Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, peruin viikonloppu hotellin Tampereelle.

Vierailija
23.11.2022 |

Kyllä nämä otsikot ovat pelottavia. Tähänkö tämä Suomikin meni, vaikka päättäjien tahoilta vakuutettiin ettei Suomessa ole mitään pelkoa ryöstäjäjengeistä.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi sentään. Kärsitkö yleensäkin pelkotiloista? Siihen voi saada jotain lääkettäkin. Itse aion kävellä Tampereen keskustassa ihan kuten ennenkin. Jos joku yrittää ryöstää, niin eiköhän pety aika pahasti.

Okay. Mitä teet kun kymmenen nuorisorikollisjengiläistä ympäröi sut?

Kysyn, että mitäpä sais pojille olla? Ei ole rahaa ja kortilla katetta n. 20 euroa, puhelin on vuodelta 2012. Ei ole edes lenkkareita. Ja niin pitkään olen asunut Tampereella, että tiedän, että suurin osa paikallisista on ihan yhtä hyödyllisiä ryöstettäviä.

Luuletko että ne ymmärtävät mitä solkkaat niille suomeksi.

Kyllä. Suomalaisen peruskoulun hedelmiä he ovat.

Vierailija
22/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo tietää kertoa että syynä on korona ja kokoomus.

"Ohisalolta kysyttiin katujengiväkivallasta ja siitä, mitä hän aikoo asialle tehdä. Hämmennys oli aitoa, kun Ohisalo syytti jengiväkivallasta muun muassa koronaa ja kokoomusta, joka oli arvostellut hallitusta siitä, että hallitus rikkoo budjettikehyksiä.

Pääministeri Marin ei tykännyt lainkaan siitä, että keskustelussa katujengiväkivalta liitetään maa han muuttoon."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7c726853-72c8-445b-8b36-60f77d860…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin perässä mennään jokusen vuoden viiveellä.

Tää tilanne täällä on jo pahempi teinien suhteen mitä Ruotsissa ikinä.

Siellä pentujengiläiset ei sentää myy kouluissa huumeita 10-15 vuotiaille kuten täällä Suomessa!

Jos eivät osta ja käytä, niin vievät niiden merkkivaatteet, kännyt, rahat.

Vierailija
24/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi sentään. Kärsitkö yleensäkin pelkotiloista? Siihen voi saada jotain lääkettäkin. Itse aion kävellä Tampereen keskustassa ihan kuten ennenkin. Jos joku yrittää ryöstää, niin eiköhän pety aika pahasti.

Kysyn, että mitäpä sais pojille olla? Ei ole rahaa ja kortilla katetta n. 20 euroa, puhelin on vuodelta 2012. Ei ole edes lenkkareita. Ja niin pitkään olen asunut Tampereella, että tiedän, että suurin osa paikallisista on ihan yhtä hyödyllisiä ryöstettäviä.

Luuletko että ne ymmärtävät mitä solkkaat niille suomeksi.

Kyllä. Suomalaisen peruskoulun hedelmiä he ovat.

Kyllä. Multsusta.

Vierailija
25/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, Tampereella olisi siis oltava rahaton pummi, ettei vaan tule ryöstetyksi? Yhtä hyvä neuvo on Äläliiku yöllä tampereella, entä jos on työn takia pakko?

Vierailija
26/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohisalo tietää kertoa että syynä on korona ja kokoomus.

"Ohisalolta kysyttiin katujengiväkivallasta ja siitä, mitä hän aikoo asialle tehdä. Hämmennys oli aitoa, kun Ohisalo syytti jengiväkivallasta muun muassa koronaa ja kokoomusta, joka oli arvostellut hallitusta siitä, että hallitus rikkoo budjettikehyksiä.

Pääministeri Marin ei tykännyt lainkaan siitä, että keskustelussa katujengiväkivalta liitetään maa han muuttoon."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7c726853-72c8-445b-8b36-60f77d860…

Just joo, että korona ajaa ipanat kaduille hakkaamaan toisiaan, ryöstämään, myymään huumeita ja muuta jännää? Voi luoja. Pistetääs noikin poliitikoy asumaan johonkin Suomi g h et t oon perheineen ja lapset sinne g h e tt o kouluun niin taitaisi päästä pitkä itku ja loppuis selitykset.

Vierailija
27/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin perässä mennään jokusen vuoden viiveellä.

Tää tilanne täällä on jo pahempi teinien suhteen mitä Ruotsissa ikinä.

Siellä pentujengiläiset ei sentää myy kouluissa huumeita 10-15 vuotiaille kuten täällä Suomessa!

Jos eivät osta ja käytä, niin vievät niiden merkkivaatteet, kännyt, rahat.

