Ärsyttääkö teitä, jos menette kylään ja siellä on sekaista??
mielestäni se kielii lähinnä arvostuksen puutteesta vieraita kohtaan, jos ei vaivauduta siivoamaan ennen heidän tuloaan! voisi nyt edes tiskit tiskata, lattiat imuroida ja pestä ettei sukanpohjiin tartu paskaa eikä ole mukavaa sekään, että saa korkeintaan vähän huuhdellun kahvikupin, missä näkyy vielä edellisen juojan suun jäljet
Kommentit (23)
Ei oo kiva kävellä, kun lattialta tarttuu sukan pohjaa likaa ja roskaa. Koira ja erityisesti kissataloudet ovat kamalia, kun koko kämppä haisee märälle koiralle tai kisssan kuselle. Ja se on kamalaa, jos satun näkemään tiskirätin, mikä on sen näköinen, että sillä on pyyhitty viimeisen kahden vuoden sotkut. Lastenhuoneissa ärsyttää se, jos ne on lattiasta kattoon asti täynnä roinaa, eikä lattiaa edes näy. Vessanpytyt ovat monessa åpaikassa pinttyneitä ja lavuaarin reinalla killuva saippua näyttää siltä, että siinä elää noin 20 miljardia pieneliötä. Yökyläily on ihan hirveää, jos joutuu nukkumaan ummehtuneen hajuisissa/tahraisissa lakanoissa. Tavaranpaljous ahdistaa myös. En vaan kestä, jos kaikki pöytäpinnat ovat täynnä tavaraa ja kaikki talouteen viimeisen vuoden aikana tullut ilmaisjakelu lojuu jossain eteisen nurkassa.
Mä' voisin jatkaa tätä listaa aikasta pitkään, mutta haluan näistä kaikista inhoamistani asioista huolimatta muistuttaa, että lyläpaikoissa joissa vierailemme asuu ihania ihmisisiä
lakanat, jos menee yövierailulle.
vaan esim. kun käyn siskoni luona kylässä (harvoin, asuvat kaukana) ja heillä on tosi uusi, hieno talo, niin mua lievästi ärsyttää se, ettei talo/sisustus pääse oikeuksiinsa koska huomio kiinnittyy lähinnä pöydillä ja tasoilla ja nurkissa oleviin tavararöykkiöihin. Kuvittelen aina, miltä talossa mikäkin nurkka ja huone näyttäisi, kun se olisi siisti, jos mä pääsisin vähän järjestelemään ;)
(en kuitenkaan edes tarjoudu siivoamaan, koska tunnen siskoni, loukkaantuisi)
Yhdellä kaverilla on kans sotkusta, ei se sotku niin häiritse mutta heillä on sisällä monta koiraa, ja mua suorastaan ällöttää se koirien haju, koirien kuolaamat pelit, lasiovet kirjahyllyissä ja kuolasta ja muista eritteistä (?) laikukkaat sohvat, koirankarvoilla kuorrutettuna. Siellä ei tee mieli istua mihinkään, vaikka istun toki, ja pesen sitten vaatteeni kun kotiin pääsen.
EN tietenkään näytä tätä ällötystäni, on kuitenkin kiva nähdä kaveria, joten ällötys jää selkeästi taka-alalle.