PS esittää epäluottamusta hallitukselle syynä jengiväkivalta
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/858df93b-f7fc-4125-a854-1029e3be1…
Ja täysin aiheesta esittääkin.
"Marinin hallitus kielsi katujengiongelman ja löysi sen pian edestään."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7c726853-72c8-445b-8b36-60f77d860…
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
VÄISTY SAATANA! VÄISTY JEESUKSEN NIMEEN!
Onko hänkin jossain jengissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset tulevat saamaan seuraavissa eduskuntavaaleissa ääneni.
Näin olen päättänyt.
Se voi olla, että perselin ääni menee vahingossa väärään pinoon.
T. SDP-taustainen vaalivirkailija
Noinko ketkuja rikollisia te siellä SDP:ssä olette?
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki miespersut muuttaisivat maasta, rikollisten määrä laskisi huomattavasti. Ehkä jopa 95%.
Jos kaikki ähläm sählämit karkotettaisiin Suomesta, katujengien ryöstelyt vähenisivät huomattavasti. Ehkä jopa 100%.
Pitää alkaa vaatimaan että mamuvanhemmat alkavat kasvattavaan pershedelmiään sen sijaan että opettavat heidät vihaamaan uutta kotimaataan. Jos ei onnistu koko perhe/suku ulos maasta.
Tässä vaiheessa näköala on jo tulevissa vaaleissa. Siksi näitä epäluottamuslauseita joka tikusta tehdään kevääseen mennessä peräkkäin vähän väliä.
En usko, että kukaan puolue olisi näinä vuosina voinut hallituksessa istuessaan ennustaa kokonaiskuvaa tilanteessa, jonka pahoinvointi synnyttää. Ei edes persut.
Näinä vuosina ei katso hallituksella ole ollut noita yllätyskäänteitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän vastaamaan asiallisesti ja kiihkottomasti. Mitä hyötyä on siitä, että kielletään kaduilla vaikuttavien muualta saapuneiden ryhmien olemassaolo? Mielestäni kaikkien turvallisuus on tärkeämpää, kuin riitely puolueiden välillä. Olen valmis muuttamaan mielipidettäni, jos asia perustellaan minulle järkevästi.
Sinä et tiedä mikä on kalergi suunnitelma
Väestönvaihto
Tätä ketjua lukiessa tulee kyllä mieleen, että joutaisi vaihtaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän vastaamaan asiallisesti ja kiihkottomasti. Mitä hyötyä on siitä, että kielletään kaduilla vaikuttavien muualta saapuneiden ryhmien olemassaolo? Mielestäni kaikkien turvallisuus on tärkeämpää, kuin riitely puolueiden välillä. Olen valmis muuttamaan mielipidettäni, jos asia perustellaan minulle järkevästi.
Sinä et tiedä mikä on kalergi suunnitelma
Väestönvaihto
Tätä ketjua lukiessa tulee kyllä mieleen, että joutaisi vaihtaakin.
Voi lähteä heti pois. Somalia tarvitsee sinua. Yksi idiooootti lisää mahtuu vielä.
Vierailija kirjoitti:
Persut tietävät oikein hyvin, ettei ketään voida karkoittaa, jos ei vastaanottava maa ota vastaan. Mutta kiva kerätä irtopisteitä tyhmiltä kannattajiltaan.
No miksi niistä pyllynreikämaista pitää sitten ottaa sitä porukkaa LISÄÄ jos entisiäkään rikollisia ei saada karkotettua??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut tietävät oikein hyvin, ettei ketään voida karkoittaa, jos ei vastaanottava maa ota vastaan. Mutta kiva kerätä irtopisteitä tyhmiltä kannattajiltaan.
No miksi niistä pyllynreikämaista pitää sitten ottaa sitä porukkaa LISÄÄ jos entisiäkään rikollisia ei saada karkotettua??
Helvetin hyvä kysymys, Ei Irakissa tai Afganistanissa mitään sotaa ole, Somaliasta puhumattakaan.
Vastuunkanto ei kuulu vihervasemmiston tapoihin. Aiheuttavat ensin ongelmia ja syyttävät sitten muita.