 12,95e. Olivat sitten maanantaina alentaneet varmaan nekin... Ilmankos Huutonetissäkin oli taas Bamsea myynnissä.

Vierailija
9/10 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä mitää kivaa pojille?

Vierailija
10/10 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun mielestäni se oli pettymys. En ollut silloi lukenut vielä näitä muiden kokemuksia, mutta ajattelin että viime viikolla oli vaikka mitä kivaa todella pienellä alennuksella ja nyt kun oli puolet pois alehinnoista niin jäljellä oli vaan niitä vaatteita, jota oli kesäalessa. Lähinnä siis t-paitoja. Mutta kaikki ostamisen arvoinen olikin siis mennyt jo ilmeisesti maanataina.