Ihan hyvä, jos älytön Amerikan muoti poistuisi. Naurettavaa, että köyhät surkimukset pistää viimeiset rahansa riistohintaisiin merkkivaatteisiin. Siinä typeryys on niin huipussaan, että tuohon retkuun meneville pitäisi maksaa erityisopetuksesta tai ainakin saada heidät ymmärtämään, että heidän matala älykkyysosamääränsä on heille itselleen valtava haitta, ja kannattaisi kuunnella täyspäisten ohjeita.

Vierailija
28/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime la-su yönä n. puoli kahden aikaan kävelin ystävän kanssa Hämeenkadun päästä päähän. Ihmisiä oli mukavan paljon liikkeellä, jonottivat baareihin ja odottivat busseja jne. Oli ihan rauhallista, ei pelottanut. Kahden maissa jatkoin matkaa yksin kävellen parin kilometrin päähän keskustasta, enkä nähnyt juuri muita kulkijoita. Rautatieaseman ja Tullin alueella oli lähes autiota.

Mun teinipoika lähti kauppaan n klo 20 aikaan illalla, reippaasti alle kilometri kotoa, tuli mamukasjengi ja uhkasi tapppaa. Ei tuntenut niitä, ikinä nähnytkään. Tavallinen asuinalue, joka on ikävä kyllä muuttumassa hyvin värikkääksi. En vähättelisi yhtään näitä tapauksia, teinillä elämä muuttui samantien. Ei sitä joka päivä tulla veitsellä uhkaamaan ja tapppamisella.

Yksi yö sinun kävelysi saattaa olla se viimeinen.

Vierailija
29/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitte sanot että soitin myös Koskiselle ja Lundenille että jos mua ei kuulu kotiin eikä syty valo niin laittakaas partio perään....hahahahahah

ai niin ei ne karvalapset osaa lukee

Vierailija
30/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, Tampereella olisi siis oltava rahaton pummi, ettei vaan tule ryöstetyksi? Yhtä hyvä neuvo on Äläliiku yöllä tampereella, entä jos on työn takia pakko?

Kaupunkiasumisen perusohje: ulkonäkö suojelee. Kaikenmaailman rahoilla elvistelijät voivat mennä kotiinsa taksilla.

Vierailija
31/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää menee siihen että kohta kaikilla on aseet joilla puolustaudutaan.

Itse ajattelin ottaa ruuanlaittoon tarkoitetun chiliöljysuihkepullon käsilaukkuun kaiken varalta. Se on laillinen keittiötuote :)

Vierailija
32/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki ja Tampere TURN OFF. Mihin kaupunkiin uskaltaisi tehdä viikonloppu reissuja?

Housuissas on turn off. Miksi käytät vanhojen tanttojen kieltä, oletko vanha tantta.

Mitä vikaa vanhoissa tantoissa? Ootsä murkku, ei aikuiset sano housuissas on.

Vierailija
33/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, Tampere sai nyt negatiivisen maineen. Ei kiva.

Vierailija
34/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä perheitä ei karkoiteta täältä?

Tai ehkä noi lapset käyttäytyy näin ja tekevät rikoksia, koska haluavat takaisin kotimaihinsa?

Vierailija
35/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan niin rikas ole, että olisit saanut auton hankittua?

Vierailija
36/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki ja Tampere TURN OFF. Mihin kaupunkiin uskaltaisi tehdä viikonloppu reissuja?

Terveisiä Kotkasta, täällä kunnon kundia ei päähän potkasta:)

Da da :D

Vierailija
37/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pelätä ryöstetyksi tulemista kun kulkee Tampereen yössä pelkkä jätesäkki päällä avojaloin. Yksin kaupungilla liikkuessa muista että aina oma syy jos omaisuutta mukana ja tulee ryöstetyksi. Olet omilla valinnoillasi tilanteen aiheuttanut. 

Vierailija
38/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä kaikki Katiskaa ihannoivat Katiskatuotekaupungit ovat nyt täynnä noita huumemyyjiä ja jengejä?

Varmaan siksi kun ne tietää että Katiskarikolliset pääsee vähällä ja ne hehkuttaa kaiken maailman logotuotteita ja niistä tehdään telkkarisarjoja.

Huumerikollisia ihannoivan Suomimedian vika.

Vierailija
39/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää kaikki penikat sen Milaani Jaffan faneja?

Vierailija
40/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Housuissas on turn off. Miksi käytät vanhojen tanttojen kieltä, oletko vanha tantta.

Mitä vikaa vanhoissa tantoissa? Ootsä murkku, ei aikuiset sano housuissas on.

Ei mitään mutta tanttakielessä on, pitäs lopettaa...kaik lol ja muut on vanhanaikaisia, ollu jo kauan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi